29 Haziran 2008

HADDİNİ BİL HADDİNİ BİLMEZ İSEN....

SİYASET İÇERİKLİ YAZI VE YORUM YAYINLAMIYORUM BİLİYOSUNUZ.BUNUN SEBEBİ VAR TABİİ.AMA BU KOMEDİ UNSURU TAŞIYOR VE ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR ANLAYANA.
BU KEZ BANA GELEN MAİLİ FAZLA BİR EK VE YORUM YAPMADAN AYNEN YAYINLIYORUM,HABER VE FOTOĞRAFI BEN EKLEDİM KAYNAKLARIYLA.EKRAN GÖRÜNÜTÜSÜNÜ DE BEN ÇEKTİM:)
AMA SİZ ESİRGEMEYİN YORUMLARINIZI VE AĞZINIZA GELENİ:)
---------------
Konu : Mandacı zillilere bir halk ozanımızdan süper bir şiir...



Atatürk'ü sevmez, nefret edermiş,
Humeyni hayranı kızımız bizim.
Özgürlük yerine manda istermiş,
Bunları da gördü gözümüz bizim.
Tarihi bilmiyor fikir veriyor,
İngiliz ipine umut seriyor.
Saçma sapan savla sinir geriyor,
Öfkeden kızardı yüzümüz bizim.
Demek öyle, kim güçlüyse ona uy,
Irak'a bak, Müslümansan utanç duy.
Emperyalistlerde değişmiyor huy,
Kulağa küpedir sözümüz bizim.
Kızımız özel bir hukuk istiyor,
Dine dayanmalı yasamız, diyor.
Millet isyanlarda 'olamaz' diyor,
Bu kadar kara mı yazımız bizim.
Bunlar böyle fikri nereden bulur?
Hangi kitap, hangi hocadan alır?
Bu kadar cehalet tahsille olur,
Ne oldu eğitim tezimiz bizim?
Millet bilinci yok, ümmet kafalı,
Aklı başkalaşmış türban takalı.
Bitleri kanlanmış AB çıkalı,
Beyninden silinmiş izimiz bizim.
Kızım kendine gel, sabrı sınama,
Düşman övüp, Atatürk'ü kınama.
Mevcut sistem ile kumar oynama,
Çağdaş adalettir kozumuz bizim.
Biz bu cehaleti kökten yıkarız,
İstersek Samsun'a yine çıkarız.
Bulur meşaleyi tekrar yakarız,
Nevzatlarda gizli közümüz bizim.

"Halk Ozanı Karamanlı Nevzat"
-------------
not:‘Humeyni’yi seviyorum, Atatürk’ü sevmiyorum’ diyen Nuray Canan Bezirgan Kanada’ya iltica etmiş.-----devamı var--



Nuray Canan Bezirgan, İstanbul Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Tibbi Dökümantasyon Bölümü ikinci sınıf öğrencisiyken başörtülü sınava girmek isteyince 6 ay ceza aldı. Cezası ertelenince Kanada’ya iltica etti ve 7 yıl orada yaşadı.
7 yıl aradan sonra Türkiye’ye dönme kararı ise şöyle açıklıyor: Oğlum kardeşleri, arkadaşları ve bizimle iletişim kurarken İngilizce’yi tercih etmeye başladı. Müslüman nüfusun az olması da diğer bir etken oldu. Kanada vatandaşlarıyla bu bağlamda ortak paydamız az olduğundan Türkiye’yi özlüyordum. Hem çocuklarımın kültürel erozyona uğramalarının önüne geçmek hem de kendi kökümüz Türkiye’de olduğu için dönme kararı aldım.”
Bezirgan, 2.5 saat içinde kabul edildiği Kanada vatandaşlığını neden kabul ettiğine dair soruya ise şöyle cevap veriyor: “Yasak beni kaçırtmadı. Amacım, bu mücadeleyi yurt dışına taşımaktı. Kaçacak kadar korkak olsaydım zaten Türkiye’de bu kadar kendimi öne atmazdım.”
Haber: Habercem
VE BURADAN TAMAMINI OKUYABİLİRSİNİZ OLAY RÖPORTAJIN VE ALTAYLININDA BİTTİĞİ ANIN

4 yorum:

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

Bu halk ozanının badeli aşığı olasım geldi,yok daha ötesi:)İçimde daha çooook şey var ama milliyetin yorum köşesinde döküyorum içimi:)
Senin caanım sayfanda çemkirmek istemem,anladın sen beni:)

ChoKingCandy dedi ki...

ayy ben buna denk geldim tvde ama izleyemeyecek kadar midem bulandı, o kadar cahilce konuşuyo ki bi dediği bi dediğini tutmuyo, ezberlemiş 2-3 cümle tekrarla dur..

Karamanlı Nevzat abimize de selamlar, saygılar :)

Adsız dedi ki...

Nefis ve yüreğe su serpiyor.Başlık ise zaten başka yoruma gerek bırakmıyor.
Yayınladığınız için teşekkürler.

Ben de Gide in anılar hakkındaki sözünü çok severim.

Selamlarımla

Adsız dedi ki...

sadece tek bir bakış acısına sahip olmanız ne kadar da acı 20'li yaşlarında polis tarafından dövülen bir kızı anlamak bu kadar mı zor olayı başörtüsü yerine özgürlüğünün kısıtlanması olarak baksanız belki de yaşananları anlayabilirsiniz... yada.....