18 Haziran 2008

SEVGİLİ DÜNLÜK...

Ardarda tatsız zamanlar geçirdim,anlam veremediğim şeyler oldu ve yansıdı yazılarıma bu, tersi mümkün değil zaten,hep derim "gönül bir ayna,ne görürse onu yansıtır" bana yansımaları hoş gelmiyor işte bazen..
Bulutları dağıtıcaz birlikte artık inşallah..

Okullar kapandı malum,artık cadım tepemde demektir butwisted
Aslında bu bana sürekli yazacak malzeme demek,zira cadı "ben senin en değerli malzemenim(bana iyi davran demek bu) ben olmasam ne yazcan şu bloğa,bütün yorumlar ve alkışlar benim" diye kasım kasım kasılsa da,oturupta bi satır yazmaya üşenen pc başına geçince kendini unutan şahsiyet kim?
Önemli olan malzeme değil,onu karıştırıp helva yapmak kızıımmmmrgreen

Okulun son günlerinde artık derslerde oyunlar oynuyolardı tabu,tavla hatta laptop bile götürüldü yasak olmasına rağmen.Öğretmenlerde bezmiş canından zaten,naparsanız yapın modundalar.Bir gün din öğretmeni gelmiş(1 hafta kala kapanmasına ) oturmuş masasına geyik yapıyo sadece,aa bir bakmış papaz kaçtı oynuyo çocuklarbiggrin
Aniden uyanan ve gerinen tuhaf insan,"aaa siz burda kumar oynarsınız haaa!!!" der ve çocuklar yok hocam olurmu papaz kimde oynuyoruz diye güler geçer,en korkak öğrenci bile gülerek cevaplar veriri ve 5 dakika içinde çocukları şikayet eden hasta ruh disipline yollar hepsini(ciddiyim bak)
Ve okulun kapandığı gün eve bir zarf gelir,hani sarı olanlardan,
"çocuğunuz disiplin kurulu tarafından uyarılmıştır" diye...eek
Evde konuşulup gülüp olayı unutan bendeniz, e kızım naptın sen ne demek disiplin diye cırlamaya hazırlanırken(çünkü her zaman en sevilen ve en örnek aynı zamanda en neşeli ve sivri benim cadım olmuştur,hadi odasını toplamıyo diye uyarsınlar iyi olurdu öyle bi şikayet hakkımız olsa keşke de,neyse..)
Şimdi gidip okulda olay çıkartmadığıma pişmanım yani herkes elindeki gücü psikolojik durumuna göre istediği insanlarda kullanacak mı bu nasıl adalet!?ne cesaret?diğer herşeyden her sorumlu olanı uyarsanız neyse,gitmek zorunda bile değillerken gidip,izin verdikleri için eğlenen çocukları nasıl disipline gitmiş cezalı gibi gösterirsiniz?Okulun sitesine gidip şikayet yazmazsan neyim.!
Bak sinir oldum aniden gülerken oofff...

(devamı var bu sefer tıkla aşağıya:)

