19 Mayıs 2008

TEŞEKKÜRLER...HEPİNİZE...

Bloghanemden bölümü yani sevgili blogroll um nedenini çözemediğim sebeple silinmiştir.yavaş yavaş eklicem zamanım oldukça,ordan takip etmek kolay oluyordu:((
Çok özr dilerim alınan olmasın sakın,zaten bu sebeple bağlantılarım BLOGHANEM de ve ordan ziyaret ediyorum hepinizi.Birkaç tanede kısayollarda olup listelerimde olmayanlar var..
Onlarıda en kısa zamanda eklicem tabiiki.
Bu arada teşekkür etmem gereken 2 blogger var.
"Devamını oku" eklentisini epeydir istiyodum her yazıya gerekmese de bazıları çok uzun görünüyor fontları da gözle görülecek oranda tutmayı tercih ettiğim için.Bir yerde gördüm ama anlatımı tam anlayamamıştım ne yalan söyliyim:)
Ama dün gayet güzel anlatmış Blogger Destek Merkezi
(kollektif şirket modunda,bir dolu yazarı var:)
yinede istek biter mi bende,kenarına bi resim kondursam da daha şeker dursa diye yazdım,tabii teşekkürlerimle(emeklere saygı,alıp alıp yorum yazmayanlara deli oluyorum) ,sonra henüz html yi açıp kendim yapabilirmiyim diye bakınırken mesaj geldi;) donjuanyasin den,hemen açıklamış sağolsun,benim resim biraz irice oldu,ilerde değiştiricem ama:))
not:yazı bittikten 5 dak sonra değiştim, buldum tavşancıkı nasıl şeker ama:D
Ay çok uzuuun deyip vazgeçemiceksiniz artık bari..
Diğeri de "Blog sayfanızda en çok yorum yapanları listele" eklentisini denemek istedim sürekli kalmasa bile en azından teşekkür ederim arkadaşlarıma diye düşündüm.Kodları göremedim ve KAYNAKÇI arkadaş Mesut Akcan,(sanırım yeni bir blog) hemen maille cevabını gönderdi,üstelik kodlar görünüyormuş ama mozillanın azizliğine uğramışım meğer:S
Ciddiye aldıkları ve yardım etmeyi paylaşmayı severek yaptıkları için çok çok teşekkür ediyorum.E bende şablon uyarlama ve özlelleştirme işinde ve header da iyiyim ya,ihtiyaç duyacaklarını sanmasam da,her zaman severek yardıma hazırım diyorum:))

ŞİMDİDE SIRA,EN ÇOK YORUM BIRAKAN ARKADAŞLARIMDA,O EKLENTİYİ DEDİĞİM GİBİ ORDA BIRAKMAK DEĞİL AMACIM,EN ÇOK YORUM ALAN YAZILARI VE YAZANLARI GÖRMEK ÇOK HOŞ:))
ŞU AN İÇİN SIRALAMA BUYMUŞ:
1. [»¤ вєи∂єиiz ¤«] (57)
2. Muhabbet Çiçeği (55)
3. PaNDoRa (46)
4. BENDENİZ:)) (29)
5. hislerim ve ben (29)
6. Gökkuşağının Rengi (24)
7. Aylin Yaprak (22)
8. zilsizzarife'nin yeri (17)
9. fikriminincegülü (17)
10. recephilmi (13)

HER YORUMA BİREBİR DEĞİL TEK BİR YORUMLA CEVAP VERDİĞİMİ BİLİYOSUNUZ.GENEDE BEN BİRİNCİ OLMUŞUM:))SAYILMAZ BU.
AMA LİSTE DIŞIDA BİRDOLU MESAJ VE CEVABIM VAR TABİİ BU YÜZDEN..
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM İYİ Kİ VARSINIZ.BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ VE SIRADAN BİR GÜNLÜĞÜ ŞENLİĞE ÇEVİRDİĞİNİZ İÇİN ÇOK SAĞOLUN DOSTLARIM..
HER YAZIMDA AYRI BİR PENCERE AÇIYOR YORUMLARINIZ,TAT KATIYOR DOSTLUK AŞIMIZA..VAR OLUN..

