27 Haziran 2008

PSP-piespi Kaatil Kapıcı!!



Okullar kapandı kapanalı oğluşun ağzından düşmeyen bi laf var.Önce özenle karne ve takdir belgesi herkesin burnuna sokulur itinayla..

Bir dilek;

-Bana piespi alırmısınız?

-O ne tatlım?

(bakmayın öyle bizim zamanımızda anca renkliküpler vardı,anlayan anladı:))

-Oyun konsolu çok şahane ama yaa bilgisayarıda sana bırakırım onda oynarım

-(küllahıma anlat sen)-içses bu

-Alırız tatlım,bakalım bir nerde satılıyosa..

Sonra başka kapılara dayanır;

-Banane sen ödermisin taksitleri babamın kartıyla alsak?

-Anane sen alsana almıyolar noluurrr



Ya alıcaz biraz dur diyoruz cidden kıprdamaya vaktimiz olmuyor bu ara.

Zaten yakında gidicez tatile.Gitmeden alırız merak etme.

Ama sabırsız çocuk.

PİESPİ PİESPİ diye rüyamda sesler gelmeye başlamıştı üstüme üstüme



Sonunda bir sponsor bulan yavrukuş,

-Anane babanem taksitlerini vercek senin kartla alalımmı yada sende aynı fiyata başka bişey al temennisinde bulunsa da,ananesi her zamanki usta manevralarıyla savuşturdu olayıbiggrin



Ananeden sürekli para vb şeyler talep eden çocuklar,

"para isteme benden,buz gibi soğurum senden" felsefesini özümseyen anene tarafından daha önce aldıkları tek tek özenle sıralanarak savuşturulur,ama hakkını yemeyelim kez bikaç ganimet kopartmışlıkları vardırmrgreen



Babanenin büyük vaatleri sonucu bugün para bekleyen kuzu hemen koştu gitti,ama 10da birini alan bebiş,bütün gün beni aradı netten bulsana alalım,falan derken muradına erdi..

Sonunda batarya takılıyken bile yapışarak oynadı durdu ama hala istek plan program bitmedi yok hafıza kartı yok oyun alcakmış,bi süre daha bu piespi sözünü duycam gibi

Ona yağan ganimetten ablası daha fazla kapabildiği ve derhal kitap,kuaför,kullanılmayacak makyaj malzemeleri ve saç bakım maskesi(evde dolu), gibi mühim yatırımlar yaptığı için için mutlu mesut eve döndüler.



Cadı kitap okuyo komşu verdi birsürü dedesinden babasından kalam oku istersen okula falan verirsin diye,özellikle polisiye cinayet korku romanları seven cani ruhlu psiqo,gelmiş diyoki

-Çok heyecanlı bir kitap buldum tam benlik,sakın rahatsız etme bak,nuh neviden kalma!!

-Ona nuh nebi derler bi kere (Recep varmı bu sitende:))

-Her neyse,çok heyecanlı bir polisye,şşşttt

Adı ne ama sor bi,sor

-Sormazsam susmıcan dimi,neymiş de bakalım



-KATİL KAPICI..!!!



-Yalan!



-Valla,hatta KAATİL KAPICI aha;



Başka da bişey demiyorum zaten bi unutkanlıktır gidiyo,

arkideşim bekliyo gidiyorum uyumadan biggrin

10 yorum:

Flame dedi ki...

Deniz, tuturdular mı almaktan başka şans kalmıyo dimi. Benim 5 yaşındaki oğlum odasındaki son sistem lcd bilgisayara rağmen Laptop diye tutturyor. Ne yapacaksa ??

Ah bu çocuklar....

HAYAT dedi ki...

ilk önce görünce telefon sandım ama yazıyı okuyunca inini dibini öğrendim:) dua et telefon diye tutturmadı yani.şimdikilerin bir dediği iki olmuyor ki....

byhnvc dedi ki...

ben de okul tatilinin başında sattım şu meleti de kurtuldum (:
hayırlı olsun

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Şablonun çok esranrengiz geldi bana:)Rengi çok şeker,çok farklı olmuş ellerine sağlık canım.Ne yalan söyleyim ben de bu piepsi mi neyse ilk defa duydum valla:)şiiiit aramızda kimseye deme:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ay bunlar ne yahu ben adını ilk defa duyuyorum.Bu teknolojiden uzak mı kalmışım nedir:(Güle güle kullansın.Cadı'yada aferin valla.Bende istiyorum bol bol kitap okumak.Keşke o kadar zamanım olsa.Yada öğrenci olsamda yaz tatilim bana kalsa.Özledim seni.Neyse az kaldı 2 hafta sonra aksilik olmazsa izine çıkıyorum.Gelcem sana.Kocaman öptüm seni:)

Nurtella dedi ki...

Flame kocaman bi cevap yamıştım ama çıkmamış yeni farkettim ya,
herşeye kavuşmaları onları doyumsuz ve kıymetbilmez yapıyor buna engel olmazsak cidden mutsuz ve ne istediğini bilmeyen ayran gönüllü bireyler yetiştiricez.o yüzden makul olmayan isteklerini duymazdan gel.lap top hele hiç makul değil.
zamanı gelmesini,beklemeyi,özlemeyi ve gerçektenhakederek kavuşmayı öğrenicekler inşallah.

Nurtella dedi ki...

Hayat bende yeni öğrendim ne diyosun:))telefonuda var ayrıca ama gereksiz özlelikleri olan pahalı bişey dğil ve sadece ben yanında olmayacaksam veriyorum.kontrol her zaman benim elimde.doğrusuda bu sanırım.

Byhnvc e baştan söylesen alrdık belki ya:))oyunlar konusunda yardımcı olursun artık:D

Nurtella dedi ki...

gökkuşağım benim özledim seni ya,şablonun nesi esrarengiz kız içi coşmuş baksana değişrim bengene durmam ruh durumuma göre değişiyo benim şablonlar bilirsin;))

Zarifem kelebeğim benim gel inşallah görüşelim bende çok özledim hele o kahkahanı:))
casduya kitap takviyesi yap lütfen bitince geri veririz yoksa yandık bi günde bi koca kitabı deviriyo anası kılıklı hehe:))

ChoKingCandy dedi ki...

ayyy çok güldüm bu postu okurken :))) kaatil polis demek ayrıca piespi ne yaaa ben en fazla play station 3 ü biliyodum :P

byhnvc dedi ki...

Tamam mail atıyorum (: