23 Haziran 2008

NELER OLUYOR HAYATTA..:))

Güzel bir hafta diliyorum...
Benim için bir önceki kadar yorucu ve sıkıcı olacağa benziyor.
Malum yaz geldi düğünler sünnetler başladı,yani benim hiç sevmediğim seramoniler.
Ama yakınlık dercesi arttıkça içinde olmak zorunda kalıyosunuz.
Geçen haftada hazırlıklarla geçti(göya).O kadar gezildi yorulundu ama alınanlar durdu evden giyinildirazz Aslında yeni elbisemi ayakkabılarımı ve çantamı kınada giydim ama düğün için aldıklarımı giymedim çünkü fantazi değildi,zaten sevmiyorum ve uymuyor benim fantazi anlayışım çoğu kimseyle,özellikle annemlelol
Neyse o kadar yoruluyosun saatlerce saç baş yaptırıyosun(hele benim için çin işkencesi).Hayatımda ilk defa kuaföre makyaj yaptırmak istedim(hijyenik ve benim daha güzel yapabiliyor olmam sebebiyle,buna da para verilirimi deyip hiiç yaptırmadım gerçekten).
Ama kararımda ne kadar haklı olduğumu bir kez daha görmüş oldum.Bir daha Avrupa dan uzman gelse yüzümü emanet etmem.Kendinize en çok ne yakışacağını sizden iyi kimse bilemez uzman falan hikaye.Birde simli bişi sürdü gözümün üzerine alerjik bünye bunu hazmedemedi ve daha ordayken aka aka gözümün altı silindi.Likitin ucu yokoldu-ki sırf bunun için yaptırmıştım makyajırolleyes.Sürdüğü rujun rengi rüyama girebilirdi,eğer hemen silmeseydim..
Eve gelip başka kıyafet giymeye karar verince hele,gene kendim yaptım makyajımı parada boşa gitmiş oldu(yada rimelle fondotene)
Ama saçlarımı kestirmekle çok doğru bir karar verdiğimi bir kere daha gördüm,mest oldum,kına günü sarı balyajlar attı ve 10 dakikada şekil verdi ,düğün günü birkaç fırça sarı ve nasıl becerdiyse dağınık topuz yaptı kraliçe gibi ,tanıyamadım kendimi hehemrgreen

Bu arada yazıyı yazarken gelmedi aklıma sonradan geldi,bir makyaj sitesi vardı(TAAZ)
orda fotoğraflarımızı halden hale sokup cadımla bayılmıştık gülmekten,iğrenç oldular çünkü ama onunkini koyarsam şimdi çıngar çıkabilir,benimki tanınmaz halde nasılsa,buyrun makyaj harikalarını izleyin abarınca böyle oluyor işte;
dipnot:GÜZELLİK DEDİĞİN SADELİKTİR,BAKIMLI OLMAK ALTINI ÇİZMEKTİR GÜZELLİĞİN BUNU BİLİR BUNU SÖYLERİM.
YÜZ HOŞSA RUJ VE RİMEL BİRDE KALEM YETER ARTAR BİLE..!!
AMA BAKIMSIZLIĞA PASAKLILIĞA DA SONUNA KADAR KARŞIYIM.
Aha böyle maymun ediyolar tv dekileri(ama kaş göz burun dudak bana ait sadece saçlar ve kirpikler ve renkler değil):
ELİN MAHKUM TIKLICANlol


Kuaförde geçirdiğin zaman kadar zamanda bitiveriyor bu düğünler.Hazırlıktan ibaret bu eğlence dedikleri sanırım.Ama cadımda ben de pek güzel olduk nazar değdicool
Düğün evlere şenlikti,insanların gereksiz gerginliği ve hava atma merakı beni hayrete düşürdü-gene-akıllanmıyorum ben diyorum ya..

Bu arada arkadaşlarıma zaman ayıramadım,özellikle blog arkadaşlarıma,çok özür diliyorum.
En kısa zamanda telafi etmeyi umut ediyorum.
Elimde olmayan nedenlerden ötürü ne zaman ne yapacağım belli olmuyor çünkü bu ara.

Yarın yokum,çarşamba iyiden iyiye hastalık hastasına dönüşen ve inatla benim kendisine bakmamı isteyen (yanlış anlaşılmasın,hiç bir şey çıkmıyor sonuçlarında) anneciğimi doktora götürüyorum(yanında,karşısında doktorlar ve hastane ama sen bakıcaksın bana diyor sürekli)
,cadı da gelicek,neyse korkunç bir gün olacağına eminim annem sürekli, hem gezmek isteyip hem yoruldum dicek,cadı gene peşimize bir ark ını takıcak,ne göstersek beğenmicek,ben de onun beğendiklerini tabii..
Anane torun zaten bi türlü anlaşamıyorlar bu sene.İkiside susmuyor çünkü..
Beni arada sefil edicekler ya,hayırlısı..Dönüşte akıl hastanesine bırakırlarsa şaşmayın..
rolleyescry

8 yorum:

Flame dedi ki...

