02 Haziran 2008

ELALEMİN ÇOCUKLARII PART TWO:)



Dün akşam bridget yoğun çabaları sonunda bana saçını boyattırmayı başardı,şu yarım kalan "elalemin çocukları" durumu şu;
Canım ablacım yani bri nin annesi sürekli "elalemim çocukları annesine yardım ediyo,iş yapıyolar sende yap" yada "elalem ne der" sözlerini dilinden düşürmezmiş ve bu derin izler yaratmış bri.de:))
Ve hayatı bu kabusla geçmiş,hatta aklına E deyince ELALEM gelicek kadar işlemiş beynine zavallımın:)
Eveli gün de,canı istemiş,hem meşgul edicek kendini kafası dağılıcak,hem de nedendir bilmem bir enerji patlaması olmuş bi yandan beni çağırıyo yukarı
"gel kahve içelim" ben de "e siz gelin" diyorum."yok mazeretimiz var asabiyiz biz" diyolar kapatıyolar tlf u:))
Çıktım bir hararetle duvarları siliyo ki,kahve mahve hakgetire.
"E nooluyo kız beni ne çağırdın,yardım edeyim mi?" diyorum,
"yok sen yanımda dur diye çağırdım diyo:)"
(ben bağımlılık yaratırım demiştim değil mi:D)
Anne sultanı yaptı kahveyi sanırım ya da ben(ayyy bunadım ben yaa:P)
Oturduk mola verdi balkonda bir,sonra gene aldı eline bezi,ben de aşşağı indim.
Beş dakika sonra gene tel,"nereye kaçtın sen"
"Ee içtik kahveyi geldim napcaktım başka ki?"
"canım sıkılıyo gel yanımaaa"
giderim,bu sefer her zamanki paranoyası ile(anlatmıştım ya)
"ayyy senin canın sıkkın yaa,ben ilgilenmiyorum diye mii"
"yok be kızım nası ilgileniceksin işin var çene yapıyoruz işte" bi yandan da annesiyle mutfakta çene çalıyoruz ellerde durmuyo bezelye barbunya ne varsa veriyo ablacık ayıklıyo bendeniz:)))
Neyse, noluyo kızım sana dedik hızını alamıyosun bugün,
"Benim planlarım var tamam mııı bunları yapmakta bir amacım var" dedi,
Biz sırıtarak bakıyoruz birbirimize,ee neymiş dedik,
"Hayatım boyu elamemin çocuklarını örnek gösterdin ya bana annee,artık beni anlatsınlar,
BAK ELALEMİN KIZI DUVAR BİLEM SİLİYO SEN DE SİL desinler,elalemin çocukları da oflaya puflaya duvar silsin diye yapıyorum ben bunu tamammııı..!!"

Biz dedik bu travma geçirmiş doktora götürsek çok mu geç der acaba:))
Hade geçmiş olsun briciimm:)

Eee boşa yapmadı fatihcim demi o şarkıyı,
ELALEM NE DERSE DESİN HADE HADE HADEEEE:))))))

Anlatıcak bisürü şey var ama vakit yok ben gidiyorum,akşama vaktim olursa devam...

3 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ah ah... bi zamanlar her gün sildiğim kapılar, halılar. İşte bak elalemin kızları neler yapıyor gör. Duvar silmedim ne yalan diyim şimdi. Bizim zamanımızda yoktu öyle silinen boyalar, silmeye kalksan, duvar kafana göçerdi maazallah.:)

HAYAT dedi ki...

ah ah bende ahhhh ama ne ah
bizim evdede aynen bunlardan dolayı ne kavgalar çıkıyor ki sorma şekerim ya.o annesine şunu almış,evine bi şey almış,para biriktirmiş,har vurup harman savurmamış,bulaşık kavgası yapmamışlar:) (her akşam yapılır)
daha büsürü şeyler allahtan temizlikle sorun yokta maddi olarak bizde hep pürüz çıkar.
ya annecim çeyizlik bi şeyler alıyoruz işte para oraya gidiyor desekte yokk onlar takmışlar kafayı elalemin çocuklarına kendi çocuklarını unutmuşlar:))
amaaaaa met eden birileride oldu mu değmesinler keyfine:))

PaNDoRa dedi ki...

"Elalemin çocukları" kaosu herkesin hayatında yer edinmiş anlaşılan. Nefret ederim bu serzenişten ve benzeri kıyaslamalardan... Alara çok şanslı ki onu hiç bir alanda başkalarının çocukları ile yarıştırmayacak ve de kıyaslamayacak "Boşver kızım, kime ne takma kafanı" ya da "ister yap ister yapma, sana kalmış" gibi cümlelerle de benzeri şeyleri sorun haline getirmesini engelleyecek bir annesi var :))