03 Mayıs 2008

"ACILARINIZI KUMA VE İYİLİKLERİ TAŞA YAZMAYI ÖĞRENİN"

Bir hikaye, iki arkadaşın çölde yürüdüğünü anlatır.
Yolculuğun bir noktasında bir münakaşa olur ve biri diğerine tokat atar.
Tokadı yiyenin canı acır ama bir şey söylemeden kuma şöyle yazar :
"BUGÜN EN İYİ ARKADAŞIM BENİ TOKATLADI".
Bir vahaya gelene kadar yürümeye devam ederler ve suya girmeye karar verirler.
Tokadı yiyen bataklığa saplanır ve boğulmaya başlar ama arkadaşı kurtarır.
Yarı boğulmadan kurtulduktan sonra bir taşa şöyle yazar :
"BUGÜN EN İYİ ARKADAŞIM HAYATIMI KURTARDI".
Tokadı atan ve hayat kurtaran sorar :
"Canını acıttığımda kuma yazdın neden şimdi taşa?"
Diğeri cevaplar :
"Birisi canımızı yaktığında kuma yazmalıyız ki bağışlama rüzgarı silebilsin ama biri bizim için iyi bir şey yaparsa taşa kazımalıyız ki hiç bir rüzgar silemesin..

"ACILARINIZI KUMA VE İYİLİKLERİ TAŞA YAZMAYI ÖĞRENİN"

***************
sizinkiler kuma yazılsa ve puff diye savrulsa bile...Bnan hep öyle oluyor da..
yorgunum,uykusuzum keyfim yok ama kahve istiyorum..
hemde her çeşit.içemem,uykum kaçar diyenlere şaşıyorum:)
Benim içmezsem uykum kaçıcak:))içmeden yatmıcam..
Tv karşısına geçeyim biraz da mayışayım.Buyrun;

5 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Canım ne güzel bir hikaye "Birisi canımızı yaktığında kuma yazmalıyız ki bağışlama rüzgarı silebilsin ama biri bizim için iyi bir şey yaparsa taşa kazımalıyız ki hiç bir rüzgar silemesin" bayıldım şu kelimelere. Çok anlamlı nasihatlar vardır ya hani, öyle algıladım bende bunları. Sağol güzelim paylaştığın için. Sevgiler ve öpücükler :)))

ZRPNDT dedi ki...

hikaye çok güzel... olması gereken bu belki.. ama ben yapabiliyor muyum? kum olayını özellikle hayır...hatta kendime acı çektiriyorum, gariptir unutmamak için sık sık hatırlamaya çalışıyorum... belki de bi daha aynı hataları yapmamak için... bu arada şablona bayıldım

HAYAT dedi ki...

gerçekten çok güzel hikaye.ÖYLE ÇOK ŞEYLERİ KUMA YAZDIM Kİ , HEPSİ YÜREĞİMDEN ÇIKTI.ŞİMDİ İSE İYİLİKLERİ YAZIYORUM KENARA BİLİYORUM Kİ İLERDE HEPSİ KARŞIMA ÇIKICAK

Nurtella dedi ki...

PANDORA canım kendime hatırlatmaya çalışıyorum bazı şeyleri,çok güzel bişey bu ama bunu yapabilmek için hafızamı kaybetmem gerek diye düşünüyorum bazen:(

FZ bende çok zorlanıyorum,elimden geleni yapıyorum,iyilikleride taşa yazıyorum ama sanırım kötülükleride kayalara..benim iyiliklerimi hep kumlara yazdıkları içinmi dersin?vuruyorum ama kum gibi olmuyo:(

HAYAT,hep böyle kal..melek ruhlum benim..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çok doğru ...
İyikleri taşa yazmalıyız ki ömrümüz boyunca unutulmasın. Ama kırgınlıklar toz olup uçsun.
Çok beğendim bu hikayeyi.
Bend ekahveye bayılırım. Ve şimdi içeceğim:)
Sevgiyle kal... Öptüm