05 Haziran 2008

CANIM SIKKIN..


Yaklaşık 3 yıldır blog yapıyorum,yazıyorum,çiziyorum.
Bloggera geçince daha izole ve güvenli bir ortamda hissettim kendimi ve diğer blogumu sadece sosyal sorumluluk ve (yazarı belirtilmiş) şiirlere,öykülere ayırarak yoğun ısrar sonucubiggrin bu blogu açtım.Burda yazmamı istedikleri şey arkadaşlarımın,günlük hayattaki diyaloglarımdı.
Çok iyi bir okuyucu olsam da,yazarak kendimi ifade etmekte başarılı olduğumu düşünmedim hiç bir zaman.
Yapamam ben dedim hatta,ama denemek istedim,hem kim görecekti ki?rolleyes
ilk kez sadece "ben" ve "benim küçük dünyam" oldu burda.İçini döken bendenizdi gerçekten.
Muntazam olmasada kelimeler,gün geçtikçe düzelirdi elbette.
Ya da beni anlatan şiirler,benim yerime konuşan öyküler,ve şarkılar vardı.Müziksiz yaşayamayan nefes alamayan biriydim ben.
Yıllardır bulamadığım şarkılarım vardı.Bana geçmişi hatırlatan,hatıralarıma bağlayan.
Sonra yeni keşfettiğim şarkılar vardı..Bunları bulan kardeşlerim,cinlerim diyorum onlarawink
Sadece bunları bulmama gönülden yardımcı oldukları,(hele geçmişten geleni bulmama imkan yoktu) paylaşmayı sevdikleri için teşekkür ettim onlara.
İşim bitince kapının ardına iteklemedim,baş köşemde yer verdim,sadece kuru bir teşekkür ettim ve link verdim.
Gene çok teşekkür ediyorum ve çok seviyorum bu içten,güzel sözlü cinlerimi.

Ve bu yüzden,(açıkçası oluşumlar,gruplar topluluklar çok fazla umurumda olmasa da,çünkü sonuçta onlar da kişiye özel bir haldedir ve onun keyfine kalmışsındır-ki bu adil değil)
dahil olmak zorunda hissettiğin,değer verdiğin ağlar vardır.
Gerçekten önemsediğim bir oluşuma,işte bu küçük vefa durumum neticesinde kabul edilmediğim söylendi..(!)
İnsan doğrulara şaşırmamalıdır diyen güzel gönüllü arkadaşım,ben bu işe şaştım?
Doğru olduğum için cezalandırıldım.
Şok oldum.Ne yapacağımı bilemedim.Benim için önce vefa,önce dostluk gelir.
Ben bir şey yapmadım,sadece teşekkür ettim ama onlarında başı ağrımasın diye yazımı taslak kaydedip listemdeki bütün arkadaşlara maille yolladım.
Şimdi ne olacak bekleyip görelim bakalım...question

19 yorum:

MERKEZ BURASI dedi ki...

Efendim sonuçta biz paylaşım bloguyuz bizi hiç bir oluşum kendi güvenlikleri gibi gerekçeleri ile içerisinde barındırmıyor. Belli bir yönden de haklıdırlar. Ama bizimde içerik olarak biraz daha farklı oluşumuz ve amaçımızla haklı olduğumuz yönler de var. Neyse bu ayrı bir tartışma konusu ya! Biz buna alıştık sorun etmiyoruz! Sakın üzülmeyin. Biz sizin ne kadar vefalı, dürüst ve içten olduğunuzu çok iyi biliyoruz. Bizi teşekkürlere boğmanızı, sevindirmenizi, utandırmanızı, ultra güçlü şekilde motive etmenizi, asla unutmayacagız/unutmayız/unutamayız.
Linkler gelip geçiçidir önemli olan gönüllerde hoş bir iz bırakmak degil mi!
hatırlandıgımızda iyi hatılanıyorsak bu bizim için yeterli!

Cinleriniz herzaman emrinizde!
İsteklerinizi herzaman bekliyoruz.
Herşey gönlünüzce olsun.

Nurtella dedi ki...

Aman simit muhabbetinden nerelere geldik görüyomusun;))
Unutmayız falan deyip beni emekli etmiş gibide konuşma,beni gene burda teşekkür etmekten hiç bir güç alıkoyamaz,sizi çok seviyorum..
çok teşekkür ederim..
Burda okuyandan çok daha fazla sayıda kişiye(belkide) mail attım bugün:)))

PaNDoRa dedi ki...

E canın neden sıkkın şimdi yaaa, ne güzel işte. Bende teşekkür ediyorum sevgili cinlere. İçtenlikleri, yalınlıkları ve paylaşımcı halleri için :))

Bu arada dün gece bişi konuşmuştuk sayın bayan. Kaynadımı noldu beee.

