14 Haziran 2008

özür..

Sözlerim kalemim yetmiyor anlatmaya.İç dökmeye bile.

Hayatın sadece eğlenceli komik yüzünü anlatmak istedim ama hayat bundan ibaret değil ki..
Paylaşmaya değer birşeyler yazmadığımı biliyorum.
Ama sadece kendime yazıyorum ben zatenlol..Kişisel sayfalarımız ya bunlar..Bu yüzden kapatmak istedim (davetli yoktu,sadece kendime izin verdim)
Düşünmek istedim.
Yanlış anlaşılmalara sebep olmuşum ama..Sevdiğim dostlarım mail atınca anladım.
Cevapladım zaten.Teşekkür ettim..
Çok üzgünüm.
(Ama farkedilmesine yokluğumun şaşırdımmı ne?)

Hep olur bu bana ve anlatmak için uğraşmam aslında kendimi.
Bilen zaten bilir beni ve düşünmez böyle.
Art niyetle yapmayacağımı ve söylemeyeceğimi bilir derim.
Herkesin doğru tanıması ve anlaması mümkünmüş gibi..
Özür dilerim..
Neden diledim bende bilmiyorumrolleyes

8 yorum:

MERKEZ BURASI dedi ki...

Olumsuzluklar sana ne der;
Bilen bilir, hisseden hisseder göremeyen bilemeyen varsa da onların öküzlüyüdür. Bakidir zaten öküzlükte boşver.

sen gibi dünya tatlısı sen gibi olumlu sen gibi şeker sen gibi dürüst sen gibi düşünceli sen gibi nazik sen gibi kırılgan sen gibi mükemmel insan kaldımı şu dünyada!

umar dedi ki...

Blog ortamında benim kadar yanlış anlaşılan biri olmamıştır nedense.Zaman zaman bunu bilerek yaptığım da oluyor.Ama ne olduysa bilmiyorum tabiki.Beni de ilgilendirmez zaten ve sen bir şekilde işleri yola koyacak yöntemini bilirsin.

Ancak kızıp,moralini bozmaya değmez konular...

Nurtella dedi ki...

Merkez; çok teşekkür ederim ablacım,eksik olma..ama mükemmel değilim bende hatalarıyla sevaplarıyla herkes gibi bir insanım.Sadece "doğru" olmak ve doğruyu bulmak ve yapmak için ciddi bir çabam var..

Nurtella dedi ki...

Umar; Evet biliyorum seninde yanlış anlaşıldığını.ama neden bilerek yaptığını anlayamam sanıyorum:S
İnşallah sihirli bir formül bulabilirim dediğin gibi:)
Değmediğini anladığımda inan çok geç kalmış oluyorum..
Çok tşk..

HAYAT dedi ki...

fırçalamaya gelmiştim bende seni buraya saf dışımı bıraktı nedir diye.hadi bakalım o tatlı dilin için affedildin:)))
cnm benim dikkat et kendine

nilay dedi ki...

Neden davetsiz misafir olduğumuzu bizde anlamamıştık. Bazen insan kendini herkese ve her şeye kapatmak istiyor. Allah'tan senin ki uzun sürmemiş.

fortuna dedi ki...

bendeniz neden özür dilediğini anlayamadım.sen, içinden geçenleri samimiyetle paylaşan birisin.bence senin yazılarını takip edenler, zaten senin sıcacık kalbini, esprili kişiliğini biliyorlar.lütfen içini dökmeye devam et.çok öpüyorum.

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Ya ben hiç bişi anlamadım ama ya :)