02 Haziran 2008

TANRIM BENI YAVASLAT..!LUTFEN.!!!!

Bazen hızlı davranmaktan gördüğüm zararı hiçbirşeyden görmediğimi farkediyorum..
Acele giden ecele gider hesabı,bir dakika beklesem geçip gidicek bişeyi o saniyelik dilimde biryerlerde kaybediyorum..
Sonra da kendime yaptığım eziyeti tahmin edemezsiniz bile..
Az önce aklıma gelen dizeleri arattım google da,dua daha doğrusu..
Aslında soğukkanlı be sabırlı biriyim ben..
Yapmıyım bunu lütfen..

TANRIM BENI YAVASLAT.!!

Tanrim beni yavaslat, aklimi sakinlestirerek kalbimidinlendir.
Zamanin sonsuzlugunu göstererek bu telasli hizimi dengele.
Günün karmasasi içinde bana sonsuza kadar yasayacak tepelerin sükunetini ver.
Sinirlerim ve kaslarimdaki gerginligi, bellegimde yasayan akarsularin melodisiyle yika, götür.
Uykunun o büyüleyici ve iyilestirici gücünü duymama yardimci ol.
Anlik zevkleri yasayabilme sanatini ögret;
bir çiçege bakmak için yavaslamayi,
güzel bir köpek yada kediyi oksamak için durmayi,
güzel bir kitaptan birkaç satir okumayi, balik avlayabilmeyi,
hülyalara dalabilmeyi ögret.
Her gün bana kaplumbaga ve tavsanin masalini hatirlat.
Hatirlat ki, yarisi her zaman hizli kosanin bitirmedigini,
yasamda hizi arttirmaktan çok daha önemli seyler oldugunu bileyim.
Heybetli mese agacinin dallarindan yukariya dogru bakmami sagla.
Bakip göreyim ki, onun böyle güçlü ve büyük olmasi
yavas ve iyi büyümesine baglidir.
Beni yavaslat Tanrim ve köklerimi yasam topraginin kalici degerlerine
dogru göndermeme yardim et.
Yardim et ki, kaderimin yildizlarina dogru daha olgun
ve daha saglikli olarak yükseleyim. .

Ve hepsinden önemlisi

Tanrim, bana degistirebilecegim
seyleri degistirmek için CESARET,
degistiremeyecegim
seyleri kabul etmek için SABIR,
ikisi arasindaki farki bilmek için AKIL ver...


"Bu yazi milattan 2000 yil önce HITITLERE ait
kalintilar içerisinde bulunan bir yazıttan alınmıştır.."

7 yorum:

Çağrı dedi ki...

Milattan önce olduğundan şüpheliyim, hatta olmadığından eminim gibi :) Ama güzel bir dua.

emre dedi ki...

Selam canım özledim valla, İncenin blogada el atmışsın daha açar açmaz anladım senin yaptığını süper olmuş valla eline sağlık güzel insan ve o balkonda bende kavaltı edicem bi gün hatta gelirken inceyide alıp öle gelcem bak çaydanlıkta nasıl yamuk çıkıcaz bizdeee öpüyorum çokkkkk:)

PaNDoRa dedi ki...

Tanrım bana da, degistirebilecegim
seyleri degistirmek için CESARET,
degistiremeyecegim
seyleri kabul etmek için SABIR,
ikisi arasindaki farki bilmek için AKIL ver...

Saygılar Tanrım :)

Karazâde dedi ki...

MERHABA BENDENİZ,
BU DUA GERÇEKTEN ÇOK MANİDAR.BİR İŞE GİRİŞTİĞİMİZDE,O İŞİ HEMEN BİTİREBİLECEĞİMİZİ ZANNEDERİZ VE HALİYLE ACELE EDERİZ.BU ACELE ÇOĞU ZAMAN İŞE YARAMAZ,HÜSRANA UĞRARIZ.
BU HÜSRAN BİZİM O İŞTEN UZAKLAŞMAMIZA SEBEP OLUR.HALBUKİ BİR İŞTE BAŞARILI OLABİLMEK İSTİYORSAK,O İŞİ ZAMANA YAYMAMIZ GEREKMEKTEDİR,O ZAMAN DAHA VERİMLİ OLABİLECEĞİMİZ KANISINDAYIM.

Karazâde dedi ki...

(BENDENİZ BU ARADA SİTEMİ DÜZENLEMİŞSİN SANA BU KONUDA ÇOK MÜTEŞEKKİRİM,ÇOK SAĞOL:)ÇOK BEĞENDİM...:))

umar dedi ki...

Duanın gücüne inanırım ve kendime hergün hatırlattığım bir kaç duam var.Duanın ruhu temizleme ve dinginlik verme açısından da ferahlatıcı bir gücü var.Edilen tüm duaların kabul edilmesi dileğiyle.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bana da lazım bu dua çok hem de. Lakin yavaşlarsam, hiçbir şey yetişmeyecekmiş gibi geliyor.:))