06 Haziran 2008

İSİMSİZ MEKTUPLAR...2


Size "MEKTUP" diye bir başlık açtığımı ve zaman zaman gelen mektuplarımı ve cevaplarıma yer vereceğimi söylemiştim.
Bu kez öyle değil,daha değişik bir şey paylaşmak istedim/k..

Her mailimin sonunda karşı tarafa giden bir yazım var,bana ait değil,ama hayatıma yön veren sözler,şiirler,anlamında kendimi bulduklarım var diyorum ya,bu da Simyacı dan bir bölüm..
Anafikir denebilir..




"Dünyanın ruhu insanların mutluluğu ile beslenir.

Ya da mutsuzluklarıyla..
Arzuyla, kıskançlıkla.. Her şey bir ve tek şeydir.
Ve bir şey istediğin zaman,
bütün evren arzunun gerçekleşmesi için işbirliği yapar."

Mektubumda şunlar yazıyordu;

Sevgim kelimelerin ve satırların arasına girdiğinden beri,hayatın seni bana armağan edeceği günü bekliyorum.
Ey evren ! Bu arzumuzu yerine getirecekmisin?

Sevgiyle beslenen insanlardan biriyim.
Mutsuzlukları etrafımdan kovup,hep güzellikleri almak istemişimdir.
O yüzden her doğan günle beraber umutlarımı da yeniden doğururum hayata.
Böyle olunca da hayat istediğimi verir bana.
Bazen bunu bir aşkın içine katıp, sonsuz mutluluk olarak verir,
bazen de iki satır arasında gizlenmiş sevgi taneleri olarak..

Ps:Alttaki yazının bana hissettirdikleridir.Mektup olarak kullanabilirsin sitende..

çok teşekkür ederim gönlü güzel dostum..wink

Burda akşamüstü yağmur başladı,hala yağıyor.Mis gibi toprak kokusu geliyor balkondan,çiçekler ve ağaçlar ıslandı resimlerini çektim ama görünmedi..
Huzur veriyor karanlıkta balkonda oturup izlemek yağmuru..
Ben bir kahve içip yatıcam..Mp3 üm kulağımda..fonda çalan şarkı çalıyor şu an
Tatlı rüyalar....

7 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Günaydın canım;

"Bazen bunu bir aşkın içine katıp, sonsuz mutluluk olarak verir,
bazen de iki satır arasında gizlenmiş sevgi taneleri olarak"


Çok güzel canım ruhum okşandı sanki :)
Ayrıca Paulo Coelho çok sevdiğim bir yazar, Simyacı'da bana yol gösterici gibi olmuştur...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

İçimi ısıttı bu sıcacık sözler ve mis gibi toprak kokusu geldi burnuma, hani her yağmurdan sonra gelen ve mutluluk veren.

Öperim seni kocaman...

Karazâde dedi ki...

SİMYACI GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL,FELSEFİK BİR KİTAP ,BAYILARAK OKUMUŞTUM.ORADAKİ SÖZÜN ANAFİKRİNİ, KENDİ DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNİ DE KATARAK ÇOK GÜZELL DIŞA VURMUŞSUNUZ...

''O yüzden her doğan günle beraber umutlarımı da yeniden doğururum hayata.''

GERÇEKTEN DE ÖYLE ,DÜN YAŞADIĞIMIZ SIKINTILAR,YIPRANMIŞLIKLAR,MUTLULUKLAR,BUGÜN AKLIMIZA BİLE GELMEZ,YEPYENİ BİR HAYAT VARDIR ÖNÜMÜZDE,UMUTLARLA DOLU.FAKAT O SIKINTILARIN,EZİLMİŞLİKLERİN,MUTLLULUKLARIN RUHUMUNZDAKİ İZLERİNİ HER ZAMAN BENLİĞİMİZDE YAŞAYACAKTIR.

MERKEZ BURASI dedi ki...

Sevgiyle beslenen insanlardan olmak;
Mutsuzlukları etrafımdan kovup,hep güzellikleri almaya çalışmak mıdır? yoksa birazı mıdır! yoksa hiç alakası yok mudur? bunun sonu ben varmıyım dünya varmıya doğru gider mi gider?

Neyse efendim uzatıp saçmalamayayım, ben yarın sabah simit çay keyfi yapacagım sabah 8:00 de (çoğu insanın poposunda pireler uçuşurken) tüm çay,simit severlere haber olsun!

PaNDoRa dedi ki...

tatlım nerelerdesinnn?? iyi pazarlar bu arada...

Nurtella dedi ki...

Pandora,gerçekten çok özel olmasa yazmazdım..kelimeler oyuncak bazılarının elinde:)

İncegülüm,yağmurda buluşalım bir gün sıcacık çay içelim:)

Karazade,cidden çok değerli bir kitap,okumuş olmana şaşırmadım,sende blogunda kitap tanıtabilirsin aslında ne dersin?

Merkez hep güzellikler yok zaten ama güzelliğe çevirmeye çalışmak her durumu pozitif düşünce gücünün eseri olsa gerek..
Çok canım kaldı valla içim gitti,afiyet olsun:)

Karazâde dedi ki...

Aslında bu yorumu yazmadan 5 dk önce ben de okuduğum bir kitabı tanıtsam mı diye düşünüyordum bloğumda:)Olabilir aslında yarın son okuduğum kitabı tanıtayım. Bakalım,iyi bir okuyucu muyum gerçkten:)