31 Mayıs 2008

MEKTUP VAR:) 1

Sabah erken uyandım (kalktım sana güller aldım mutlu ol diye,mutlu ol diyeee:))
aklıma sürekli şarkılar geliyo bu ara zaten her söylediğim kelimede hemde değişik şarkı,değiştir oynasam yeri yani memetali beyle:P
Hemen kahvemi yapıp geçtim pc başına tabii,önce incegülüm bakmışmı diye maillere baktım yok,ama başka bir mail var sağolsun önemseyen değer veren dostum bana blogumda gördüğü eksik-gedik hatalarımı yazmış çook teşekkür ediyorum tekrar.
Yazdığım cevabı burdan sizinlede paylaşmak istiyorum çünkü aynı şeyleri anlatmak istiyordum ne zamandır fırsat olmamıştı.
Ama önce,her şablon değiştiğim zaman sadece keyiften değil,bazı aksaklıklar olup bunu aynı temayla halledemediğim zaman yenisini yapmak zorunda kaldığımı belirtmek isterim.
Burda da bazı sorunlarla karşı karşıyayım halledebilirim inş.
Şimdi mektup,daha doğrusu benim yazdığım cevap:

............GÜNAYDIINN
gerçi şimdi uyumuşsundur belki yoksa devriliceksin uykusuzluktan:))
bende uyandım sabah sessizliğinde keyif yaptım göya ama mesajını görür görmez düzeltmek istedim yavaşlamayı(gece bahsetmiştim bu sorundan ya)
benim şablonum sade bu yüzden beğendim ve fontlada oynamadım bu sefer pek
lakin yavaşlatan takvimli arşivdi sanırım.Çokta yakışmadı bu tarza.
yoksa html kodu fazla yok ve bende istemiyorum zaten.
ama o ciddi çok uzun ve karmaşıktı kaldırdım güç bela
bu sefer baştaki tab bozuldu,en sevdiğimde oydu biliyosun yanlardan upuzun sarkmadığı için gereken eklentiler.
Düzeltemiyorum ve belim feci ağrıdı napıcam bilmiyorum:((
olmazsa o bölümü orjınalinden aynen kopyalayıp yeniden düzenlemem gerekicek.neyse çok zor değil bu sanki,en azından baştan yapmaktan iyidir.

Yazı konusuna gelince, ben daha önce birkaç blog yaptım hatta blogcudakinin pagerank 4 tü
ama gözümü kırpmadan terkettim çünkü o blogta "ben" yoktum.
sadece benim duygularım vardı.Ve saklamak istediğim beni anlatan şeyler..
Yani kişisel hiç bir iz yoktu.Bu benim sanaldan korkmam ve yazan pek çok kişiyi de samimi bulmamam sebebiyleydi.
çünkü özellikle o ortamda çoğu kişi kimliğiyle değil,olmak istediği ,hatta olmayı hayal ettiği(ama başaramadığı)kimliklerle oradaydı.
Bir kendini bulma ve kişilik oturtamama durumu izledim ve bu beni koparttı.
Zaten sonuçta bu bir çeşit hobi,belki günlük ve kişiye özel alanlar ne isterlerse yaparlar mantığında herkes anladığım kadarıyla.Saygı duymaktan başka tek çare sevmediğin ortamdan uzaklaşmaktı bana göre.
Sadece bir nevi "ego tatmini" ve "pohpohlanma" peşindeydiler.Bunlarsa bana çok yabancı terimler.

Bloggerda buna hiç rastlamadım desem yalan olur(sağlam istihbaratlarım var çünkü:)) ama burda kişiliği oturmuş sağlam karakterler var ve gerçek kimlikleriyle burdalar.
Ne şanslıyım ve benim eksenimde böyle arkadaşlardan oluştu.Bunda benim özen göstermem ve seçiciliğimin etkisi ne kadardır bilmem:)
Bir resimleri veya gerçek isimleri olması gerekmiyor.
Sadece gerçek olduklarını ve yalandan uzak samimi olduklarını bilmemiz yetiyor.

Ama ben hala yazamıyorum.
Duygularımı kelimlere döküp kendimi doğru ifade etmekte yetersizim.
Ve yanlış anlaşılma korkusu beni sımsıkı saran bir urgan gibi bana engel olmakta farkındayım.
Ama bridget çok ısrar etti ...abla neden konuştuğun gibi yazmıyosun diye
(ha, ve birde emrecim çok ısrar etti,şu tembel gelin:))
özellikle cadımla olan diyaloglarımız çok komik ama ben gene başaramıyorum anlatmayı o ayrı bir yetenek.
Umarım zamanla gelişir:))
Elimden geldiği kadar cıvık yazmamaya türkçeyi ihlal etmemeye çalışıyorum bu sefer konuşma diliyle yazmazsan gerçekteki kadar komik olmuyor olaylar mesela.
Ama ciddi bişeyler anlatıyosam farketmiyor tabi.

