11 Mayıs 2008

BENİM DUAM



DİLİMDEN DÜŞÜRMEDİĞİM DUALARIM VAR..
HİÇ ANLAŞAMADIĞIMIZI DÜŞÜNSEM DE ONSUZ OLAMADIĞIM CANIM ANNECİĞİM,
SENİ SEVİYORUM.ALLAH SENİ BENDEN AYIRMASIN..
VE BANA "ANNE" OLMAK GİBİ ÖZEL BİR HEDİYE VEREN VE ANNEMİ ANLAMAMI SAĞLAYAN BÜYÜK ALLAH IM,
SANA ŞÜKÜRLER OLSUN,NE OLUR OLMAYAN VE ARZU EDENLERE NASİP ET BU DUYGUYU.
NE OLUR ÇİÇEKLERİM HEP MUTLU OLSUNLAR.ACILARINI VE HASTALIKLARINI BANA,MUTLULUK SAĞLIK VE HUZURU ONLARA VER..
ONLAR AYAKTA DURACAK KADAR BÜYÜYENE KADAR BANA GÜÇ VE SAĞLIK VER..

BÜTÜN ANNELERİN VE ANNELİK RUHU TAŞIYAN SEVGİ DOLU KALPLERİN GÜNÜ KUTLU OLSUN..




SESLERİN AYAK SESİ

Kırlangıçlar dönecek yakında,
Açılacak onurlu kapıları
Haziran sabahlarının,
Ağırdan..
Yer, gök, deniz nasıl bak
Birbirine karışacak,
Çiçekler başı çekecek, hey Nice!
Sonra çocuklar,
Balonlar, uçurtmalar, bulutlar ellerinde.
Ardından,
Beyazlar, kırmızılar, kayıklar,
Haydiii,
Yeşilde, mavilikte..
Ayak sesleri var başka işiteceksin
Bizlerin ayak sesinden.
Toprağın var, suların var, ağaçların var.
Günlerin, gecelerin,
Sözlerin, biçimlerin, ayak sesleri.
Ayak sesleri elele,
Ayak sesleri kıyamet gibi,
Işığın ayak sesi,
Gölgenin ayak sesi,
Seslerin ayak sesi..
Çocuğum ilk ağızda bunları belle...

Arif Damar

6 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Bendeniz'ciğim senin,annenin ve dediğin gibi bu yüreği taşıyan tüm kadınların anneler günü kutlu olsun..

fortuna dedi ki...

sevgili bendeniz senin de anneler günün kutlu, duaların gerçek olsun.

ölüm sonu değildir hayatın,
hayat sürüyor,
hayat gözyaşlarında,
hayat gülüşlerinde çocukların.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım Nur'um,
Anneler günün kutlu olsun umarım dualrın kabul olur.Buarada senin bıdıklar çok şanslılar ki senin gibi anneleri var.Çok kocaman öpüyorum seni:)

enn pasta dedi ki...

Sevgili Bendeniz,
anneler günün kutlu olsun,nice gururlar yaşatsın sana yavruların.
Sevgilerimle.

PaNDoRa dedi ki...

Canım arkadaşım. Geç oldu nolur kusura bakma güzelim :( Yürekten kutluyorum Anneler günü'nü. Her yıl daha bir coşkulu yaşaman dileğiyle. Sevgiler canım...

Nurtella dedi ki...

aylin,
fortuna,çok tşk sizinde kutlu olsun canlarım..
zarifem bende seni öpüyorum,tşk
evren,amin,hepimizin inş,tşk..
pandora bende senin kutlarım bitanem..