Bekliyorum...

Bri; dedi ki...

ya ama ne oldu ama ben anlamadım kii..
kim nereye ne vefa borcu noluyo yaa??
bu arada bana mailde gelmedi!!!:)

MERKEZ BURASI dedi ki...

pozitif enerjiniz yeter! biz bu enerjiniz ile gaza gelir, dagları deleriz:D emeklilikte te ne kelime siz bizim baş/misafirimiz/istekçimiz/destekçimiz/taçımızsınız...!

Mutlu olun canınızı sıkmayın. Size pozitif olmak ve iyiyi güzeli paylaşmak yakışıyor.

@Pandora'ya: cin cin olalı bu kadar teşekkürü bir arada görmedi.

Her ikinizede çok teşekkür ediyorum. Sagolun var olun!

Nurtella dedi ki...

MERKEZ ttalı dilin var ya,bitanesin sen,ne kadar tşk etsek az,bak bi simitin ne kadar hatırı var;)

Brıdget cadısı senin gmailin yok bende yollıyım hotmaile ordan indir ok??

Pandora ne yapsam olmuyo kendimi berbat hissediyorum zaten bu konu yüzünden ve bi türlü aynada gördüğüm çıkmıyor resimlerde ne yapayım bilmem ki:((

Nurtella dedi ki...

ay briget yaa birde gelmiş kapıya ben dış kapının mandalıyım bana yollamadın diyosun bee pes:P

PaNDoRa dedi ki...

Yaaa neden berbat hissediyorsun kii. Ne var bunda. Bence sana öyle geliyordur canım. Hadi toparla kendiniii.

Zaten benim canım sıkkın sende sıkılma lütfen :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yine birbirine destek olan, içten sevgi sunan arkadaşlar var demek. İnsanları mutlu etmek, aslında ne kadar kolay değil mi? Belki üzmekten daha kolay. Belki de bir o kadar zor. Cinlere ben de teşekkür ederim, hep mutlu olmayı hak eden, güzel yürekli arkadaşımı mutlu ettikleri için.:) Canını sıkanların da canı cehenneme.:(

Sevgiler canımın içi...

HAYAT dedi ki...

BENDE Bİ ŞEY ANLAMADIM AMA BANA DA O MAİL GELDİ NAPICAMN BİLMİYORUM NE YAPMAM GEREK BENDENİZ????
KAFANA TAKMA TATLIMMMMMM

yass dedi ki...

ben de buraların yenı mısafırı oldugum ıcın anlıyamadım. maılde olmadıgından:) ama bıseye karsı olcaksak burdayım:)


carsı herseye karsı

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Daha yazıyı okumadım ama önce merhaba demek istedim :) okuyunca ayrı yorum yapıcammm :)
-- MERHABAAA :) --
tuhaflaştım ben iyice ya :S :D

PaNDoRa dedi ki...

ooooooo yıkılıyo burasıııııı, tavan yaptık yine tavaannnn...

PaNDoRa dedi ki...

Bendeniz insanların kafası karıştı kuzummmm, daha bi açıkla şu olayı. Çayını kahvesini değil, silahını tüfeğini alan gelecek valla hee. Sana kötülük yapan var sanıyorlar hehe :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, neden moralin bozuk yaa. Ben anlamadım ki. Her ne ise seni üzen bence değmez. Boşverrr.
Sevgiyle kal canım.

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

Canını sıkanlar sıkılacak bir "can"ın olduğunu iyi bildikleri için yaparlar bunu...Çünkü kırılacak bir kalp gördüklerinde dayanamazlar öyleleri...İzin verme onlara..gülümse inadına:)

etki alanı dedi ki...

Değişimlerinin hızına yetişemiyorum bendeniz....Ne kadar meraklısın ve çok hoş değişimler yapıyorsun bloğunda..Senden tiyolar almalıyım....

Bu konuya yorum yapamayacağım..Konuyu bilmiyorum çünkü...
Sevgiyle kal
TüTü

enn pasta dedi ki...

Bendeniz'ciğim,
"Neler oluyor ?" diyen arkadaşlara bire bir katılıyorum :S
Neler oluyor ? Bu kadar kafana takacak derecede seni kıran "oluşum" da neymiş ?
(Bu arada Bridget'le dostluğunuza da bayılıyorum;)

Nurtella dedi ki...

Pandora
İncegül
Hayat
Yass
Ezgi
Çiçek
Tuyu
Tütü
Evren,konuyu deşmiyim daha fazla,özelden anlatırım,gerçi açıkça yazdım ama:))
çok çok teşekkür ederim yanımda olduğunuz için..gerisi boş...seviyorum sizi..