28 Mayıs 2008

VAR MISIN-YOK MUSUN:))



GENE AYNI ÜÇGEN:))
GİTTİM EVRENİ OKUDUM PANDORAMI MİMLEMİŞ
O DA BENİ MİMLER DEDİM:))ÖYLE YAPMIŞ CANIMIN İÇİ SAĞOLSUN
BENİMLE PAYLAŞIR HER GÜZELLİĞİ,
SABAH KEYİFLİ BİR SOHBET ETTİK KAÇ GÜNDÜR HASRETTİK MSN ÖZÜRLÜ OLDUĞUM İÇİN.MÜSAİT OLDUĞUMDA KİMSE OLMAZ NE HİKMETSE:))
SONRA İŞİMİZE GÜCÜMÜZE KOYULDUK(GÖYA)
BU ARA ÜZERİMDE ÖYLE BİR SIKINTI VAR KOLUMU KIMILDATASIM YOK
HER GÜN PLAN YAPIYORUM AMA HALİM YOK
"ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN" DEYİP DEVAM EDİYRUM ÇILDIRICAM..!
NEYSE MOLA VERMİŞKEN YAZAYIM AÇILAYIM

BU EN ZOR MİM OLDU BENİM İÇİN,ÇÜNKÜ BEN ARADA KALDILARIMI
TAHAMMÜL EDEMEDİKLERİMİ
SABREDEBİLDİKLERİMİ
BENİM İÇİN ELZEM OLANLARI
BENİ MUTLU EDEN VE ÜZENLERİ
DÜŞÜNÜP BİRBİRİNE SOKTUM KAFAMDA:))
TOPARLAYABİLİRSEM BUNLARIDA AYRI BİR MİM OLARAK BAŞLATABİLİRİM.
İLK AKLIMA GELENLERİ SIRALIYAYIM;

VARIM
*Sevgiye
*İyi niyete
*Yardımseverliğe
*Kötü günüde de sevdiklerimin yanında olmaya,
*Sessizce dinlemeye ve duyduğumun bende kalmasına,
*Söz verdimse mutlaka yerine getirmeye
*Sevmesem de bazı şeyleri tahammül etmeye
*Kişisel seçimlere saygı göstermeye
*İçten gelmeyen şeyler söylememeye
*Yaptığımın ve söylediğinin tezat olmamasına
*Mükemmeli aramaya değil önce kendim mükemmel olmaya(olabildiğimce)
*Hatır gönül bilmeye ve kırmamaya
*Ne görmek istiyorsam öyle davranmaya
varım:))

YOKUM
*Maskelere
*Samimiyetsizliğe
*Suistimal edilmeye
*Şımarıklığa
*Haddini bilmezliğe
*Laubaliliğe
*Yalana
*İnanmadığım ve emin olmadığım şeyler söylemeye
*Vaadedip söz verip yapmamaya
*Sevdiklerimi (hatta bazen sevmediklerimi de)yarı yolda bırakmaya,
*Sahte ve yapmacık davranışlara
*Olmadığım gibi görünmeye,(yada tersi:))
*Kişiliksiz insanlarla bir arada olmaya
*İçi boş muhabbetlere (ve insanlara)
*Ne oldum delisi ve sonradan görmelere
*İnsana yakışmayan abuk tavırlara
*Kaprise
*Ben dobrayım yüzüne söylerim ayağına olmıcak lafları dan diye yapıştırıcak kadar nobran olmaya,kalp kırmaya
*Yapılan zerre iyiliği de kötülüğü de unutmaya,
*Uyardığım,yeniden şans verdiğim ve
sabır gösterdiğim halde düzelmeyen şeylere ve yalanı AFFETMEYE
yokum..!!

AKLIMA BU KADAR GELDİ..ŞİMDİ TOPU TACA ATIYORUZ,O ZAMAN,
ÖNCE UMAR,VE FİKRİMİN İNCE GÜLÜNÜ VE BRİDGET İMİ MİMLEDİM..
KABUL EDERLERSE SEVİNİRİM..

