04 Haziran 2008

NASIL BİR ŞEY BUNLAR??


ÇAY BAHÇESİNDE MASAMIZA MİSAFİR OLAN MİNİK KUŞ..
BUYUR ETTİK BESLEDİK..ANİDEN ŞENLENDİRDİ MASAMIZI.
UÇTU GİTTİ Bİ PARÇA DA YANINA ALIP:))
SARI GUŞ(adı bu) İSE BÜTÜN EV HALKININ OYNAMASINA VE SIRITMASINA
SEBEP OLAN SEVİMLİ OYUNCAK..
TEPSİDE OYNATIYORDU OĞLUŞ,
ONA DA SİMİT VERDİM..
YEMEDİ SALAK..(ÇOK GÜZEL,ÇOK RENKLİ,AMA SAHTE,TAKLİT:p)
NANKÖRLÜK BÖYLE BİR ŞEY :D)


GEÇEN GÜN BİR ARABANIN ARDINA SAKLANMIŞ KEDİCİKLER..
ANNELERİNE SOKULMUŞ SÜT İÇİYORLARDI..
ANNE KEDİ ONLARI BESLİYORDU..
AMA "ANNE",İBRET OLACAK ŞEKİLDE BAZI RUHSUZLARA
NASIL KAFASINI KALDIRIP HIRLIYORDU BİZE GÖRÜCEKTİNİZ.
UZAKTAN ÇEKTİM VE HEMEN KAÇTIM GENE BAŞINI GÖMDÜ YAVRULARINA..
SEVGİ BÖYLE BİR ŞEY..


BİR FİNCAN KAHVE..
HATIRI OLAN DEĞİL,DAHA ÇOK TİRYAKİSİ OLAN SOSYETİK NES-KAHVE:))
YETERKİ YANINDA TATLI MUHABBET OLSUN.KAHVE BAHANE..
ŞIK FİNCANLARIM NASIL?
AMA ÇÖZEMEDİ SEVGİLİ ABLACIK NERESİNDEN İÇİLİCEK?
OVAL AĞIZLI ŞIK FİNCANLAR ŞAŞIRTTI ONU..
ŞİMDİ HER GÖRDÜĞÜYLE ANKET YAPIYOR..(SİZ NE DERSİNİZ?)
İÇTENLİK BÖYLE BİR ŞEY..

7 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

:))) Sarı Guş ve kediler çok yabancı gelmedi bana :) Eee ama neden benim sünger'imi de yayınlamadın teyzesi yaa, araya sıkıştıraydın ağlar valla :((( Ben varya nescafe ile çikolata ya da benzeri şeyler yemeyi çok seviyorum yaa, aklım gitti resimlere :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Delikanlım!.
İyi bak yıldızlara,
onları
belki bir daha göremezsin.
Belki bir daha
yıldızların ışığında
kollarını
ufuklar gibi açıp geremezsin...

Demiş Nazım Usta...

Bir minik kuş, bir -nankör- sarı guş, bir anne kedi,-sosyetik de olsa- bir fincan kahve.

Mutluluk bu olsa gerek... anlık.:)

Haydins dedi ki...

Cok degisikmis gercekten fincanlar..Sasirdim bende gounce :)

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

gmail adresinize gönderdim bilgilerimi.."tıkla ne çıkarsa bahtına" çok hoşuma gitti bana da ekleyebilir misiniz?:) bi de Melih kibar'ın mesaj şarkısı vardır ki ekleyemediğim için bloguma beni deli etmiştir..çok fazla olmadıysam eğer...teşekkür ederimmm!

ChoKingCandy dedi ki...

Annelik her canlı için çok kutsal bişi yaaa, bizim apartmanın altında da 6 yavrusu olan bi kedicik vardı, nasıl koruyodu yavrularını ama ne yazıkki o yavrulardan sadece 1 tane kaldı. diğerleri öldü :( ölü yavrusunu ağzına alıp gezdirmesi, yere koyup yalaması, başında ağlaması yok mu hele içim cızz etti valla.

Ayy neyse kahvelerin yanındakiler benim ilgimi çekti ama cızzz :)

nilay dedi ki...

Bu fincanlara ben de bayılyorum çok şıklar. Bir de bloğuna ne zaman girsem şekil değişiyor.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bende o kahveden istiyorum :)
Yanınd amuhabbet olsun dedin yaa ben işte :)
Kediler çok şirinmiş bu arada.