Neyse psiqomla gittik alışveriş merkezine geçen gün,yeğen sünnet olucak,(bu ara bu yüzden yokum) elbise falan bakalım dedik hemde.Yoruldum dedi,acıktım dedi,hadi dedi,giymem ben onu dedi kanımın çekildiğini hissettim delirtti beni.Baboliler günü için hediyelerde aldık,çekilişe katılmışız adımızı yazdırdık,paket yaptırdık hediyeleri işimiz bitti,e hadi dedim oturalım biraz yorulduk erken daha.Tam oturduk bi tane bebiş annesinin kucağında başını omuzuna yaslamış,yüzü bize dönük nasıl tatlı,nasıl yorulmuş bak ne tatlı yaa,uyudu uyuycak dönüp bakmıyo bile annesi napıyo diye garibim dedim, sende böyle uyurdun şimdi pabuç kadar dilin var dedimmrgreen
Kadın oturdu bebek umuru değil anasına veriverdi anası gitti sallayacağına kucağında yavruyu masaya oturtmaya çalıştı,gözler kapalı çocukta,puset yanında,e bi koy salla uyut bebeği yazıktır Allah ın gezenti kulları,düşüncesiz yaratıklar,defolsanıza evinize artık Allah ta size çocuk veriyo ziyan edin diye diyerekten başladım çemkirmeyetwisted
(benim yanımda çocuğuna özensiz davranamaz kimse, asla vuramaz, kavga etmişliğim var tanımadığım insanlarla,sen ona kul olcan ona uycan,saatini sektirmicen adam gibi bakmıcaksan yapma! emanet onlar sana Allah ın hediyesi,kafayı sıyırıyorum anında yanıyo devreler yaa)
Neyse bebek bastı çığlığı sonunda,dar etti onlara dünyayı(e,iyi etti çocuk oyuncak gibi zebil ziyan ediyolardı haspalar:)
Cadı gene "ay anne çok fenasın yaa" dedi amabiggrin
Sonrada diyo ki,
-ahhh ah şimdi onun yerinde olmak vardıııııı
-aa niye kız?
-yat babam yat,kalk şuraya git,bunu getir yok,yıkan et uğraş yok,para vermek yok bişeye,
herkes yedirip giydirip uyutmaya bakıyo misssrolleyes
ayy hakikaten yaa ye çocuum,uyu çocuum şahane bişey bee,kıymetini bil olummm(bebeğe diyo)

Ben gülmekten kopmuş vaziyette,ay nolur yazsana şu defere bunu unutmiyim yazayım bloga diyorum(aslında günde elli kere diyorum bunu yazmazsam diye ama cidden unutuyorum)
cevap şu;
-anaaamm kendi söylediklerini milletin gülmesi için tekrardan yazmak çok saçma bişi beebiggrin

Ve bu yazar olmak istiyodu gazetecilik basın yayın falan okuycaktı göyaa,ama anladıki yazmayı sevmiyo bu sadece espri yapmayı ve okumayı seviyo..
Garson gelicek acıktım falan diyo ya hadi seç dedim işte şunu bunu vs dedi yaz dedim yok aman ben aklımda tutarım yazma hastalığı geldi bee dedi(şahika gibi)
Geldi garson aynı anda konuşmayalım diye sustum ben bu söyledi ben başımı salladım gitti garson diyo ki;
-Buda annem,konuşamıyo da pek,internete alışkın klavye verin yazarak vericek siparişinilol


Dün bütün gün çarşı pazar mağaza gezdik akşam oğluşumun veda partisi vardı Allahtan yakındı gittik çok yakışıklıydı prensim benim,ama o kadar utangaçtı ki,redface ilk aşkıyla dans etmek şöyle dursun,kalkıp hoplayıp zıplayan çocuklarla zıplamadı bile,direğe yaslanıp baktı öyle romantik romantik..En şıkta benim oğluşumdu,kızlar tuvaletler giydiler çok tatlılardı erkek çocuklarına anneleri hiç özenmemiş atletlerle gelmişler-getirmişler şaştık kaldık cadımla.Resimler çıkmamış yaa çok karanlıktı sinir oldum neyse cd sini alıcaz bakalım..
Biz zorladık,hatta tehdit ettikmasaya çıkar göbek atarız rezil olursun diye ama ııı ıhhh,yapmazsın sen hem seni çok seviyolar bayılırlar yap dedi,kalkmadı oynamaya kızdı küstü ağladı bebek bu hala bee,erkerler geç büyüyo işte anacım,çok tatlı ama beeerolleyes


Asıl benim annemle alışveriş manzaralarım daha beter ya,o dabaşka zaman..şimdi gene gitmemiz lazım,günlerdir eve yatmaya giriyoruz yerimizi yadırgıcaz nerdeyse,düğün bitsin gelicez,yorumlara cevap ta yazıcam çok tşk..
Güzel bir gün diliyorum..

28 yorum:

lottery results dedi ki...

It could challenge the ideas of the people who visit your blog.

philippine lotto result dedi ki...

What a great moment of reading blogs.

lotto 649 numbers dedi ki...

Yuts, daw palagpat imo blog.

lotto tickets dedi ki...