10 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Canımın içiii bende varım bende senin çok iyi arkadaşın olmayaaa, ne güzel şeyler yazmışsın öyle yaaa. Sağol canım...

PaNDoRa dedi ki...

Tatlım sen temizlik yapmayacakmıydın :)) Yalan oldu demi :)

HAYAT dedi ki...

her sözüne katılıyorum cnm öylşe güzel anlatmışsın ki...

umar dedi ki...

hayat insanı malesef bu saydıklarının çoğunu yapmaya itiyor ve sürekli bu durumlarla ve insanlarla karşılaşıyoruz.Bende değineceğim kafamı toplayıp.

иαℓαи dedi ki...

cnm öncelikle yeni şablonun çok hoş olmuş..
Fon müziğin desen anılarımı canlardı pek bi sevdiğim şarkıdır..

Cevapların ne kadar güzel..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Senden gelen her şeye, sonuna kadar varım. Seviyom kız ben seni...

Kaç yüz bin yetaaale veriyorsun bu mimin sonunda.:)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Hehheheh...!Şablon yine değişmiş :) Ama buda tarz olmuş :) Sanırım "YOKUM"ların hepsine katılıyorum :)Gerçi patavatsızımdır ben ama kalp kırcak şekilde değil canııım :) Evet evet,bende hiç birine YOKUM :)
Bu arada alakasız olcak ama benim kader sayım 4 :)) Öyle aklıma geldi birden . Heheheh :)Hadi öptüm seni kib

Nurtella dedi ki...

pandoraa canımsın..sen sağol..zaten arkadaşımsın..ayrıca temizlik yaptım hem de nasıl:))

hayat sapol canım tşk

umar hayatın getirdiği çektiği yöne gitmemeli herkes azıcık dirayetli olmalı ve sığınmamalı buna..çok güzel anlatmışsın sen de çok tşk..

nalan çok çok tşk canım beğenmene sevindim:)

incegülcüm seviyorum bende seni eş ruhum:))peremi istiyon bi biskrem versem olmamı??

ezgicim yorumuna bayıldım,gelişmekte olan bir kişiliğiniz var daha ve doğru yoldasın tatlım çok tşk

PaNDoRa dedi ki...

Canımmm bak ilk yorumun; bu ara özlemler içimde fırtınalar kopartıyor,eksik kalanlarıda sen hatırlattın sağol..
hele o lastiği sandalyelere bağlayıp tek başına oynamak yok mu,ve ananemin salçalı ekmeği..
gün geçtikçe azalıyoruz..azalıyorlar hayatımızdan çok sevdiklerimiz..özlem asıl bundan mı ne dersin??
http://bloghastasi.blogspot.com/2008/03/zledim.html

demin upuzun bir yorum yazdım ama yayınlanmadı blogcu hata verdi nedense..
ve nedense ben çok çabuk vazgeçiyorum herşeyden..

yıllar sonrada yeni nesil bu günleri özlermi dersin?
cep tlf ları sayesinde hiçbişeyin 5 dakka sonraya bırakılmadığı için pirenin deve yapıldığı,ihanetlerin "kolay ulaşılabilir" olunmaktan dolayı ayyuka çıktığı,aşkların sanal olduğu bu dünyayı özlerler mi dersin??bi bez pauca 150ytl veren gençlik arzu etmeyi beklemeyi haketmeyi öğrenir mi pandora?

neyse bunalttım kusura bakma..

***************

Bu da yorumuna verdiğim karşılık,

Bendeniz hoşgeldin bloguma, bunaltmak ne demek çok sağol güzel yorumun için. Bir tek ben değilmişim anladığım kadarı ile geçmişe özlem duyan. Yine beklerim görüşmek üzere...

O esna da kanım ısınmış sana yaaa, seni seviyorum canım... İyiki bana uğramışsın :)

Nurtella dedi ki...

bu yorumu baş köşeye koymazmıyım ben,canım benim..ağlattın beni..
iyi ki uğamışım,iyi ki üşenmemişim yazmışım sana..iyiki dedirticek dostluklar çok az ve bunu kazandığımız için çok şanslıyız..