29 Mayıs 2008

SEN MÜZİK DİNLE BENDENİZİM...RELAX..


Bugünüm gene uyuz,gene ruhsuz geçicek dedim içimden ama dünkü elimin kolumun kalkmaması ve resmen (!) akşamüstü binbir nazla başladığım temizlik tertip manyaklığı geceyarısına kadar sürdü:)) Zaten bir konuda da orta yolu bulsam öpücem kendimi(sanırım bu yüzden bulamıyorum:P)
Pandorayla bana bulaşan rehavet virüsünü hepinize bulaştırmayız inşallah:))
Neyse ben toparlandım hem ne şevkle,bu sabah nerdeyse fırtına tadında rüzgarla 5.30 itibarıyla camların pat pat yapmasıyla 3,5 atıp uyandığımdan mütevellit hem uykusuz hem yorgun,hem suçsuz hem güçsüz kalmış bendeniz,hala hararetle işini yapmaktadır.Ev bal dök yala kıvamında misler gibi kokmaktayken,komşu kapıyı çalar;

*hadi gelmiyomusun günee?
(günden ve bilimum ev gezmesinden hazzetmeyen şahıs burun kıvırır zaten dahil değilim,ama komşular toplanınca kıramıyorum gidiyorum arada bir,gidince de eğlenmiyorum desem yalan,çok matrak çok tatlıdır komşularım şekerlerim,ama içim sıkılıyo ev gezmesinden,tuhaf ki evde oturmaktan değil..)
*geç geleyim abla yaa,mantar doğruyorum yemek yapcaktıım:P(bahaneye bak sen)
*tamam canım ben gidiyorum geç kalma çok
Ablacık uğurlanır ama balkon silinir çamaşır asılır (hızımızı alamadık yani)
,tam balkona mı kurulsam yoksa süslenip gitsemmi ki saatte 4 e geliyo diye uyuzlanırken kapı çalar,
*oğluşum bak arkadaşların çağırıyodur seni
*anneee inanmıcaksın ama ananemle arz abla gelmişler kapıdalar:D
(arz abla alt kattaki komşum,pek sever beni nedense:)ama annemle birlikte ne alaka?nası yani?)
*ee gün yokmu bugün? der sevimli,heyecanlı,işgüzar:P komşum,
*e varr ama gitmedim daha,der merakla bendeniz,annem
*e hani misafirler gelmediler mi der?
*yok annecim gün varda bende değil..
*kapıda şok geçiren birbirine bakakalan ve pekte hamarat neler yapmıştır şimdii diye gelen aç ve çay diye yanan hüsrana uğramış insancıklar içeri gelir:))
Olay şu:(devamı var bu sefer tıkla bi zahmet:))

Hah,tşk:)
Cumartesi günü bana gelmek çok isteyen bi komşumla karşılaştık(güle güle otura gelicekmiş:) ,perşembe gün var ama gidilmicek para toplanıcak sana gelelim mi dedi,
*buyrun tabii dedim,o da diğerlerine haber vericek gelip gelmiceklerini bildiricek ama.
O gün başkalarına da söylemiş hemen,lakin durum değişti diğer komşu yapıcakmış zaten bu yanlış anlamış,iptal yani ama gelip bana ne zaman haber verdiler hatırlamıyorum bile iyi mi:))
Ama gelmiceklerini biliyorum bari:D
Bu arada ben arzla karşılaşmışım ve sizde gelin kesin değil ama demişim o da 2 komşuya daha haber vermişmi işgüzarcığım,ama gelipte bana demiyo tamam gelicez diye o da gamsız insan:P
Birde annemi buluyo otobüs durağında gel diyo gün var çay yapmıştır gidelim,annemde nazlı nazlı birde bana haber vermiyo modunda iyi mi???

