16 Mayıs 2008

ŞİMDİ HABERLER..


Evet arkadaşlar,güzel haberler ve düzelmeye başlayan bir moralle döndük.
Canım bridget im mutlu, konuşuyolar tlf da ve iyi haberler var,tedaviye başlandı hayırlısıyla dualarınızı eksik etmeyin ne olur,her pozitif düşünce ve dua ona yansıyacak eminim.
Ağır bir dönem geçirecek,konuşamayacak kadar yorgun da olacak belki ama sımsıkı sarılmış durumda bir an önce iyileşmek için sevdiklerine ve sevdiceğine:))
Yeneceğine eminim ben.Altından kalkacak kadar güçlü, yaşam dolu ve pozitif bi çocuk o..
Vee bir doluda umudumuz var,her geçen gün yeşermekte..

Bugün ilk kez diyebilirim,birlikte dışarı çıktık,Ulucami ye gittik dua ettik ve şifa duamızı tamamladık,nasıl gönülden ettiler insanlar hemen,ve nasıl göz kamaştırıcı büyüleyici bir güzellikti caminin içi gözlerimiz yaşardı.Allah kabul etsin inşallah.Gözlerinin içi güldü morali yerine geldi kuşun:)

Nerden etsek duamızı yaradan bizi duyuyor hangi dine inanırsak inanalım Allah bir..
Ama ibadet yerinde bir başka güzel ve anlamlı bugün bir kez daha anladık..

Hastaneye diyetisyene gitmişti bri geçen hafta,gerçi zaten yapıyo kıştan beri ama kontrole uğradık gitmişken ve bayan epeydir yaptığı halde diyet takılır ya tartı,veremediği kiloları vermeye başladı ama diyetisyen kendine yonttu başarıyı malesefki:PP

Zaten bu diyet maceralarımız mutlu sona ulaşırsa,kocaman bir blog açıp her sırrı vermeyen nolsun:P)

Ardından azcık gezindik mağazalar çiçek açmış:) Rüküş sayısında artış var,renkte ve uyumsuzlukta,tarzı olamakta ilk sıradamıyız acabaa dedim bütün gün,aynaya hiç mi bakmaz bu insanlar anlamadım gitti:P ama zevk,tartışılmazmış ya haha gülerim buna ben.!!Kimsede engel olamaz,sanki herkes düşüncemizimi okuyo gidip demiyoruz bişi ona şükretsinler aaa!!!
Çok fazla alışverişe ve kapalı alışveriş merkezlerine meraklı olmayan tuhaf bir dişi türü olduğum için bri endişelendi arada,o da buluttan nem kapan cins,
B- "ay sen sıkıldıınn"
"yok ya,valla iyiyim bugün azcık canım sıkılıyo ondan bee"
B-"yok yok gayet neşen yerindeydi gördüm ben yüzün asıldı"
"!?"
B-"yoruldun sen dimiii"
"yorulmadım kızım ben seviyorum dolaşmayı aaa"
"yok yok hem acıktık hadi oturalıımm"

Sonunda kızım dedim sen delimisin kendinle ilgilensene,anneni izlemeye alıyosun hasta oluyo fazla etkileniyo belli etmiyim vs, farkettim ki herkese yapıyosun bırak herkes tepkilerini özgürce yaşasın sen böyle yapınca hem kendini üzüyosun yıpratıyosun,hem karşındaki kendini maskelemek zorunda kalıyo bebişimm aaaa:D
Rahat ol tatlım,relax..

Sonra yemeğe gittik,her zamanki gibi depresyona girip girip çıkan bendeniz,kahvaltı bile etmeden o saate gelince,bi güzel diyeti bozmuşken,bri verdiği 2 kilonun sevinciyle ev yemeği yedi iyi mi?ama duble boy,aha buyrun,çüşş demek serbest:PP
özellikle benim tepsiye..