If im in the situation of the owner of this blog. I dont know how to post this kind of topic. he has a nice idea.

fortuna dedi ki...

bendenizcim kızınla diyalogların benim küçük oğluşla atışmalarımıza benziyor.ancak o çoğu zaman, dışarıda benim abuk davranış gösterenlere laf söylemem yüzündan benden utanıyor.tepkisini hemen gösteren biriyim.öğretmenin hoşgörüsüzlüğü, okulun çocuklara uyarı mektubu göndermesi konusundaki düşüncelerinde çok haklısın.keşke okula gidip konuşsaydın.çocuklar devamsızlık haklarını kullanarak okula gitmiyebilirlerdi de.çocuklarının ihtiyaçlarını gözardı eden, onlara ne olursa olsun kötü davranan annelere ben de dayanamıyorum.çocukları itip kaktıklarında ben de aynı şeyleri onlara yapmamak için kendimi zor tutuyorum.yeğeninin sünnetine gelince, şimdiden kutlarım.

fortuna dedi ki...

bendeniz yakışıklı oğluşunu gözden kaçırmışım.mezuniyeti için tebrikler.

HAYAT dedi ki...

anne kız değilde arkadaş gibisiniz vallahi cadıyla.hayalimdeki aynı tablo...
düğünde bol bol oynayın tamam mı.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yahu olmaz ki bu kadar da. Ruhumsun, bundan iyice emin oldum. Ne demek istediğimi anlayacaksın.:)))

Bu bizim psikolar ve paşalar olmasa hayatın neşesi kaçacak ama değil mi? Klavye getirin, yazacak demiş ya, orada koptum. Allah hep böyle bir arada, mutlu olmayı nasip etsin gülüm.:)))

Ohhh be... sonunda atmışsın ya üzerinden o sıkıntıyı çok sevindim bidenem. Öperim çok...:)))

Nurtella dedi ki...

ya bu loto toto vs ler virüs falan olmasın pc kurtları,gasu,merkez bişiy diyin bana yaa panik oldum valla:((

fortuna yok aslında birbirimizden farkımız derler ya:))zamane anneleri ve çocuklarının muhteşem bir ilişkileri olduğunu düşünüyorum ben,tabii görevini layıkıyla yapan ve önem veren anneler kastım,diğerlerini boğarak azaltıcam inşallah:))
çok tşk canım,sende koy şu yakışıklıları bakayım:))

İncegül daha dicek lafım yok senden geliyorum şiştim gülmekten yaa:))al birini vur ötekisine:)

Nurtella dedi ki...

hayat canım seninde çok iyi bir anne olacağına eminim ben,çok tşk darısı başına

PaNDoRa dedi ki...

Din öğretmenleri kafayı sıyırdılar bu ara, bizim çevre okullarda da buna benzer sorunlar yaşıyor. Yine sen koştur oraya koştur buraya yapmışssın valla. Bu arada bana da bir cadı yetişiyor daha şimdiden çatır çatır laf konuşuyor hanımefendi. Oğluşun da gerçekten çok yakışıklı ehh fabrikanın imalatı güzel demek ki cadı ya da bakınca ortaya çıkan sonuç bu yani...

bu arada canım bu lotto mottolar varya reklam onlar, virüs değil. Engellemek için kelime yada harf doğrulamayı aktif etmen lazım. Çok öptüm canım görüşürüz...

umar dedi ki...

Hayırlı olsun yeni teman,çocuklarla geçen zaman her zaman güzel.Bugün mezun olduğunu görürsün yarın asker oluşunu sonrada düğünle yuvadan uçar.Güzel bir gurur günü olmuş sizin açınızdan.Bir anne baba için bu tablolar hediye anlar...

O gelen yabancı yorumlar zaman zaman banada geliyor o yuzden ben yayınlamıyorum bence sende öyle yap.Pek zararı yok.

Nurtella dedi ki...

Pandora hastalarsa yapmasınlar bu işi hem eğitim bunların eline kalmamalı,evet aloşta geri kalmıcak ablasından yani,evet imalat güzelde fabrika artık kapalı hehe:))

Nurtella dedi ki...

