26 Mayıs 2008

PAZAR MAZAR KAÇ YAZAR..

Dün çok güzel ve sıcak bir gündü,geç edilen geleneksel pazar kahvaltısı,babacığım sağken her pazar poğça kek kokularıyla uyanırdık,şölen gibi olurdu bizim için birarada olduğumuz her sofra:)
Aaahh o zaman televizyon açık olmazdı sabahları ve en büyük iyilik buydu sanırım.Bazen şu teknolojiyi geliştirip ne zararlar verdikleri aklıma geliyor ama çok uzun yazılıcak bir konu bu benim için..
O gün mutlaka tiyatroya sinemaya ya da değişik bir yerlere pikniğe giderdik babacığımla..

Ben de öğrendiğimi yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince.Bazen poğça ya da börekler yapıyorum erken kalkıp ya da sevdikleri diğer mamulleri,mesela sucuk:D
Ama bir türlü oturulamaz bizim evde, sabahın köründe kalkıp kapıya poşet asamadıysak yani ekmek ve gazeteyi asortik kapıcımıza aldıramadıksa vay halimize.!!
gene o gitsiinn vakası ve sonuçta ikisi birlikte gider tırıs tırıs:))ama kaç saat geçer çay katrana döner mi bilinmez..O yüzden
Neyse ne keyif kalır ne heves ama er geç oturucaz o masaya:)
Bu sefer havalar ısındı ya "nerde yiyelim" davası başlar.
Benim tek tercihim balkon ve eziyetide ben çektiğim halde her kafadan ses çıkar,yok mutfak masası kocaman sana zahmet olmasın yaa,balkonuda dağıtmayalım burda yiyelim
(iç sesleri:burda gazeteleri yayıcaz masaya,televizyon da var)

Kahvaltı-öğle yemeği kavgası masaya oturtma savaşları son bulduğunda ev de savaş alanına dönmüş olur,zira yiyen çay bi elinde,gazete diğer elinde salona geçer.
Mutfak ve ben birbirimize bakakalırız.Sonra cadıya bağırılır sen nereye gidiyosun gel buraya şeklinde ama dönen olmaz:)
Mutfak şöyle bir toparlanır hemen kahvemi alır kaçarım balkona yoksa kendime gelemem mümkün değil,balkon ve kahve keyfi resimleri:)

O sırada anne sultan arar "napıyosunuz çocuum bugün" bir plan yoksa önceden belirlenmiş(-ki genelde olmaz) onuda alıp biryerlere gideriz.Her zaman gelmez de,işte canı gezmek istediyse arar canım benim.
Bu hafta deniz kenarında bir yerlere gittik yürüyüş yaptık,çinliler gelmiş gene 4 dükkan açmışlar çok güzel şeyler vardı cadıyla ben bayılıyoruz ıvır zıvırlara tokadır anahtarlıktır,hatta kör bıçaklardan gına geldiği için bıçak bileyici aldık:))
BAKIN BETTY Lİ ANAHTARLIĞIMA,PEK SEKSİ AMA YAZ GELDİ NAPALIM
Deniz kenarında çay içtik ama annemin açlık krizi tutunca,çocuklar da orda yemek yediği için direk gene bize geldik.Gene yemek gene sofra(ama bu kez balkona) gene çay,güzel bir muhabbet.Çok güzel bir gündü yaa.
Artık dinlendim mi beter mi oldum bilmiyorum..

Gece keyfim kaçıktı biraz.Moralim aniden bozulmaya ne kadar elverişli,alıcam bi sinir hapı leyla gibi dolaşıcam tepki veremicek bünye o olucak..

Hayat tuhaf..

6 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Merhaba canımın içiii, güzel bir pazar olmuş çok sevindim. Ama illa yorulmuşsunuzdurda, çünkü insan o esnada anlamıyor birşey. Eve gelince ayakkabıları "ohhh bee" diye çıkararak çilekeş ayakları serbest bırakınca birde yumuşak yumuşak oturunca anlaşılıyor yorgunluk. Ama hiç önemli değil bence, belli ki aile saadeti yaşanmış, bu da yorulmaya vs'ye değer doğrusu. Bu arada biz pazar kahvaltılarını balkonumuzda yapamıyoruz. Çok gürültülü çünkü. Ama kahvaltım biter bitmez öylesine bir toplayıp, alıyorum kahvemi elime ve atıyorum kendimi balkona. keyif sigaramıda yakıyorum allaaahhh değemez kimse keyfime yani :))

Bu arada özledim seni yaa, ne zamandır görüşemiyoruz yine :( Sevgiler canım...

HAYAT dedi ki...

anacım sabah uğradım buraya nasıl şşimdi uğradım bambaşka hangi derede yapıyorsun bunları yahu senden bir tane daha olursa bana yolla emi:) pazar günüde hoş geçmiş anlaşılan keyfine diycek yok yakışıyor sana hani.
bizimde bahçede kahvaltı meşhur bende bi ara güzel bir sofrada resmimizi çekerim :))))

Mutluveumutlu dedi ki...

Gelicem bir gün o balkonda kahve içmeye :)

fortuna dedi ki...

bendeniz pazar kahvaltı muhabbetinize ve deniz gören balkonuna bayıldım..benim balkonum olmadığı için imrendim birazcık.sevgiler.

ChoKingCandy dedi ki...

Balkondan görünen manzara ne kadar güzel. Hep çok hoşuma gitmiştir deniz görebileceğim bi yerde oturup kahvaltı yapıp, kahve içmek, yemek yemek...


asortik kapıcınıza da çok gülüyorum daha önce bi postta ayrıntılı yazmıştın :) çok komik valla.

Nurtella dedi ki...

pandora sokaktan kahvaltı sırasında geçen bi simitçi bile keyiflendirmeye yetiyo beni be,yeterki şükretmeyi bilelim:))

hayat
mutlucum beklerim ve çok sevinirim canım yeterki bi haber et:))

fortuna benim de yoktu 1,5 yıl öncesine kadar ama çok şükür,zaman ne getirir belli olmaz kısmetin bol olsun canım,beklerim

candy evet o bi alem zaten biriktiriyorum yazıcam gene:))
balkon düşkünleri için harika bi keyif hele çay:))