10 Haziran 2008

ACİL DEDİKODU HATTI


Eveet taze bir haberle bütün kaybettiğim neşem geri gelmiş bulunuyorbiggrin
Sizide güldürmek boynumun borcudur,içinizi karattığım gibi zaman zaman..
Şimdi sardık ya yemek bloguna,yemekleri çekip yazıp duruyoruz ,zaman gelir hiç dokunmayızda bize belli olmaz,neyse,adını vermek istemediğim bir arkadaşım(!) bu ara elişlerine sarmış durumda,
bana şablon hazırlarmısın dedi ok dedim sen başla ona göre(takıntılarım ve kurallarım var ya şablon konusunda,bütünün en önemli parçası burda çünkü).
Neyse,dedim eski blogunamı eklemeler yapıcan ona mı şablon yapalım?
cevap şu;
-yok ya,şimdi öyle el işleri ev işleri falan çok yaparmış gibi görünmek istemiyorumrolleyes
-niye ki?anlaşılmasın mı senin blogun olduğu??
-hee,öyle olsun,profilimdede görünüyo benim her bişey yaa
-e onu yokedebiliyosun ayarlarız hiiç iz bırakmazsın
-sahimi,nası oluyo o,ne güzelmişbiggrin
(burda teknik anlatımlar yapıldı kendisine,ama dip not:ev işi ve hatta el işiyle alakalı görükmek istemeyen canımın içi evli çocuklu da sonuçta, ve bunu zaten herkes biliyor??)

Neyse kapattık telefonu ama ben durdukça kaynayan çaydanlık gibi,(yada jeton köşeli)güldükçe gülesim geldi,yazmazsam ölücem dedim yaa
Geldim dedim ki,
-nettin kız
-ay bakamadım ya,ama ben diğer blogları da gizleyemedim ki işlem bi kaç dk sürecek dio bekle bekle aynı
-sen hazırla ben şablon yaparken açıcam ya düzeltirim hem gözüksün nolcak yaaw
ayrıca ben deminki konuşmayı yazmadan durumuyum??
bence durmam..!!lol
-hangini be? (unutmuş numarası yapıp unutturmaya çalışıyon heee)
-"beni öyle ev hanımı sansınlar istemiyom biliyonmu""
-yaa nereye yazcan beeeeeeeee(korku nidası olmalı bu..!!)
-"beceriksiz eblek sansınlar istiyombiggrin"
tabiiki bendenizeee
-benim bu olayımımı
vururum kız seniii (tehdit haa yemezler)
-siqo da vururum diyo bişe olmuyo kendi benden çok gülüyoorazz
-getirme beni orayaaaaaaa
-sölemessem çatlarımm
-gülmekten öldüm neşenm yerine geldi
-isim verme bari beeee
-temeemmrgreen

-ama anlarlaarr diyim ben sana
-kesinnnn ayyyredface
koptum yaz bari eğlenelim biraz
-yimek bloou yapıyoz ama adını demem dicemrazz
anlayan anladı,demicem başka bişey hehe,az önce de yeni bloguna isim arıyo absurd(recep neydi bunun doğrusu??) bişey,ama seçenekleri yazsam fenalık geçirebilirsiniz,daha sonra
gizlenmekten vazgeçerse yayınlarım onu dabiggrin
Amaaa şu kadarını söyliyeyim isim annesi benim,yaratıcılıkta sınır tanımam,şimdi şablon yapmaya gidiyorum..

16 yorum:

pandora dedi ki...

Kolay gelsin canım demek uğraşıyon yine bir şeylerle. Şu insanlar seni neden rahat bırakmazlar bilmem. Yok şablon yok bilmem ne :)) "Kim o" sahi merak ettim.

bendenizz dedi ki...

bilmem kiii kim acaba heheh:))))))

Betül dedi ki...

""beceriksiz eblek sansınlar istiyom""

çok güldümmm, yahu merak ettim bacılarım kim ola ki bu kişi ?

HAYAT dedi ki...

şabloncu bendeniz sen adamı gülmekten karnını ağrıtırsın yaaa.
çok alemsiniz yeminle.merak ettim şu bloğu yapınca bize gönderiverde bakalım azıcık:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ben anladım ki.:))) İnanmam ki beceriksiz, eblek olduğuna. Hamaratsın sen, hamaratsın. Beceriklisin işte nihohahaha.:)))

Betül dedi ki...

Zaten ben de şaşırmıştım bu hatun nasıl bu işlere girişti diye, demek tanımışız birbirimizi :) hehe ne oldum değil, ne olacam demeli, sakın yanlış anlaşılmasın, öpüyorum çok gizli yemek blogcuumuz hamarat hanımı ve bu bloğun sahibini :)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Absürt efendim absürt :)

umar dedi ki...

Ev kadını kılıklı kadınlar başlıklı bir blog açmak istiyorum.Helpppp :)))

Nurtella dedi ki...

Betüş o benim sözüm de,ona hatırlatıyodum konuşmayı,bir nevi iç ses..ben değilim yaa hedef şaşırtma litfen amaaa:)))

Hayat kulağına derim gelip:)

İncegül anlamayan kalmadı zaten,ayy lütfeen becerikli deme banaa,anlaşılmasın istiyorum:))

Recep nasıl biliyorum sessiz izleyicimi;) bir anda toparlayamadım nettede bulamadım iyi mi?tşk,düzelteyim:))

Umar,tamam "Ev kadını kılıklı kadınlar" için de yapalım,"Kadın kılığından çıkmış tipitipler" de,
ben bir de "kadın kılıklı erkekler" için yapmak istiyorum..bir de "kılıksız kılı kırk yaran bendeniz" yapmayı düşünüyorum:D)))

Bri; dedi ki...

Ben bile anladım beeeeeeee...
yani hala anlamayan kaldıysa Şahika olasım var size:)

Nurtella dedi ki...

hah sen buraya yaz işte,şahikam benim:P))

PaNDoRa dedi ki...

Bir ben anlamadım beee :P

Benim de kulağıma fısılda kuzuu, olur mu :)))

Haydins dedi ki...

Niye mahareti gorunmek istemiyor acaba arkadas??nazar deger diye mi korkuyor :)

Nurtella dedi ki...

Pandora sana burhan ın haraketini yolluyorum:)) yapıypya pprrffff:PPP

Haydins sanırım masal kahramanı olmak istiyodu,seni görse dahada heveslenir eminim,öpüyorum seni:))

fortuna dedi ki...

beni güldürdün allah da seni güldürsün emi.şablon için ben de yardım istemiştim ama bu yazı üzerine vazgeçtim.seni yormak istemem hiç:D

Nurtella dedi ki...

Fortuna amin canım,hepimiz gülelim:)
aaa rica ederim asıl bu tarif üstüne yardım istemelisin ve anlamalısın nasıl zevk aldığımı:))
yaz bekliyorum mail adresie,sevgiler