13 Haziran 2008

SANA..daha fazlasını hakediyor olsan da..

"KAYBOLDUM KAYBOLAN YILLAR İÇİNDE.. İŞTE ÖYLE..ÖYLEYİM.. GERÇEKTENDE HAYATIN BİR TILSIMI OLMALI..
DELİCESİNE BİR ÖFKE,BİR AŞK ARANIŞI GİBİ...
KAPTIRIP KENDİNİ ŞİİRLER YAZMAK,BİR KADEHİ FIRLATIP AYNALARA GECENİN BÜYÜSÜNDE ÇILDIRMAK GİBİ..

EĞER YOKSA,BULAMIYORSAN YA DA KAYBOLMUŞSA BU TILSIM..

PEK FAZLA ANLAMI KALMIYOR İŞTE HAYATIN..
ORALARDA KAYBOLUYORUM GALİBA..."


24,06,2004

NERELERDESİN? soruma o tarihte bu cevabı gönderen,hiç ummadığım anda,ummadığım yerde karşıma çıkan,dinlemeyi ve kendini ifade edebilmeyi,yazmayı(her yazdığımdan yanlış anlam çıkara çıkara hem de:) bana öğreten nadir bulunacak dostum,
Ne zaman ciddi,ne zaman şaka yapacağını bilen, komplekssiz ve kendini bilen insan,
bunca yıl sonra gerçek dost olduğunu ve bana ne çok şey öğrettiğini,farkettirdiğini,sabretmemi sağladığını tahammül edemeyeceğimi sandığım şeylere bir kere daha anladım..
Varlığını bilmek bile yeterli gülümsemem için..
İç hesaplaşmamda ve kendi sesimi duymamda ne çok etkin oldu..
Hiç aklıma gelmeyen pencerelerden bakmamı sağladın bazı şeylere..
Ve güneş girdi ordan içeri..

"İNSANIN ASIL İHTİYACI NE AŞK,NE PARA PUL,NE TENDE ,BUNLAR TALİ.. ASLOLAN KENDİMİZİ İÇİMİZDEN GELDİĞİNCE VE RAHATÇA İFADE EDEBİLMEK, VE KARŞIMIZDA DA SENİ ANLAYACAK KAPASİTE VE OLGUNLUKTA BİRİNİ BULMAK"
demiştin ya,yazarak duygu ve düşünceleri ifade etmenin zor olduğunu(benim için özellikle),önemli olanın anlayabilecek kapasitede birinin yanında olması gerçeğini her geçen gün daha iyi anladım..Anlattın...
KİMİLERİ VARDIR Kİ,KENDİ ZİNCİRLERİNİ ÇÖZEMEZLER DE,DOSTLARININ AZATÇISIDIRLAR derdin,haklısın..

Bir çoklarının çıkmaz sokaklarında tüneller açtık ama kendi yolumuzu şaşırdık gitti..
Kedi köpek kadar zıt olsakta bazen,böylece tamamladık birbirimizin açıklarını belki delol
Avantaja çevirebilir isterse insan her türlü farklılığı,sohbeti ve yeni bakış açılarını,empatiyi yaratan ve sağlayan da kişisel ve düşünce farklılıklarıdır bana göre..
Doğru kelime dürüstlük ve beklentisiz olmak mı ne dersin??

SENİNLE YOLUMU KESİŞTİREN GÜCE ŞÜKÜRLER OLSUN..
ÇOK ZOR ZAMANLAR ATLATTIK BİRLİKTE..BİLİRİM Kİ NE ZAMAN SESLENSEM ORDASIN.BENİM BURDA OLDUĞUMU BİLİRSİN SEN DE..
BEKLENTİSİZ,HESAPSIZ..
KEŞKE HERKES "SEN" OLSA..
(ben de böyle hayalkırıklığına uğramasam..üzülmesem..
umutsuzluğa kapılmasam gelecek nesiller için..)

İYİ Kİ VARSIN.. İYİ Kİ DOĞDUN..HADİ BİR DİLEK TUT..

senin en sevdiğin şarkılardan biri bu biliyorum..dinle:)

Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir
Gönlümün kıyısına vurur ..

Aşınan kayalar gibi ruhum
Suskun yorgun öylece durur
Islak kumlara yazılmış hikayeler
Ummana karışır, silinir yavaş yavaş
Her dalga ömrümden birşeyler koparır
Ağır ağır sönen gönlüm
Sakin koyları özler
Son kum tanesi olana kadar

Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir
Gönlümün kıyısına vurur
Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir
Son kum tanesini alana kadar

5 yorum:

MERKEZ BURASI dedi ki...

bulunası zor kişilik!

Nurtella dedi ki...

:))

Anonymous dedi ki...

"Hayat nedirki sağa sola serpiştirilmiş üç beş resim ve üç beş hikayeden başka" anlamında bir şiir
vardı çok beğendiğim....ve bütünüyle insan-hayat halini tarif eden...
Böyle hissedince insan.....ne kompleks kalıyor ne büyüklenme ve kendini beğenme nede başkalarını
yadırgama ve bilhassa "adaletin sahibiymişiz yada bişey yapıyormuşuz gibi yargılama hevesi...
Görüyorsunki zaman gerçekten bir fırtına gibi geçip gidiyor..
Bazen alabora olmaya meyilli bir eski teknenin serüveni misali....bazen güneşi doğduracak
derecede bir güven ve canlılıkla dolup taşarak...
Gerçeğin bütününü tam ve net olarak bir türlü görmeyi beceremiyoruz cancağızım...
Özellikle belli bir güven ortamını hissedemediğimiz "güzel" ülkemizde , hepimiz paçamızın derdine
düşüp gerçek bir hayatı ve herne olursa olsun kendi kaderimizi yaşama ve hissetme şansımız oldukça
az....Herkesin bi şeyler kapma derdinde
olduğu bu memlekette,ne kendimizi anlayabiliyor,ne başkalarına kulak verebiliyoruz gereğince...
Böylesi ortamlarda gerçekten kafa ve gönlü olanlarla buluşabilmek ve hayatın zorluklarını paylaşıp
dertlşebilmek "kafa dengi" insanlara rastlayabilmek bile bir büyük şans...
Ve yine inanır hep söylerim....hayatın bize verdiği en büyük armağan iyi bir arkadaştır...
Sende benim için böylesin ve büyük bir armağansın...
Eksik olma......

fortuna dedi ki...

bendenizcim ne mutlu sana ki, seni çok seven arkadaşlara -ve sanal dostlara-sahipsin.öyleyse bu hüzün niye?

Nurtella dedi ki...

ADI BENDE SAKLI isimsiz:))
ne desen ne anlatsan güzel anlatıyosun..gene ezildim güzel kelimelerinin altında..Çok teşekkür ederim..