04 Mayıs 2008

RAPIDSHARE DAN DOSYA İNDİREMEYEN KEDİ DÜŞMANLARI BURAYA:))

Bugün rapidshare den birkaç şey indirmem gerekti,masaüstünde çok birikmiş ıvır zıvır vardı,şablonlarla boğuştuğum için bu ara,temizlerken içim daraldı,bembeyaz wallpaper lar aradım,e buldum ama rapid den..
Merkez den Şirden Pinhani yi eklemiş bana ödül gibi,nasıl istedim hemen indireyim ama rapidte takıldım kaldım,niye? uzun zamandır kullanmamışım demek ki bir baktım kediler basmış:(


Sordum hemen,bu nedir?4 kodluk yere nasıl sığıcak 6 kod diye:(((cevap gelmedi,yoktu kimse demek orda..Saatler sonra arattım buldum(sabah neden aklına gelmedi diyeni vururum:)
Meğer kedicikli olanları bulup yazıcakmışız,bana hepsi aynı göründüydü o anda,ama değilmiş:P
Sonra açtım hemen pinhaniyi indiricez ya,aaa bi bakarsın güvenlik sorusu yok??
AA nası oldu bu dedim başka şeylerde denicem olmadı,ardarda olmuyordu ya,kapatamadım da pc yi,yazıya da başlamıştım taslakta bıraktım,öğrenicemde anlatıcam ya..yoksa eski verileri silip fişi çektikmi devam ediyoruz indirmeye de..
Şimdi geldim kapamaya ama şimdi açıldı ve gene kod mod sormuyo bir de şu yazıyo mutlu mesut:
The RapidShare Happy Hours are active right now. Have fun!

Rapid mutlu,sen mutlu,lerzanın canı cehenneme diyo yani hehe:))

Hatta ardarda 2 dosya indirdim,wallpaperlarım çok güzell,içim açıldı,bu rapidi anlayan beri gelsin banada anlatsın:)) AMA BEN SİZE ANLATMIŞ OLDUM O BAŞKA:)

PİNHANİ ye söz yok,şarkılar çok güzel,tekrar teşekkür ettim.
İŞTE BURDAN İNDİREBİLİRSİNİZ SİZDE

7 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pinhaninin çok güzel şarkıları...
Ben aldım bir arkadaştan:))
Hazıra kondum yani :)

Aylin Ünlü dedi ki...

Pinhanî'nin parçalarını bende çok beğenirim fakat buraya gelmelerine rağmen gitme fırsatı yaratamadım.Ama takip ediyorum..

PaNDoRa dedi ki...

Yemişim Rapid'i güzelim, sana bişi olmasın. Ne diyom ben yaaa :)) Hahaa keyfim yerinde gibi, aman da ne güzel herkes keyiflensin hiç bozulmasın. Canım bak saçmaladım ve toz oluyorum. Kocaman sevgiler :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım blogun çok güzel olmuş güle güle kullan:))Daha iç açıcı.Mimini gördüm ama günlerdir elimi süremedim bilgisayara en kısa zamanda yazacam canım:))Çok öptüm...

maTTTT dedi ki...

Merhabalar efendim ben simdi şu rapidteki kedi sorunu ıle ılgılı sorunun çözümünü senin yazında bulamadım... 7 karaterden 4 karakteri secıcek ama hangılerını kedılı olanlar felan fılan... bu arada burdan ŞİRDEN 'e link verdiğin icin ayrıca tesekkur ederim sponsor olarak ustune duseni layıkıynan yapıyorsun....

maTTTT dedi ki...

DURUp durup ıcat cıkarıyorlar...
Kedicikli olacakmış...

Nurtella dedi ki...

çiçeğim,şansın var ne diyim:)hep öyle olsun inş..

aylincim burayada yeni gelmişler duymamışım bile..canlı izlemek ne güzel olurdu kimbilir yaa:S

pandoraaa canımsın yaa bayıldım seni yerim:))

gökkuşağım çok tşk canım ne zaman müsait olursan ders değil ya bu:)

matt o ka yazdık anlamadın mı kedicikli değilmiş 3 ü işte,kedileri bulucan.daha nası anlatayım:)ama görmüşün anlamışın sonunda ya bedava veriyolar ya eziyetle dosyaları lanetler bee::!!
evet görevimi layıkıyla ifa ediyorum süperim:)