09 Haziran 2008

BEN YAZMAZSAM,NE OLUR SEN YAZ..



Bugün gene yazasım yok,nedendir bilmem güzel başlamadım güne,bri yürüyelimmi dedi gitmedim,iş yapmak istiyorum başladım ama halsizim zorla yapıyorum,kahvaltıya aldı beni bri orda zor durdum eve gidicem diyeeek İçimde bir sıkıntı var hayra çıkar inşallah diyelim..

Neyse geldim biraz iş biraz mola hesabı bakındım sağa sola,yorum yazasım yok,inş yorumlara cevap vericem tabii,çok tşk..

Bir süre önce sürekli bana her gelen olduğunda kaybedip yeniden yazdığım bir tarifi ararken bende yazsam ya kendime diye bir yemek blogu açtım ama dışa kapalıydı,eveli gün galeyana geldim pandora ya dedim hadi sende yaptıklarını çek yaz tarifleri bende yazayım hem faydamız olsun birbirimize,zaten dolu yemek sitesi var,kendi tariflerimizi saklayalım baribiggrin
Sizlerden de bekliyoruz tarif ve resimler yollarsanız yayınlarız yaani hayır demeyiz.

Dün coştu gülüm,hızlı bi başlangıç yaptık,bende yazdım ama taslakta(düşünün nasıl tembelim bugün) kurdele keselim dedik,logmuzu yaptık kenarcığa eklicez,sayfasına eklemek isteyenleri bekleriz yani:)) Tıklayın bakalım;

Şimdilik havamı bulana kadar gidiyorum..
Güzel bir hafta dileyerek..

6 yorum:

super lotto numbers dedi ki...

Thanks. Im Inspired again.

super lotto results dedi ki...

Baw ah, kasagad sa imo maghimo blog. Nalingaw gd ko basa.

umar dedi ki...

Kendini bir süre yemeğe vermek iyidir.

Nurtella dedi ki...

O kadar bıkıyosun ki belli bir rutinden bazen,veee benim için iyi değil:))
rejimdeyken hele işkence haline gelebiliyor bazen:)

HAYAT dedi ki...

OOOO YEMEK TARİFLERİ HIMMM KARNIM ACIKTI VALLAHİ HEMENCİK BAKALIM BAKALIM NELER VARMIŞŞŞ

PaNDoRa dedi ki...

Hayırlı olsun yemek blogumuz kuzuuu, açılışı da yaptık yani :))) çok hızlıyız hehe :)))

bazen olur öyle sıkıntılar canım, kötüye yorma hemen.

Sevgiler canım iyi haftalar...