Yazı fontu bana pek uymadı sanırım satır aralığını biraz açarım ve paragraflar arası daha sık boşluk bırakırım.Okunurken daha rahat olur o zaman sanırım.
Tabii ki uyarıların beni sevindiriyor çok teşekkür ederim:))

not:bu mektubu(inatla mail demiyorum) blogumda yayınlıcam tamammı?ama kime yazdığım belli olmasa da olur gizemli olur hehe:D)


****************************
sonra demiş ki dost ses:)
"Kimseye bir şey ispatlamak için burda olmamalısın zaten..."
(gerisine gerek yok,ben okudum ya:))

ve yeni mektup yani cevabı:
HİÇ BÖYLE BİR ENDİŞEM OLMADI ZATEN:)
ENDİŞEM KENDİMİ OLMADIĞIM GİBİ ANLATMAK,YANİ YANLIŞ İFADE ETMEK
VE SADECE KELİMELERİ DOĞRU SEÇEMEDİĞİM İÇİN OLURSA BU,ÇOK ÜZÜLÜRÜM..
İLK BLOGUMDA BAK NE DEMİŞİM HAKKIMDA:
BEN BİR KOLLEKSİYONCUYUM..DUYGU KOLLEKSİYONCUSU...:))
BURASI BENİM ÖZEL KOLLEKSİYONUM,KAYBETMEK İSTEMEDİKLERİM,
OKUMAKTAN BIKMADIKLARIM ..BENİMLE BÜTÜNLEŞENLER...
VE HİÇBİRŞEY ''ÖYLESİNE'' KONMADI..
Bunlar benim hayatımdan duygularımdan,sızılarımdan kesitler..



8 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bu mektubu kime yazdın merak ettim canım :) Gizemli olmuş evet.O gerçek kimliklerinin dışındakiler kim bilmem ama umarım bizden uzak olur onlar. Bende çok güzel dostluklar kurdum burda. Çok mutluyum o yüzden.
Sevgiyle kal.

HAYAT dedi ki...

bendenizcim insan bazen huzursuz oluyor işte.bendeki huzursuzluk bazen ondan oluyor.hani diyorum ya işte bu bloğu sizlerden başka kimse bilmyior diye sanki biri beni bulacakta yakalışcakmış gibi geliyor bazen bu düşüncelerden belki biraz atak kendimizi daha rahat olucak.ama yinede hepimiz bir çok iyi kişi tanıdık yazılarımızla;bence buda bir yetenek duygularımızı söyleyemeden yazarak daha iyi anlattık kendimizi mektubun gizemli kişisini merak içindeyiz çatlatma bizi sakın:)sen kendini burda nasıl rahat ediyorsa öyle ol
hoşçakal iyi hafta sonları

PaNDoRa dedi ki...

Tatlım napıon sen yaaaa, kısa devre yaptım hee :::

Nurtella dedi ki...

Çiçeğim çok tşk bencede uzak olsunlar.Gizlemeye saygıyla bakabilirim ama yalan koydularsa yerine,bu hastalıklı bir ruh derim..
bende çok mutluyum burdaki dostlarımdan..sizlerden canım..

Hayat anlıyorm ben seni çokta haklısın,ama fazla da gerilirsen kapana kısılmış gibi olursun yapma bunu..sanada mutlu hafta sonu canım

Pandora şarj ol gel bi daha oku hehe:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Seni sen olduğun için, olduğun gibi olduğun için, tertemiz, kocaman bir yüreğin olduğu için ve dahi bir sürü nedenden dolayı seviyorum.

Bana nefis bir sayfa hazırlamış olmanın hiç ilgisi yok.:)

Canımsın... Öperim ve de severim kime ne?:)

PaNDoRa dedi ki...

Nasıl keyifsizim nasıl :(

mehtap dedi ki...

Selam ben mehtap, bende sizin gibi düşünerek ve çekinerek girdim bu işe.Ama her zaman yazmak istedim.Gazetecilik,yazarlık hayallerim vardı.Onu gerçekleştiremedim.Böyle birşey düşünüyordum.Ama bende zaman zaman kendimi ifade edemediğim zamanlar oluyor.Bilemiyorum hayat şartlarımızdan belki odaklanamıyor olabiliriz.Ama yazmak istiiyoruuuuuuum işte.Bu arada bende gerçeğim.Sizide gerçekten samimi ve içten buldum.sevgiler

Nurtella dedi ki...

fiкяiмiи iиcє güℓü canımsın..diycek sözüm yok başka:))

mehtap çok teşekkürler güzel düşüncelerin için,çok haklısın bazen çok fazla şey düşünmekten tek bir noktada toplayamıyoruz beynimizi,bu bende çok oluyor gördüğün gibi:))

ama aslolan samimiyet ve iyi niyettir..