22 Mayıs 2008

OKUL GEZİSİ


Bugün oğluşumun sınıfıyla gezi vardı.Botanik park a gittik.Hayvanlar çocukları mest etti o kadar heyecanlandılar ki.Çok güneş vardı ama çekemedim doğru dürüst resimlerini.
Hem piknik yapılıcak hem gezilicekti belgesel tadında.Oğluşum sınıfa bu yıl katıldığı için öğretmenin ısrarıyla sınıf annesi mi veli başkanı mı ne bişi oldum yardımcı göya:)))
Garibim bir bayana yıkmışlar kimsede ses çıkmıyo bırakmak istiyo bırakamıyo yapışkan bişimidir nedir bu,ben de bazı sebeplerle sevmem para işlerinde sorumluluk almayı ama yardımcı olurum alışverişe organizasyonlara vs dedim(hem son sene gel hem naz yap:P)
Neyse elimize verdiler 10 ar kişilik liste aha sizin bunlar deyip mecburen katıldım çocuların adını bilmiyorum okulun bahçesinde yoklama yaptık isimlerini okuyup bi bakışım var hafızama kazıyabilicem ya 3 sn de:) Birden bir gözüm korktu ki anlatamam.Aman dedim çocuklar bendeniz......abla, aman sakın benim görüş alanımdan çıkmayın birbirinize yakın dolaşın mahçup etmeyin beni de kendinizi de ve kaybolmayın.
Sonra sakin sakin otobüse biner uyuklarız gidene kadar dedim içimden mp3 ümde kulağımda.Ama bu ne olmaz bir hayalmiş meğer yarabbim..Bindikleri gibi başladılar şarkı türkü hade hadee den tutun aklınıza ne gelirse hatta kalp kalbe karşı yı bile batırdılar en fazla bir dörtlük söyleyebiliyorlar geçiyolar başka şarkıya sonra sanki maça gidiyomuşuz havasına girdiler takımların marşlarına başladılar nerdeyse kavga edicekler başım zonkladı resmen ama öğretmene bakıyorum gülüyo sürekli:)
Bu nasıl sabırdır nasıl sevgidir ve nasıl batmaz hiç birşey insana.Öğretmen olmak için yaratılmış sabır küpü ellerini öpüyorum burdan onun ve bütün öğretmenlerimizin:)Ama bir kere daha anladım ki "benden ilkokul öğretmeni olmazmışş" isabet olmamış zaten.
Çok seviyorum çocukları ama bu apayrı bişey.İşimiz bitti daha doğrusu gezi,sonra piknik alanına gittik ve biz gölgede masalarda mayışırken çocuklar park bölümünde oynadı birkaç adım ötemizde ama nasıl güneş ve sevgili öğretmenimiz bir an bile rahat oturmadı gidip yanlarında oturdu kontrol etti sürekli.

Çok eğlendi ama yavrular zaten 15 dk da bir benim ördekler buraya deyip sayıp salıyodum korkudan:)
Bugün de böyle geçti..
Çok sıcaktı ama yaa...





12 yorum:

pandora dedi ki...

Canımmm nasılda bıcır bıcırlar. Zor bir gün olmuş belli ki. Gerçekten öğretmenlik çok sabır isteyen bir meslek, hele ki asla'mı asla bana göre değil yani. Sende kim bilir nasıl yorulmuşsundur canımmm. Sağol paylaşımın için... Sevgiler...

ChoKingCandy dedi ki...

Güzel bi gezi olmuş, sınıf anneliğinde ise başarılar :)

otobüs macerası çok komikmiş, kaç yaşında bu bıcırıklar

bi kez daha anladım ki ben öğretmen olamazmışım :)iyi ki annemi dinleyip de össde tercih yapmamışım.

Öpüyorummm

Haydins dedi ki...

Iyi kazasiz belasiz atlatmissiniz gezi isini..Bende cocuklarla cok iyi anlasirim hatta biraz fazla sabirli oldugumdan genelde tepeme cikarlar bizim yegenler vs..
Kucukken bizimde pikniklerimize annem gelirdi , oda ayni tepkileri verirdi ..Allah ogretmenlere sabir versin seklinde..

HAYAT dedi ki...

çok hoş bir gezi olmuş.senin minik kuş hangisi acaba birini tahmin ettim ama o mu acep:)
hem yavrucuklara değişiklik hemde sana.kanı kaynıyor çocukların olucak o kadar sınıf annesi:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yeni göreviniz hayırlı, uğurlu olsun Bendeniz Hanımcığım. Muvaffakiyetler dileriz. Başarılarınız daim, başağrılarınız geçici olsun efenim.:)

Tam bana göredir biliyor musun? Okul gezileri, detone sesine aldırmadan şarkılar söyleyen, sloganlar atan, birbirine tatlı tatlı sataşan neşeli çocuklar. Bayılırım yahu. Ama bir süre sonra ses kaldırmayabiliyor bizim ihtiyar kafalar işte ne edecen.:) Öğretmenciklerimizin önünde saygıyla eğiliyoruz. İşleri ne kadar da zor aslında.

nilay dedi ki...

Oncelikle bursa'daki botanik park mi diye merak ettim. Resimleride benzettim ama. Bursa'da misniz diye de merak ettim bu arada
Cocuklarin en zor donemimde zor bir gezi olmus. Bir kac yas daha sonra cok rahatlayacaksiniz. Tecrube ile sabittir.

PaNDoRa dedi ki...

Canımm, nerelerdesin yine sen yaafff :(((

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Merhabaa :)
Kesin "yaptık şablonu işi bitti uğramadı bidaha "diyosun dimi biliyorum ya :S Ama ben cidden bloguma bile uğrayamıyorum :) Görüşemiyoruz hiç :) Bak ben bloguma yeni şeyler ekledim yani profilimi falan düzenledim yeni isimlendirme yaptım ama resim koydum ve çok kötü durdu orda çizgiler karıştı vs. :) Yine yardımına ihtiyacım var :) HEELLLP :)

umar dedi ki...

Geziler güzel olur bende çok seviyorum gezmeyi,yeni yerler keşfetmeyi ve doğayla bir arada olmayı.Alttaki küçük zuzularla olan fotoğrafta ki bayan sizmisiniz acep :)

Nurtella dedi ki...

Pandora sorma ya ne yorgunluktu..Ama çok tatlılardı..

ChoKingCandy okullar kapanıyo çok şükür:)Ama bir piknik planımız daha var..

Haydins bende çok seviyorum ama sesleri çok fenaydı bee:PP

Hayat çok şekerdi yaa biz demi yapsak ne:)nasıl sevdiler beni bi görsen sarılıp gezdi kızlar hele:)

Nurtella dedi ki...

İncegül amin canım,ben de severek gittim bana göre dedim de,ihtiyar diilim ben tamnammııı sesleri çok bettii bee:PP

Nilay tıklasaydın ya botanik park a link verdimya canım,evet tahmin ettiğin yer;)tecrübem var ya canım göya..

Miss designer öyle düşünmekte haklı olduğumu göstermişsin gene ya,neyse,resmini küçült öyle ekle profiline bu bir,ikincisi tanıtım yazının aralarında entere tıkla böylece dar alana sığar..

Umar çok eğlenceliydi bir piknik daha var sırada:))resimdeki öğretmenimiz.Ben değilim:))

Mutluveumutlu dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım. Hele çocuklar ayrı bir güzel, hepsi cıvıl cıvıl.
Öğretmen olmak gerçekten sabır işi. Tüm öğretmenlerimizi saygıyla selamlıyorum senin huzurunda :)