10 Eylül 2008

YILDIZLARIN ALTINDA..

Genelde slow müziklerden zevk aldığım bilinir.Müzik hayatımın olmazsa olmazı o yüzden paylaşıyorum sizinlede zaman zaman.Özellikle keşif durumlarımda:)
Her tür müzikten dinleyebilir görüyorum kendimi birkaç tür dışında.Kesinlikle dinlemem dediklerimi yazmıyım şimdi reklamın iyisi kötüsü olmaz durumu yaşanmasın artı dinleyenler yanlış algılamasın.
Bugün rock-slow modundaydım sabahtan beri açtım müziği dolaştım işim gücüm vardı sonra geldim oturdum bir an başımın ağrıdığını hissettim:)Üstelik çok güzel bir albüm dinliyodum ama o da başka zaman.

Sonra bunu dinlemeye karar verdim.
YEŞİLÇAM ŞARKILARI3-Yıldızların Altında
Ne zamandır bu kadar duygulanıp derinlere dalmamıştım..
Yıllardır duymadığım,ama hafızama işlemiş şarkılar,babamın en sevdiği şarkı,beni (nedendir bilmem) gözyaşlarına boğan şarkı..
Ruhunuzu nostaljiyle yıkamak isterseniz size de iyi gelebilir,tavsiyemdir.
Sizin için 3 tanesini upload ettim, seçemedim o derece güzeller ki...
zira zamanım yok bugün,istek olursa diğerlerini de eklerim yazı altına tıklayıp dinlemeniz için.
Artık otomatik açılan şarkı koymamaya karar verdim.Bazı şahıslar okuduğunu anlamıyormuş müzik çalarken:P)
Her yazıya o an dinlediğim şarkıyı ekleştirebilirim ama.
Ruh hastası olduğuma kanaat getirebilirisiniz gerçi o zamanda ama:))))
devamı ve şarkılar için tıklamalısınız..

Veda Busesi - Nesrin Sipahi
**
Arkadas - Melike Demirag
**
Selvi Boylum Al Yazmalim - Cahit Berkay.
**
1. Böyle Gelmiş Böyle Geçer Dünya - Gönül Akkor 03:03
2. Damarımda Kanımsın - Neşe Karaböcek 03:10
3. Yıldızların Altında - Zeki Müren 02:57
4. Hasretinle Yandı Gönlüm - Seba Okuş 03:07
5. Veda Busesi - Nesrin Sipahi 03:13
6. Yunus - Bora Ayanoğlu 02:48
7. Elveda Meyhaneci - Handan Kara 03:35
8. Kıskanıyorum - İnci Çayırlı 03:43
9. Yarım Kalan Aşk - Gönül Yazar 03:14
10. Son Hıçkırık - Nesrin Sipahi 03:22
11. Yitirmişim Ben Gülümü - Sevim Şengül 03:16
12. Beklenen Şarkı - Zeki Müren 04:28
13. Bırakın Seviyorum - Gönül Yazar 03:02
14. Arkadaş - Melike Demirağ
15. Gesi Bağları - Selda Bağcan 03:30
16. Acı - Düzenleme: Metin Bükey 02:45
17. Hababam Sınıfı - Melih Kibar 04:25
18. Umutsuzlar - Yalçın Tura 03:04
19. Selvi Boylum Al Yazmalım - Cahit Berkay 01:49

NETTEN SİPARİŞ EDEBİLİRSİNİZ,TIKLAYIN..

9 yorum:

karazade dedi ki...

Benim annem de Erkin Koray'la büyümüş. Sizin ikinizin yaşları birbirine yakın olduğu için bilirsiniz. Bazı şarkılar vardır ki, 100 yıl geçse de değerinden bir şey kaybetmez, popülaritesinden bir şey kaybetmez. Sizin dinleyip duygulandığınız şarkı da öyle bir şarkı, ben de çok seviyorum. Anneme de dinleteceğim, tepkisini merak ediyorum:)

Teşekkürler ablacığım;)

PaNDoRa dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel canım, asla unutulmayacak olan şarkılar bunlar. ne iyi ettinde paylaştın bizlerle. Sağol kuzuuu. Öptüm çok...

emine dedi ki...

Canım, şu anki Türkiye şartlarında bu şarkılar insanı alıp çook uzaklara götürüyor (Özlem duyduğum annemin penceresindeki menekşelerin ao güzel kokusuna). Mesleğim oldukça stresli, zamanla ve insanlarla yarışıyoruz. İnan bu şarkılar olmasa ve sizin yazılarınız olmasa çekilmez inan çekilmez..

Karazâde dedi ki...

Pot mu kırdım sanki?:) Annemin de size selamı var,istek şarkı hakkımız varsa eğer 'Selvi Boylum Al yazmalım'ı tercih ediyorum:D Çok sağol ablacığım şimdiden;)

Nurtella dedi ki...

Karazadem,yok ablacım sen hiç pot kırarmısın o kadar naziksin ki,sadece ben pot kırdımmı diye düşündüm sildim cevabımı:))ama okumuşsın sanırım zaten.zamana meydan okuyan
anneni görmek bana çook iyi geldi ileriye yönelik onuda belirtmeden geçmiyim:)
şarkıları yollarım sana

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yahu ne varsa eskilerde var kuzum.:))

Benim banka hesabı oldukça kabarık. İhtiyarlıkta rahat ediciiz desene.:))

Öperim çok...:))

Nurtella dedi ki...

Pandora özlemişiz dimi canım,"bir zamanlar saflık vardı"..diyor ya feridun:))

Emine çok tşk canım çok mutlu ediyor beni ziyaretlerin ve yorumların,aç müziği biraz şifa bulsun ruhun:)

Nurtella dedi ki...

İncegülüm o zaman yaşlılıkta sen gel buraya yerleş bak sahil ne güzel,yeriz beraber paraları:))

HAYAT dedi ki...

benim gönlüm şarhoştur yıldızların altında

severek dinliyorum heryerde maalesef çalmıyor bu tür şarkılar.trt haricinde kimse fazla özen göstermiyor diyebilirim.benim istek listemi aşağı yazıyorum her gün bitanesini yayınlarsın:)))
1.gönül penceresinden ansızın bakıp geçtin bir yangının külünü yeniden yakıp geçtin...(mümkünse zeki müren)
2.agora meyhanesi
bu gece benim gecem bu gece bizim gecemiz dama vuram her damla seni anımsıyorum....
3.dönülmez akşamın ufkundayım
vakit çok geç,
bu son fasıltı hey ömrüm nasıl geçersen geç....
aslında daha varda şimdilik bu kadar yeter:)))