E ben yedim yaradı mı? Yaramadı,burnumdan çıktı desem yeridir..
Mide demek alıştı,acıkıyorum sürekli ve söyleniyorum "bu 5li çay işe yaramıyo",yok "bu hapa o kadar para verdim yazık bak gene acıktım" derken gerçekler yüzüme bammmm diye vuruverdi ki;

1- Çabuk acıkmam iyi bişey,böylece dengeli ve sık yemek yemek zorunda kalıyorum (uzuun süreler aç kalmam ve su hiç içmemem en büyük hatam)ve azıcık yemekle doyar haldeyim,ve ağzım boğazım kuruyo sürekli su içiyorum demek kii ilacın amacı buymuşşş

2-Hazır küçülmüş mideye güvenip kocaman porsiyonlar söylemicekmişin

3-Çayı fazla kaçırmıcaksın,hoş hergün içmiyorum ama,bağırsakların dökülebilir temel gibi:)
(fıkrayı bilen parmak kaldırsın)

Yemeği daha bitiremeden başladım kıvranmaya,nasıl bir karın ağrısı,sırtıma vurdu,hayatımda hiç böyle patlayacak gibi hissetmemiştim midemi,tepsi önümdeyken başladım wc aramaya,ben ordayken gelip almışlar Allah tan yoksa ölücektim demek:)

Genede iki adımda bir istikamette olan bütün wc lere uzun ziyaretlerim oldu,istifra etmeye bile yeltendim o kadar yanii,bu da bana kapak olsun,
Ve noolur hep böyle olsun ki yemek yiyemiyim ben yaaa
Ama harika bir gün geçirdik,hatta birbirinizi yolmadan gelseniz bari diyomuş ablacığım ama yolmadık valla bak:)
gelirken yolda uyuklamaya kalktım bri susmadı,ama ben de gözümü açmadım yine de (inada bak,ama o da inat susmadı) markete uğradık geldik hatta yemekten sonra hemen sordum aradın mı konuştun mu diye,aklı bütün gün ondaydı canımın,hemde bugün uzuun konuşmuş gülüyodu nasıl sevindik çıktım biraz yukarı fotoğraflar çekmiştik ama indiremedim benim pc ye,onları sonra eklerim.Şimdilik bu kadar havadis var..

5 yorum:

ChoKingCandy dedi ki...

Allah kabul etsin dualarınızı ve dualarımızı. Ben de çok inanıyorum iyi gelişmeler duyacağımıza ve Anıl ın en kısa zamanda iyileşeceğine.

Demek sizde de şu kilo probleminden var :) gülsem mi üzülsem mi bilemedim. hemen mutlu sona ulaşmanızı umuyorum ki sırrı öğrenebilelim. Bridget i de tebrik ediyim burdan verdiği 2 kilo için,senin de miden için geçmiş olsun.
Öpücükler...

Nurtella dedi ki...

Çok tşk canım,ama yazıyı düzenlerken gelmişin,bi daha oku bak kaçırma havadisleri hehe:))
sende nerdee kilo problemi:P hem o forumda bizde varız ama pasif:))

PaNDoRa dedi ki...

Canımın içi haberler çok güzel valla çok sevindim. İnşallah tedavi sayesinde en kısa zamanda bu illet def olacak Anıl'dan. Çok güzel birgün geçirmişsiniz bri'ye de iyi gelmiş çokta iyi olmuş. Midene ve yediklerine dikkat et canım. Seni seviyorum güzel insan. Hoşçakal...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bu güzel haberleri duyduğuma çok sevindim. Ne güzel birgün geçirmişsiniz. Canım dikkat et kendine. Zayıflicam diye sağlığından olma sakın tamammı.
Tüm dualarınız kabul olsun canım.Ne iyi etmişsiniz. Dualarımız Anılla. Öptüm canım.

'Berrin' dedi ki...

neyı var brıgıte'ın ne zamandır bloguna yazmamıstı dıkkatımı cekıyordu..cok uzuldum sımdı..hastalıgını bılmıyorum ama acıl sıfalar dılıyorum..