03 Haziran 2008

Gregorian - Masters of Chant


Gregorian - Masters Of Chant - Chapter II
geldii tıklayın sayfaya gidin lütfen
(ne kadar teşekkür etsem az size)



Gregorian - Masters of Chant [2000]


SİZE BİRKAÇ POST ÖNCE BAHSETMİŞTİM YA,GREGORIAN DAN VE
BENİM BİR CİN İM VAR,NE DİLERSEM GETİRİYO BUNLARI DA GETİRİR
BELKİ DEMİŞTİM:))
EVET BİRİNCİSİ GELDİ BİLE,BENDE PAYLAŞIYORUM HEMEN,
ZİYARET EDİN DAHA SEVECEĞİNİZ NELER VAR KİMBİLİR;
MERKEZE GİTMEK İÇİN RESİMLERE TIKLAYIN LÜTFEN,

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM:))

6 yorum:

börkenek dedi ki...

Part'ların sırası karışmış, olsun böyle de aynı kapıya çıkıyor. :) İndiriyorum bakalım nasılmış. Teşekkürler.

umar dedi ki...

Güzel bir albümdür.Ben beğenerek dinliyorum.Sizde indirin derim.

Nurtella dedi ki...

börkenek,nasılsa ikiside gerekiyor çaktırmasana;)
inşallah hoşlanırsın,alttaki postta vardı dinleseydin keşke önce:))

Umar, nereye kayboldun sen:) indirmezmiyim,kedilerle boğuştum onun için bi saat:D

PaNDoRa dedi ki...

Şeker şu cinlerini bana da yolla bee. Sadece müzik cin'i mi bunlar. Başka işe de yarayanlar varmııı :) Çok iyi oldu canım sağol...

MERKEZ BURASI dedi ki...

sen melekmisin! Senin gibi iyi,düşünceli,... vb. özelliklerini gün yüzüne çıkarmaktan utanmaktansa onu tüm dünya ile paylaşarak pozitif enerjisini tüm dünyaya yayan insanları unuttugumuz ama bir o kadar da özlemle yad ettiğimiz bu zamanlarda; kücücük bir iyilik için bu kadar büyük bir teşekkür ile bizleri ne kadar sevindirdigini ve utandırdıgı bilemessin!

MERKEZ BURASI dedi ki...

insan doğrularla şaşırmamalıdır ki! sizin için az bile!