24 Haziran 2008

TUZKİ CANIMIN İÇİ:))


SORU:Bu nedir?

CEVAP:Tuzkismile

SORU:Ne ki bu?question

CEVAP:Ne zamandır birkaç smileyini bulduğum ve hasta olduğum bıdıklar,meğer şöhretleri ummanı aşmış haberim yokmuşlol

Tesadüfen bir forumda görüp kopyaladım,ve ismi tuzki vs vs yazıyor bir farkettim ki,
acaba google kardeşe sorsam bişey dermi ki diye her zamanki meraklı araştırmacı gazeteci kişiliğimle denedimm,baktım yıkıldı ortalıkrolleyes
Nerden alsam benden aldın diyecek ben de bizzat kendi sitesini buldum misler gibi,zaten bir çizgi film karakteriymiş bu minik.

wang momo (isme tıklarsanız kendi sitesine gidebilirsiniz)adındaki çinli bir çizerin resimlediği, populer bir cizgi karakter. msn emoticons ları felanda mevcut..diyor sourtimes:)

(hee biz de biliyoduk demeyin zaten bilmeyenler için bir tanıştırma merasimi bu temem mi?)
Bakın nasıl tatlılar ve soytarılar bunlar:

İndirmek ve sitesine gitmek için başlıktaki resme ya da buraya tıklamalısınız..
Msn bunlarsız olmaz modanın gerisinde kalmayın

O kadar çoklar ki..
Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR

Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR
Resimupload.Gen.TR

6 yorum:

Haydins dedi ki...

Msn'den arkadasim gonderiyor bana da arada bunlardan ama adlarini bilmiyordum..Aydinladik sayende.Cok sekerler gercektn dans edenleri filan ozellikle.

Nurtella dedi ki...

evet ya acaip tatlılar ilk gördüğümde şok olmuştım bir hıh yapan var kii:))

MERKEZ BURASI dedi ki...

Çevik tavsan! Demis de yakışmış siteye :D

SeiNeP dedi ki...

demek bunlarn adı tuzkiymiş...benim msnde de bikaç tane kayıtlı var bunlardan apla...çok seviorum ben bu ifadeleri ^_^ dierlerinide (ç)aldımm teşekür ederim :)) ama ismi daha sevimli bişe olsaymış keşkeee..tuzkiyi sevmedim :p

Nurtella dedi ki...

Merkez tavşan mı bunlar?bende tavşana benzettim bazı yerlerde kedi diyolardı:PP
çok tatlılar demi:))

Seineb evet yaa çin malı ondan adı tuhaf hehe:))
hepsini indir linklerden şahaneler:)

Elif dedi ki...

Aaa gormustum ama ismini bilmiyordum :)