11 Haziran 2008

MEKTUP 3..

Image Hosted by ImageShack.us

Ilık ve huzurlu bir akşam.

Yürüyorum.

Sahil olabildiğine ıssız.

Suya vuran yakomozlar parıldıyor.

Sonra görünüyorsun peri gibi.Uzanıp sarmak istiyorum seni,sarılmak,sevmek...
Sonra seni haykırmak,gizli yaşadıklarımızı herkese anlatmak,anlatsam kim inanır ki?

Bu gece hüznün, güzelliğinin tek benzeri..

Üstüne yakışan mağrur bir edalı duruş,iffetin çehreni kuşatan bir kalkan gibi.
Belki de büyülü bir fener bizi aydınlatan,karşılaştırıp yaşayacaklarımıza olanak sağlayan...


NOT:BU KATEGORİYİ BİLMEYENLER İÇİN HATIRLATMAK İSTİYORUM,MEKTUPLAR BANA AİT DEĞİL,BANA GÖNDERİLMİŞ..
BENİM İÇİN..BANA DEĞİL..:))


11 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Canımmm ne güzel dizeler bunlar böyle. Duygusal bir durum söz konusu sanırım...

Eline yüreğine sağlık kuzum!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çok güzel olmuş. Yüreğine sağlık.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şşşt... kimden geliyor bakalım bu mektuplar hııı?:))))

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Bu *MEKTUP* olayı iyi olmuş :) Ama kimden geliyo bunlar :D hayranın çok ama dimi ?* :) Tekrardan iyi olduğuna sevindm ablacım :) Bende yollicam sana mektup :) Heheheheh :)Bu arada buda çok güzeeel :)hee birde bakarmısın lütfen benim bloguma girilmiyormu ??

fortuna dedi ki...

bendeniz şiirini çok beğendim.devamını bekliyorum.sevgiler.

Nurtella dedi ki...

ASLINDA YORUM YA DA YORUMA CEVAP YAZMAK İSTEMEDİM AMA,YAZININ ALTINDA BELİRTMİŞ OLSAM DA,YENİDEN YAZAYIM,
"ŞİİR BANA AİT DEĞİL..ASLINDA ZATEN ŞİİR DEĞİL BU,BİR MEKTUP."
BEĞENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM AMA ,YAZARIN ADINA:))

MERKEZ BURASI dedi ki...

Günler geceler huzursuz olsa ne yazar sen varsın.

ERDIL dedi ki...

Aylardir sesizce takip ediyorum.
Bu blogun yazilarinda masumiyet huzur verici bir sey var ne oldugunu belki bir gün bulacagim.
Saygilarla.

Nurtella dedi ki...

Hep söylüyorum ama "sessiz okurlarım var" diye,eksik olmayın,çok teşekkür ederim:)

Karazâde dedi ki...

çok beğendim ,edebi değeri oldukça yüksek:)bize böyle mektuplar gelmedi şu ana kadar çok şanslısın bendeniz abla:)

Nurtella dedi ki...

Gelir gelmez mi,herkes yazarak ifade edemeyebilir duygularını tabii,sevgi dili farklı olabilir ama eminim sen yazacaksın ;))