Neyse o der tamam git o zaman ben haber vereyim gelmesinler,
Annem panik olur git sen diye tutturur,
Ya dedim tamam,kapıdan çevrilirmi misafir oturun hemen hazırlarız bişiler yardım edersiniz(öyle bedava yemek yok)
Anne kişisi endişeli tavırlarla ev teftişine çıkar bir tur atar yüzünde bir sırıtmayla döner:P)
Hadi çucum kısır yapim ben dedi malzemeleri yığdım sen doğra dedim ben poğça yapayım,onuda malzemeleri karıştırdım arza yıktım:)) bende keşkül yaptım kurabiye vardı vs vs gelen gülüyo ama birde seviniyolar kalabalık yok diye,herkes mutlu mesuttu bu işten.
Bir ben şakın..bir ben uykusuz..bir ben sensiz...(koptum kopucam şimdi)

dipnot:Ama bir kere daha anladım ki ev gezmeleri bana göre asla değil,bi daha bulaşan nolsun:P

*********************
Herkes gitti diş ağrım tuttu gene,çektirmicem diye inatlaştıkça sonum olucak bu dişçime de söz verdim ilaç bitsin gelicem tüydüm yüzümde yok gitmeye ooff:((
Uyukladım azıcık uyandım hemen ağrıdan yaa
Ağrı ilaçları ve kuru kahveyle geçişti biraz sakinleşti çok şükür,ben de yazayım bişiler dedim ama elim kolum dururmu yok,mozillada 50 tane sayfa açık okuyorum habire,UBUNTU geldi dün,bugün başladım bilgi toplamaya en yakın zamanda kurdurucam ve paylaşıcam sizinle inşallah.Kullanan varsa beklerim tecrübelerini.Bende bir blogta öğrendim ve heveslendim,çok yardımcı oldu sağolsun onuda anlatıcam ayrı bir postta.Uzadıça uzadı bu yazı..
*********************

6 yorum:

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Merhabaaaa.İlk yorum benden :) Saat sabah 4:30 :) Ne işim var buralarda bilmiyorum bende :)
Ay sizin bu misafir olayı çok karışmış ya :) Kim kime haber vermiş,ne demiş belli değil :) işin tuhaf kısmı Annene bile haber gitmiş senin haberin yok ablacımm :) Tuhaf valla :)Bu arada söylediğin grupları veya şarkıcıları dinlemedim ben hiç ya :S Şu GREGORYEn e bakiyim bi :)Oda ilginç geldi papazlar falan :)Neys tamam artık yatsam iyi olucak sanırım :) İyi geceler...

PaNDoRa dedi ki...

Of allak bullak oldum, gelmiş çağırmış gitemiş başkası gelmiş git demiş gitmem demiş allahım yaa, bana göre değil bu hengamee. Gregorian'ı çok severim bende rahatlatıcı bir tavrı var. Sağol tatlım müzikler için. Sevgiler...

Nurtella dedi ki...

Ezgiii annen şifre koymamış anlaşılan pc ye:)bu saatte ne işin var kuzucum okuduğun anlaşılır mı zaten bu halde,müzikleri dinle muhteşemler ama uyu önce:))

Pandoram,ne allak bullak oluyosun şekerim,arada kaynamış biri ve diğerlerine haber vermiş,Allahtan sadece 3 kişilerdi e birde annemi bulunca 4 oldu hehe:D
sankim sen yapmıyodun kekleri börekleri geçen gün,illa bir kişide gelse yapıcaksın hem severim misafir başımın üstünde yeri var da,kalabalık çağırmam birebir sohbet edip paylaşmak güzel.
işte bana göre olsa organize yeteneğim olurdu zaten:))
ahh müzik bana çok iyi geldi sen darbanville i dinledinmiydi bunlardan hmm??

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sendemi temizlikle haşır neşirsin. Aynen bende kaç gündür canım çıktı yaa . Yap yap bitmiyor:)
Dişin içinde geçmiş olsun canım. Kendine dikkat et. Sevgiyle kal. Öptüm.

umar dedi ki...

Kadın toplantılarını çocukluğumdan bilirim.Annemin sürüklenmesiyle çok gitmişimdir böyle toplantılara.Nefis şeyler yemişimdir her seferinde.Kaynaşma açısından güzel,yapıcak iş olmayınca en güzeli.Ama yine de çok kaptırmamak lazım bu tür aktivitelere.

PaNDoRa dedi ki...

Canım benim Lady darbanville' i tabi ki biliyorum hatta en favori şarkımdır. Ama gregorian'dan dinledinmi diye soruyorsan, hayır dinlemedim şeker. Dinlemedim ve öptün :)