Umar tşk,evet onlarla geçen her an güzel de,dilleri uzayınca bazen öyle düşünmeyeceksin buna hazırlıklı ol:)
İnşallah görürüz güzel günlerini tek dileğim bu..

ok yayınlamayalım bundan sonra.

PaNDoRa dedi ki...

Yaa ben şablonun değiştiğini neden görmedimm :s Ne güzelmiş bu, tam sana göre bence bunu değiştirme artıkk. kelime doğrulama da aktif olmuş :) Bana gelen kelime jincu hehee ne anlamsız yaa, yazalımda doğrulansın :p

MERKEZ BURASI dedi ki...

başarılar...

nilay dedi ki...

Başlığa bittim yalniz.
Oğluşunun mezuniyeti kutlu ve mutlu olsun.
Benim oğluşumun okuldaki din hocasida bambaşka bir tip. Din öğretmenlerine bayılıyorlar. Zihniyet farkı işte. Oğluş din bilgisi dersi gelse diye bekliyor.

Haydins dedi ki...

Puf puf deneme 1-2 sesim gelur mu?? :)

Bakalim bu yorumum ulasacak mi..

fortuna dedi ki...

bendenizcim bence senin ellerin dert görmesin, çok çok teşekkürler.blog başlığı harika olmuş:))öpüyorum.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Yhu bu dinciler ne garip oluyor.Buarada cadının kepli fotolarına yeni bakabildim.Süpper çıkmış.Darısı gerçek mezuniyete diyeliM.Özledim seni:)

nagişim dedi ki...

yalnız sizinkilerde iyice abartmış:)) da okulda b.kunu çıkarmış afedersin:)) son gönlerde yapılır mı hiç??
kız ben seni bekar falan sanıyodum böyle 2 bebeli bi anne olduğunu öğrenince şaşırdım:))) arşivine bir ara dalmalıyım:)))
hani kelime doğrulama yok aşağıda??

Nurtella dedi ki...

Pandora o gözüne emi,o kadar ilgileniyosun benle işte:((
evet nasıl oldu bilmiyorum bende gözükmüyodu ama daha sonra sabah ayarları değişmem gerekti düzeldi sanırım kelime doğrulmama olmaması lazım??

merkez teşekkürler-de ne konuda:))

nilay evet başlık tam benlik,üşeniyorum öyleyse yarın gibi bişi bu:)

haydins bak geldi mesajın tatlım:))

fortuna ben tşk ederim yemin ederim utandım ama yaa:((

zarifem bende özledim çok inşallah görücez beraber:)

nagişim hep senmi süpriz yapıcan:))

MERKEZ BURASI dedi ki...

http://www.merkezburasi.com/2008/06/demis-roussos-my-only-fascination-1974.html

Yine alakasız bir yazı yayınlamayın isterseniz sadece sizin begeneceginizi düşündüm.

saygılar.

Nurtella dedi ki...

Merkez çok teşekkür ederim alakasız olur mu demisle her zaman alakalıyım ben koydum bile bir şlarkısını bak:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bu gençler bir alem. Ben de bilirim hallerini. Dershanede derslerin son günü bazı öğrenciler abartıyor. Ama artık birde umursamıyoruz. Sanırım sene sonuna gücümüz kalmıyo bağıracak. Çünkü gırtlağımızıda yırtsak yapacakalr bildiklerini (Gizlide olsa :)))Sevgiyle kal.

Flame dedi ki...

Bendeniz, banada geliyor bu lottolardan. Benimde aklıma geliyor ya virüsse ?

Nurtella dedi ki...

Bunlar virüs değil reklammış flame ama yayınlamamak en iyisi,siliyorum ben artık.

Nurtella dedi ki...

Çiçeğim zaten o yüzden öğretmenler çocuklara yakın ve anlayışlı olmalı ki yalana dolana teşvik etmesinler çünkü mantuksız davranışları hazmedemeyecek kadar akıllı şimdiki nesil..
sen eminim çok sevilen bir öğretmen olucaksın-öylesin:))