Hastalık hastalığı durumu zor olmalı, ama idare ediver işte. Kuaför makyajına bende pek sıcak bakmıyorum arada değişiklik olsun diee yaptırıyorum ama o zamanda kendi malzemelerimi götürüyorum. Kısaca kazıklanıyorum :))

Nurtella dedi ki...

Flame elimiz mahkum ediyoruz,başımın üstünde yeri var ama azcık pohpohlanmayı ve naz yapmayı seviyor ne yazıkki ve bunlar bana hiç uymuyor:(
Makyajı hiç sorma paranla rezil olmaktan başka bişey değil,yaptırmaya vereceğim parayla en güzel malzemeleri alırım yaa:)

Betül dedi ki...

canım benim, biblo gibisin tütü maşallah arkadaşımın güzelliğine nazar değmesin, malesef yaşlanınca huylar değişiyor, ne mutlu sana ki, anneciğinin gönlünü hoş edebilme şansına sahipsin, allah yardımcın olsun, gerçekten zor ama çok kutsal bir uğraş bu, kuaförde ben bir kere makyaj yaptırdım ve asla da yaptırmadım yaptırmam, aynen dediğin gibi maymuna çeviriolar, kullandıkları malzemeler zaten 5 para etmez, öpüyorum canım :)) maile cevap yazdım bakıver canım.

HAYAT dedi ki...

BENDENİZYA SORMA BU İNSANLAR BEN ONDAN GÜZEL OLAYIM HER ŞEYİN İYİSİ BENDE OLSUN AÇIK SAÇIK GİYİNEYİM Kİ DİKKAT ÇEKEYİM EN LÜKSÜ EN GÖZ KAMAŞTIRICISI ÖYLE OLSUN DİYENLER BİZİM BURALARDA DA ÇOK Kİ BAZEN KENDİMİ PASİF DURUMDAYMIŞIM GİBİ HİSSEDİYORUM.CUMARTESİ-PAZAR DÜĞÜN VARDI BİZİM BURDA DA TAKI OLMADA PEK GİTME TARAFTARI DEĞİLİM HOŞ HERKES KENDİNE BAKIYORUM ANACIM FÖNLER MAKYAJ KIYAFETLER.YA DEDİM BENİM NE EKSİĞİM GİDECEM ABLAMA ÇEKTİRECEM FÖNÜMÜ DEDİM AMA ALDIM HAVAMI TABİKİ:) NAPALIM KAŞLARIMIZI ALMAKLA YETİNDİK İŞTE EVE GELİNCE BİR RİMEL SÜRDÜM BİRDE RUJ YETER BU KADAR İNSANLARLA KENDİMİ BİR Mİ TUTUCAM DEDİM AAAAAAA

Haydins dedi ki...

Bence de en iyisi evde kendin yapmak..Bende ilgincim biraz bastan hic karismam sonuca bakarim sonunda da kiyamet kopar bunu sil bunu bil diye :)
Sadece dugunumde yapilan makyaja hic problem cikarmadim cok guseldi..
Bu arada her sac rengi yakismis !!

Nurtella dedi ki...

Betül utandım deme böyle hehe:))annemle işim iş ne yapalım yeterki ondan gelsin.
yaptırıcak varsa da vazgeçirdim sanırım;)baktım maillerime çok tşk

Hayat sen sadece kendinle ilgileniceksin,kendine özgür bir tarzın olucak,kimsenin karışmaya hakkı yok zaten..

Haydins aynen çok konuşmak istemiyorum böyle cırcırlar oluyo kuaförde şahtın şahbaz oldun diyorum içimden,herşeyi herkesten iyi bilirmiş gibiler,işi bırakırım bilnen,ama beğenmezsem silerim hiç durmam:))
çok tşk zaten denedim hepsini :)))

fortuna dedi ki...

bendeniz sendeki makyaj allah vergisi.
annelerin hastalık merakı ise yakın çevrelerinin ilgisini beklediklerinden.k.annemden biliyorum.en son geldiğinde gözlerim çok kötü, yırtılma var herhalde deyip göz dr.gittik.muayenede bişi çıkmayınca üzüldü.dr. gözünüzde katarakt var.yırtılma var dese mutlu olacaktı.bu arada "tuzki"çok sevimli ilk görüyorum:))

nilay dedi ki...

Ben de oglusumun sunnet dugununde makyaj yaptirmistim. Gorenler taniyamamisti. :))) anla ki ne kadar cirkinmisim :)))
Bence arada bir kendi malzemelerinle yaptirmak lazim. Yeni sacinda hayirli olsun.