15 Haziran 2008

Baba- SIZ.LAR GÜNÜ...


BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN TÜM BABALARIN VE

DEĞERİNİ BİLEN EVLATLARIN..

HAYATTAYKEN KIYMETLERİNİ BİLİN,

BİLİN Kİ ANLAŞAMASANIZ DA,ÇATIŞSANIZ DA ZAMAN ZAMAN,

HİÇBİR ŞEY ONUN "ORADA" OLDUĞUNU BİLMENİN GÜVENİ VE

SICAKLIĞI GİBİ DEĞİL..

KOCAMAN BİR DAĞ YIKILIYOR ARDINIZDA SANKİ YOKLUĞUNDA.

HİÇBİR SEVGİ ONUN GİBİ DEĞİL..

HİÇBİR KOKU ONUN KOKUSU GİBİ DEĞİL..

HİÇBİR EL ONUN ELLERİ KADAR KOCAMAN VE SICACIK OLAMAZ..

YERİNE HİÇBİRŞEY KOYAMAZSINIZ..BIRAKTIĞI KOCAMAN BOŞLUĞU DOLDURAMAZSINIZ..

HEP BİR YANINIZ MAHSUN..

HEP BİR YANINIZ EKSİK..

DAHA YOLUN BAŞINDA KAYBETTİM BEN BABAMI..




İÇİM ÇOK DOLU BUGÜN..

16 yorum:

umar dedi ki...

Bir baba olarak içim burkularak okudum ve boğazımda bir düğüm oluştu.Önce ne yazacağımı bilemedim.Şimdi de öyle :(

Nurtella dedi ki...

Umar; çok tşk,ne hissettiğini anlıyorum..Elinde olsa gitmek istemezdi kızını böyle bırakıp değil mi?....

PaNDoRa dedi ki...

Bende yolun başında kaybettim malesef. Bunu bir şanssızlık olduğunu düşünüyorum :(( Yıllardır babaları olan kişileri kıskandım hep, ama artık anneleri olanları da kıskanıyorum :((( Yalnızlığın en uç noktasını yaşıyorum. Her iki taraftan da, ciddi yalnızım :(( Cumartesi günü bir gazete de okuduğum yazının başlığı şöyle idi "Babasız kalmak, savaşta komutansız kalmak demektir" :(( Ne kadar da doğru. paylaşıyorum acını ve de çok çok iyi anlıyorum seni. Ve şu kapitalist düzenin tuzağı olan babalar, anneler ve sevgililer gününden de nefret ediyor şiddetle kınıyorum. Para kazanacağız diye, zaten içi kan ağlayan insanların daha da yaralarını deşiyor ve daha da can yakıyorlar...

Nurtella dedi ki...

Pandora; aynı fikirdeyim canım bu tüketim çılgınlığını körüklemek için bütün yaraları deşiyorlar ve maddi gücü olmaytanlarında boynunu büküyorlar lanet olasıcalar..
evet savaşın ortasında kalakaldık..
yaşayan bilir..
Allah zamansız ayırmasın babasından çocukları:((

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sevgili Bendeniz ve Pandoracık, ne diyeyim Allah mekanlarını cennet etsin babalarınızın. Boğazım düğüm düğüm. Bendenizimin aşağıdaki yazısını okuyunca ağlıyordum, şimdi gözyaşlarım da kilitlendi. Allah hiçbir çocuğu babasız, atasız bırakmasın. Sözler biter burada ve bu şahıs gider.:((((((

Nurtella dedi ki...

İncegül; canımsın,ağlamam kıyamam gözyaşına bitanem..Bundan sonra neşeli şeyler yazıcam gülsün o güzel yüzün..Naparsın Allah ın takdiri.Sual etsekte elimide olmadan..

HAYAT dedi ki...

zor bir durum ama bunun önünede geçemiyoruz ki.herkesin babalar günü kutlu olsun ve gerçekten sevdiklerimizin değerini bilelim

fortuna dedi ki...

bendeniz yazın beni çok duygulandırdı.bende annemi kaybettiğim için, hayatındaki mahzunluğu, boşluğu çok iyi anlıyorum.sevgiler.

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

:(

ChoKingCandy dedi ki...

dicek bişi bulamıyorum :(((((( bazen hiç elimizdekilerin kıymetini bilemiyoruz.

Karazâde dedi ki...

Babalar gününü beş sene önce anmaktan vazgeçtim...Ben sizi çok iyi anlıyorum,çünkü ancak yaşayan bilir ve eksikliğini duyar.Ben de yolun başında kaybettim,şu an yanımda olmasını isterdim,hiç olmazsa üniversite okuduğumu bilse...Bu hayatın bize oynadığı bir oyun işte,kimisi şanslıdır ,kimisi de bizim gibi boynu büyük.Ama her şeye rağmen hayat devam ediyor,en büyük acılar bile bir zaman sonra zihnimizde sadece izleriyle var oluyorlar. Artık üzülmüyorum,sadece her sene ağlama modası çıkardım,içimi döküyorum hüngür hüngür,bu bana bir sene yetiyor:) teşekkürler güzel ve samimi yazın için...

MERKEZ BURASI dedi ki...

konuyla alakasız olacak ama Gregorian - Masters Of Chant - Chapter VI [2007]
da geldi TOPLAM 6 adet albümlerini sizin için yükledim. Umarım begenirsiniz. daha da var esasında sizin isteginize göre yükleyebilirm. Su hazır ve nazır sizin isteginizi bekliyorlar...

lottery results dedi ki...

Nice blog. Thats all.

Nurtella dedi ki...

Karazade,canım kardeşim benim Allah sabrını arttırsın,eminim seni izliyor ve gurur duyuyor baban.Önemli olan hayatımızca ona layık olmayı elden bırakmamak..diyecek sözüm yok seni ben anlarım..sen de beni..

hayat,fortuna,candy,tuyu çok teşekkür edebilirim yalnızca,daha fazla üzmemek adına..iyiki varsınız..

уαѕємiη dedi ki...

bende çok iyi biliyorum bu acıyı .. Allahım kimseyi annesiz babasız bırakmasın inş. mekanları cennet olsun

bu arada temanı çok beğendim çok şık çok güzel bende değiştirmek istiyorum ama hiç anlamıyorum şu html kodlarından

sevgiler canım

Nurtella dedi ki...

Yasemin,bende dualarına katılıyorum gönülden,amin canım.

Çok tşk beğendiğine sevindim,yardımcı oluruz takılırsan zor bişey değil tema..
sevgiler