SEVGİ YOLDAŞINIZ HAYALLERİNİZ PUSULANIZ OLSUN..

15 yorum:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

İlk 10'a giren tek erkeğim galiba :)

Nurtella dedi ki...

yorum yazan tek erkeksin hatta:))
gurur duyuyorum senle,eksik olma,tşk kardeşceğizim:D

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim...

donjuanyasin dedi ki...

=) Öncelikle güzel yazınızda bize yer verdiğiniz için ve bloghanenize eklediğinizden dolayı çok teşekkürler..
bu arada resim abartı büyük olmamış,okumaktan uyuyakalan bir tavşan hoş durmuş =)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

:))))) Denizim İlk sıradan ben varım sayılır değilmi ama:) Kenimi görünce hoş oldum birden.Bizde seni seviyoruz. iyi ki sende varsın.

Nurtella dedi ki...

donjuanyasin; Ben teşekkür ederim resmi değiştim sen görmeden demek ki kocaman bir ok vardı hemde yeşil:))))
ben de tavşana bayıldım:D

Muhabbet Çiçeğim Sen birincisin tabii ki benimkiler sayılmaz bitanem çok teşekkür ederim seni çok seviyorum:)

PaNDoRa dedi ki...

Canımcığıımm ne güzel şeyler yazmışsın sen öyleee, bende sana yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum canım. O kadar yogunum ki karışık bir yorum oluyor sanırım, o yüzden çok konuşmadan tüymek istiyorum. Haa bu arada 2. olduğum içinde valla çok mutluyum. Seni seviyorum, güzel yürekli arkadaşım benim. Her şeyin en iyisine layıksın sennnn....

HAYAT dedi ki...

sen zaten bu işte birincisin güzelim
senin yazılarını her şeyini zevkle okuyoruz.diğer arkadaşlar gibi benimde burda olmam hoşuma gitti

иαℓαи dedi ki...

slmlar , ben geldimm..
Ellerine sağlık..

Nurtella dedi ki...

Pandoram güzel olan sensin:))en yenilerdensin sen bende çok mutluyum bundan,seviyorum seniii öpüyorum çok..

Hayat sen nerdesin ablam neler oluyo hmm?ben tşk ederim msj larınla beni bırakma gene tamammı?

Nalan hoş geldin canım sefalar getirdin,seni bloghaneme ekledim bile,sevgiyle kal..

Mutluveumutlu dedi ki...

Her zaman yorum yazmasamda bende buralardayım :))

Nurtella dedi ki...

Mutlum biliyorum canım,sessiz okuyanlarımız yok demek değil ve her zaman biliyoruz onlar kim:))
bende her yazını okuyorum ama bazen zaman kıt oluyor bazen yazılacak konuya dair bişey akla gelmeyebiliyor ve ben asla yorum sayısıyla ölçmem sevgiyi:))
aynı anda burdayız bak

Aylin Ünlü dedi ki...

Bendeniz'cim böyle güzel bir blog yaptığın için asıl ben sana teşekkür ederim.Sayfanı açtıkça gördüğüm şablondan renkten resimlerden içim açılıyor,yazılarında çok keyifli,hep burada kal olur mu:)

umar dedi ki...

Sanırım bende bundan sonra buraya yorum bırakan ikinci erkek ünvanını alacağım :))

Haydins dedi ki...

zaten her gelisimde farkli bir blogla karsilasiyorum bendeniz..Senin hizina yetisemiyorum valla surekli bir yenilik ,bir degisiklik..
bence birde nasil blog acilir nasil bu eklentiler ivirlar zivirlar eklenir diye bilgi amacli bir site acabilirsin..Bence ziyaret edenin bol olucaktir..Sevgilerimle..