31 Mayıs 2008

BUGÜN ORDADA CUMARTESİ Mİ?

Evett yine bir cumartesi günü,yani kızımla didişme ve kavga günümüz:P
Şöyle oluyor, her cuma (eğer dersanesi yoksa,ya da varsa çıkıştan sonra) bir plan mutlaka yapıyoruz,ama o sabah cadı kakmak bilmez asla ve benim çok özenle beklediğim haftasonu kahvaltım nerdeyse öğlene sarkar böylece günün büyük bölümü ölü doğmuş olur:(
Neyse bugün de böyle oldu devamında ne olur bilinmez,ama balkonda güzel bir simit çay partisi yaptık çok şükür,onlar uyurken bizim hijyenik simitçi geldi simitleri aldım çayı demledim kahvaltılıkları bile çıkarmadım çünkü anladıkları yok ne biçim kavaltı bu demeyin o yüzden:)

Zaten simitin yanına çay ve peynir yeter değil mi?


Ama biz normal insanlar olmadığımız için(annem ve ömür törpüsü öyle diyolar:))
Çaydanlıkta görünen yamuk hallerimizle bir saat oynadık,kahkahalar attık,her resim ayarlayışımda cadı koca kafasını olmadı ellerini soktu,Simitin kenarı için tepiştiler,şimdi de bakkaldan aldıkları ganimetleri paylaşıyorlar içerde..sonrada çıkarız akşama doğru.böyle işte...

Afiyet olsun size..:))

10 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Nasıl bir özendim varyaa, burda onla bunla uğraşmaktansa orada sizinle kahvaltıda olmayı tercih ederdimmm.

umar dedi ki...

Kahvaltı başlarında edilen sohbetleri seviyorum bende daha çok.Ne çok ülkeler kurtarmış ve batırmışımdır kahvaltı başında.En güzel sohbetlerin edildiği zamanın en güzel geçtiği anlar kahvaltı masasında yaşanır.

Nurtella dedi ki...

Pandora ahh ne güzel olurdu dimi,inaşllah yaparız bir gün gelicem oraya bu yaz sende geliceksin zaten:))

Umar kahvaltı demek muhabbet demek bence de eğer yalnızsam edemiyorum:))
mutlu pazarlar..

PaNDoRa dedi ki...

Yaa ben valla geleyim yaaa, misafir et benii :) Aman yok yok otelde kalırım ben :) Geleyim de, kahvaltı yaparız dönerim sonra :)) Canımsın şekerrrr...

PaNDoRa dedi ki...

Bendenizzzz sakın beni bırakma tamam mııı :( Hep arkadaşım olll :((

Nurtella dedi ki...

şşştt neler oluyo tatlım anlatsana,mail at gamaile hadi,merak ettim yaa!!

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Süpersiniz ayrıca çokda eğlencelisiniz.Özledim seni valla.
Süper bir hafta olsun.Öperim kocaman:)Bide o resmini çok seviyorum ben senin:)

PaNDoRa dedi ki...

Yaa bişi yokk, konuşurus yarın canımmm. Valla bişi yok. İçimden geldii!!!

Nurtella dedi ki...

zarifem kelebeğim bende özledim seni,gel bi cumartesi bi gün önce haber ver ama şöyle keyif yapalım balkonda:))

pandora anlıcaz bakalım,merak ettirdin be,öp o zaman:)))

Anonymous dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice