05 Mayıs 2008

GÜNAYDIIN:))


GÜNAYDIINN,TEMBELİMİ ÖZLEMİŞSİNİZDİR DEDİM,ARADA YER AÇILIRSA KOAYRIM YAN DUVARA AMA BAKTIKÇA TEMBELLİK İŞLİYO KANIMA YAA:))
GECE BECERİP ERKEN YATTIM,GÜNLERDİR UYKUSUZDUM,AMA 4 TE UYANDIM BİR DAHA HAYRETMEDİ UYKUM,BİRAZ OTURDUM PC BAŞINDA EĞLENDİM,SİZİDE EĞLENDİRİCEM ŞİMDİ:))SONRADA PAZARTESİ SENDROMUNU YAŞAMAYA DEVAM EDİCEM KALDIĞIM YERDEN:(
BİRİNCİSİ ŞU:


İsminizi yazıp tıklıyosunuz,sanıyosun ki manasını yazıcak,ama yok,cidden didikliyo ,mesela



DENİZ:)) (bu arada dipnot:benim adım Deniz değil,ben sıfat olarak kullanmıştım bunu sadece:D)

DENİZ İsim Raporu:
DENİZ Adının Yaygınlığı
DENİZ Türkiye'de en çok kullanılan 25. isim (... 23. emre, 24. pınar, 25. deniz, 26. serdar, 27. serkan, ...). Ülkemizde yaklaşık her 220 kişiden birinin adı DENİZ ve ismin yaygınlık oranı binde 4.55.
DENİZ adının yaygınlık oranının Türkiye'nin resmi nüfus sayımı sonuçları ve günlük ortalama nüfus artış hızına orantılarsak ülkemizde 05-05-2008 10:17 itibariyle yaklaşık 323,040 kişinin isminin DENİZ olduğu ve DENİZ isimli kişi sayısının her yıl ortalama 5408 kişi arttığı tahmini yapılabilir.
DENİZ isminin Amerika Birleşik Devletindeki yaygınlık oranını hesaplarken bu isme elimizdeki Amerikan veritabanındaki 702,203 kişi arasında hiç rastlayamadık. Bu nedenle ismin Amerika Birleşik Devletindeki yaygınlık oranın bir milyonda 1.4'ten dahi az olduğunu ve Amerikada toplam 400'den az sayıda DENİZ yaşadığını tahmin ediyoruz.
DENİZ Türkiye'nin en yaygın 25. ismiyken, Amerika Birleşik Devletinde en yaygın 25. ad ise Andrew ismi. DENİZ adının yakın kullanım oranına sahip diğer Amerikalı isim kardeşleri arasında 23. Peter 24. Marie 25. Andrew 26. Daniel 27. Lynn isimleri de sayılabilir. "İsmiDidikle.com'dan alınmıştır" yazılarak ile bu ilginç, doğru ama gayet de gereksiz bilgi serbestçe dağıtılabilir ve kopyalanabilir.
DENİZ ile Benzeyen/Uyumlu İsimler
(DENİZ adıyla ses uyumu olan veya kafiyeli isimler listesi)
DENİZ KELİMESİNİ İÇİNDE BÜTÜN OLARAK İÇEREN İSİMLER:
denizhan erdeniz nurdeniz
SON HARFLERİ DENİZ İLE UYUMLU İSİMLER:

Son 4 harfine (eniz) göre deniz ile Uyumlu İsimler :
şeniz
Son 3 harfine (niz) göre deniz ile Uyumlu İsimler :
güniz
Son 2 harfine (iz) göre deniz ile Uyumlu İsimler :
filiz yeliz güliz nafiz ramiz gediz seliz
BAŞ HARFLERİ DENİZ İLE UYUMLU İSİMLER:
İlk 4 harfine (deni) göre DENİZ ile Uyumlu İsimler :
denizhan
İlk 3 harfine (den) göre DENİZ ile Uyumlu İsimler :
dengir
İlk 2 harfine (de) göre DENİZ ile Uyumlu İsimler :
derya demet devrim demir defne derviş deren demirkan devran demirhan derin deha delal demirali değer deham devin
DENİZ isminin Anlamı
İsimlerin anlamları pekçok internet sitesi içinde veriliyor, o nedenle biz İsmiDidikle.com içinde başka yerde bulamayacağınız daha ilginç (ve tabii lüzumsuz!) bilgileri vermeye çalıştık. Ama ziyaretçilerimiz inatla bizden isim anlamlarını da istediğinden, size DENİZ isminin anlamını arayabileceğiniz bir Google arama kutusunu sunuyoruz. Google içinde "DENİZ + Anlam" veya "DENİZ isminin anlamı" kelimeleriyle arama yaparsanız aradığınızı bulma ihtimaliniz var ama oranını şu anda hesaplayamadık! Belki başka zaman.. :)
En iyisi kendin didikle buyur RESMİNE TIKLA

DİĞER SİTE,BİR ARK PROFİLİNE ÖNCEKİ HAYATINDA KİM OLDUĞUNU YAZMIŞ,ÇOK GÜLDÜM.BENDE BULDUM AHANDA BURDAYMIŞ,TIKIRDA Bİ;


BENİM TEŞHİSE BAK ÇAY DEMLE:

Yeryüzündeki önceki enkarnasyonunuzda bir erkektiniz. in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

Bugünkü Güney Anadolu civarında bir yerlerde 1675 civarında dogdunuz.

Bir desinatör, mühendis veya zanaatkardınız..

Önceki o yaşamınızdaki kısa psikolojik profiliniz:

Seyahat etmeyi ve araştırmayı hep sevdiniz. Bir detektif veya casus olabilirdiniz.

Bu enkarnasyonunuzun nedeni önceki yaşaminizda bazi konularda basarısız olmus olmaniz. Önceki yasaminizin simdikine aktardığı ders ve vazife:

Dersiniz: Zihninizin gelişmesi ve genişlemesi. İyi bir öğretmen bularak zaman ve enerjinizin bir kısmını onun bilgeliğine harcayın.

MAKSAT EĞLENCE,HADE İYİ KAHVALTILAR İYİ BİR HAFTA DİLİYORUM

9 yorum:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Ban hangi ismimi didikletsem acaba? :)

Nurtella dedi ki...

elin değimişken üçünüde didikle bari:))

Emre dedi ki...

Nassın güzelim, didikledim adımı, yav millet nelerle uğraşıyor dimi isim didikleme ha ha çok komik.

börkenek dedi ki...

Yahu ne biçim ismim varmış didiklenemiyor :(

PaNDoRa dedi ki...

Didik didik ettim valla hem ismimi hemde neredeyse cismimi :)) Önce ki hayatıma baktımda "dansçı, şarkıcı, aktör" vs gibi şeler çıktı. Ama parayı tutamıyormuşum fakirlere dağıtıyormuşum, sanki şimdi çok tutabiliyom :PPP DSağol şeker eğlenceler için. Görüşürüz. Öptüm

Aylin Ünlü dedi ki...

ben ismimi didikletmiştim ama şu önceki yaşam konusu ilgimi çekti bakalım neymişim ben:))

HAYAT dedi ki...

ilahi bendeniz bende geçenlerde didiklemiştim ismimi arkadaş mail atmışta çok gülmüştüm ben ise 15. sırada yer alıyorum ama sen konuyuda iyi didiklemişsin yavrucum .haaa bu arada bende önceki hayatımda erkekmişim yahuuu töbe töbe ne hallere kaldım boşuna değilmiş ben bunu daha öncede yaşadım diyordumda inanmıyorlardı bana işte kanıtı budur arkadaş bukadar yavrucuk hade öptüm
bende seni daha fazla didiklemeden uçayım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bende ismimi didiklicem :)
İyi haftalar canım.

Nurtella dedi ki...

emre,canım bende komik diye koydum gülelim azcık demi

börkenek,böylede isim olmaz ki,orjinal adında böyleyse tamamdır:)

pandora bende yaa,lakaplarımı bile:PP

aylin neymişin kız??

hayat iyi eğlenmişin bari kuzum hehe:)

çiçek adında pek güzel hani;))