30 Mayıs 2008

GREGORIAN..

İmeem den bir şarkı aradım dilime dolandı upload etmek zor geldi edilmişi vardır dedim:))
Buldum ama çok değişik slow şahane bir uyarlamasını.
Ben klasik-slow yani New Age denen türü çok seviyorum.Huzur buluyorum dalıp gidiyorum.
Benim gibi hayalperest bir yengeç burcu için normali bu zaten:)
Yanni, Enya favorim Moby dinlerim birde.Ama bu GREGORIAN .
Mutlaka bilen takip eden vardır ama ben yeni keşfettim ayinimsi-kilise tarzı (eksisözlükte de böyle benzetmişler zaten) hoş şarkılar ve cover ları var.(10u papaz 12 kişiden kurulmuş iyi mi)
Enya ya benzettim tarzını meğer beraber çalışmaları olmuş zaten.Hatta mahkemelik olmuşlar.
Yani içimden geçirip düşündüklerim çıktı bir bir şok oldum,"ne ka akıllıyım" dedim kendime mamık gibi:))Bunun yüzünden diziyi izlmeye başladım efsane oldu çocuk:))

Playlist yaptım sizde dinleyin diye "losing my religion" ve "my lady darbanville"(aradığım buydu:)) inanılmaz güzel olmuş ve çok sevilmiş.. Ben en çok MİRACLE OF LOVE ı sevdim,hatta bayıldım..Dinleyin mutlaka.2.şarkı.Zaten epey şarkısı listte var.
tıkla
YORGUNUM VE UYKUM VAR AMA BÖYLE OLUNCA DAHA HİÇ UYUMAMA GİBİ BİR ÖZELLİĞİM DE VAR..GECE ALTTAKİ YAZIYA EKLEMİŞTİM BU BÖLÜMÜ DE AMA ÇOK UZUN OLMUŞ GÜME GİTMESİNE GÖNLÜM RAZI OLMADI..
not:indirmemiz için gereken linkleri de MERKEZ deki cinlerime ilettim bilmem artık:))
gregorian-enya-yanni

10 yorum:

umar dedi ki...

Bu albümü uzun seneler önce almıştım.Hala var ve yaydığı mistik hava çok hoşuma gider.Tekrar dinlemek güzel oldu.

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Bende diyorum beim yazdığım yorum nereye gitti ?Bu yazı nerden çıktı?Acaba başka yazıyamı yazdım yorumu :) Sonra okuyunca anladım uzama olayı falan :)tamam tamam :) Dİnlicem ben bugün bu Gregorian ı :D (Doğru mu yazdım acaba ?) Uyudum uyudum :) Yok bizim pcde şifreee :D Hehehehehhee :)Nasıl yazdım ama sabaha karşı 4:30 da yorumu :D Heheheh

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Yine blogla oynanmış.bak kıskanıyorum amam ne güzel yapıyosun böyle ellerine sağlık:)bu blogger sayfalarında üstüne yok valla:))Ben bu şarkıyı ilk defa duydum ne yalan söyleyim.Pek tarzımmış gibi gelmedi açıkcası.Belkide ondandır:))öptüm canım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Bu arada kafama takıldı ben bu şarkıyı tekrar dinledim sanki yabancı gelmedi.Sanki bir reklamda yaşar söylüyor bu müzikte bir şarkıyı acaba yanılıyor muyum?

Nurtella dedi ki...

Umar olmasa şaşardım,ama madem haberdar etsen ya:))

ezgicik doğru yazdın dinle tabi tatlım,annenle bi konuşsam mı:P))

Gökkuşağım tşk canım benim,kafan çok doluysa çekilmez gelebilir açıkçası çok sesli müzik..
evet ilk şarkı cat stevens ın aslında ve malesef rezil etmişler reklam için çok canım sıkıldı bu işe:(

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

merhaba,incegülden çıktım,bir tık tık diyeyim dedim :)
her iki albümlerini yıllardır severek dinlerim ,hatta yıl sonlarında mezuniyet törenlerinde kurtarıcımdır,yürüyüş müziklerini seçmişliğim vardır,ayrıca enya,yanni,secret garden,sarah brıghtman sadece şu an aklıma gelenler....

Asortik Krep dedi ki...

Liste çok hoş :))
Devamını bekliyoruz..

Nurtella dedi ki...

Perili köşk,hoşgeldin canım,zevklerimiz uydu sevindim:)ben de severim diğer saydıklarını da.ve yeni keşfetsem de hastalıklı bir tutkuyla dinlerim sevdiğim müzikleri,gene beklerim sağol..

Asortikcim gelince ben sana haber ederim linkleri,öpüyorum:))

MERKEZ BURASI dedi ki...

Sizin için size özel;
http://www.merkezburasi.com/2008/06/gregorian-masters-of-chant-2000.html
dahası da gelecek!

Nurtella dedi ki...

Merkez çok teşekkür ederim cidden bir "cin" var orda değil mi??
bu üçüncü dilekti:)))