28 Eylül 2008

Y ENİ OYUNCAĞIM

Ramazanın sonuna geldik hayırlısıyla bir ay daha geçti ,sürekli yemeğe misafirim vardı,çoğunlukla habersiz yada 1 saat kala haberim oldu.Cidden havaların sıcak olması da tuz biber ekti.Kendimi hiç bu kadar yoğun ve yorgun hissetmemiştim.
Günlük telaşe içinde dinlenebildiğim ve kendime zaman ayırabildiğim tek yer burası biliyosunuz.
Sürekli okuyorum,müzik sürekli açık olmalı ve ben bişeyler yapmalıyım.
Bazen bir insanın yüzünde küçük bir tebessüme sebep olmak istiyorum..ve burda kurduğum minik dünya da buna dahil.
Üzüldüğüm şeyler de çok oluyor zaman zaman.Ben göründüğüm kadar güçlü değilim sanırım,beni incitmek çok kolay ve kolum kanadım düşüyor anında..
Ve bende "sanal" diye bi kavram olmadığını anladım iyice:(

Neyse,iç dökmeye ve karartmaya niyetim yok.Epey bozuk moralim çünkü.
Size pc işine köklü bir çözüm bulduğumu ama bağlantımda sorun olduğunu söylemiştim ya,
işte çözüm bu:

modemi boşa gidip yatırdım hastaneye, pc ci kızda bi türlü gelemeyince dün dayanamayıp gidip aldım modemi.
Ağ bağdaştırıcılar çakışıyomuş sanırım,teknik bi dille anlatamıcam,çünkü beni teknoloci dahisi sansa da bazıları:P aslında çoğu şeyi el yordamıyla okuya araştıra buluyorum.
Aaaah bu google ın dili olsa da konuşsa,ne aptal saptal şeyler aratıyorum yorgun düşüyo "bunu mu demek istedin ?" demekten bana:))
Neyse modemi algılamıyo pc sonuçta kurulmuyoda cd den vs ve bağlanmış bişey yok kardeşim diyo bana:D
Bağlantı bilmemnelerinde sorun var anladım(sanırım ağ bağdaştırıcıları deniyo)
com giabit cart curtlar anakart cd sinde ve ünlem var en sonunda kaldır a tıkladım nasılsa pc gene hastanelik oldu edasıyla:) cahil cesareti başka bişi değil,cd den on kere kurmayı denedim nereye tıklıcam onu bile bilmiyorum ama inat bu ya
Sonunda yeniden kuruldu 3com:)) diğer wan diye başlayan bişide ünlem hala duruyo bilen varsa yardım etsin rica edicem nedir bu?

Yani yeni oyuncağım uğur getirdi,canım bri m esirgemedi benden bağlantısını,bu sebeple ben ona daha bi bağlandım tabii:)) ama emanet ata binen tez iner hesabı,huzursuz oluyodum açıkçası.Bu ay faturasını ben ödicem ama hediye olarak,zaten o cadı bunu hesaplamıştır hehe:)))şaka şaka

3com kardeş kurulunca paşalar gibi kuruldu modem cd si de,benim ayaklarım yerden kesildi resmen.Ama saate baktım 5 ti,bu nasıl manyaklıktır dedim kendime ama dinledimi bilmem.
Sabit pc ye alışkınım ve çok rahat bu yaa,pil bitmez,bağlantı kopmaz(bizim kopar da)
ve şablon değişmek nedense bunda daha kolay gibi geldi(ne alaka demeyin öyle valla bütün programlarım bunda mesela)
O yüzden bnu bahane edebilirim şimdi şablon için değil mi?
Eveettt:D))
Amaaa onun da tadı bambaşkaaa yer minderlerim var kocamaaannn önüne kocaman sehpamı çekip şöyle yayılarak yazmak ta başka keyif.Tuşları şahane kayıyor yazarken bayıldım.
Hatta mutfağa bile götürebilmek süper hehe:)
O anın fotoğrafını çekerim bugün resimle değişirim şimdi üşendim valla.
Sonuçta nereye gidersem benimle gelecek olduğunu bilmek muhteşem bi duygu.

Gerçi nereye gidersem bu kafamdaki beni yiyen düşünceler de, bin türlü aksilikler de gelir peşimi bırakmazlar sağolsunlar:(
Off modum değişmeden uçayım ben

Vee yeni bi post daha girmiyim zaten acısını çıkartırcasına yazıp duruyorum habire,
bayramlar ailelerin biraraya gelmesi için önemli..Ben ne kadar sevmesem de bayramları..
Hepinizin kutlu ve mutlu olsun diyorum.
Ve ananecim hep derdi ki:"ALLAH YENİYE DE GÜLE GÜLE ÇIKARTSIN"
Nur içinde yatsın pamuğum nasılda beklerdi,minicik evi dolup taşardı her bayram onda kalırdık aahh ah..
Yok yok iyi değilim ben..İyi bakın yüreğinize..

..

19 yorum:

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar,saygı ve sevgilerimi sunarım.
Cenk

Emre KORLU dedi ki...

blog müthiş olmuşşşşşşş:)
ayyy bayıldım..nice güzel yazılara olur mu..
benim pcde ayda birkere mutlaka badireler atlatıyor üzülme..blog çok güzelllllllllll:)

umar dedi ki...

Hayırlı olsun.Ben toshıba kullanıyorum ama selin hanımı bir kaç kez benim pc de tuslara yumruk atarken yakalayınca ona bir pc almayı düşünmüyor değilim.

Bu hafta sonu carrefourda gezerken tekno köşesinde senin bu pc den gördüm ve o kadar şirin buldum ki az daha alıyordum.

güzel tercih yapmışsın hayırlı olsun külüstürden kurtulduğuna.

çoBAnKızI dedi ki...

bendenizcim;
sıkıntının kaynağını bilmesem de
sıkma canını hiçbir şeye;
her şey olacağına varıyor biz ne kadar üzülsek de..
hem daha güzel günler de gelecek;
gülümse.. =))

bu arada, ben de kutluyorum bayramını en içten dileklerimle..

öpüyorum; sevgilerimle.. =))

Nurtella dedi ki...

warhawk çok teşekkürler seninde bayramın kutlu olsun:)

Nurtella dedi ki...

gay-yor tatlım benim çok teşekkür ederim,neşelendirdin beni yaaa,hiç uğraşılmayan bi şablon bu sadece header yaptım:))
sanada yapalım istersen canım:)
pc lere az çektirmiyoruz haa napsınlar

Nurtella dedi ki...

umar tercihi ben yapmadım:))
sadece marka tercihim oldu diyim,çok tşk çok şık ve rahat gerçekten tavsiye ederim.
ama seline değil:( kızı radyasyondan göçertceknmisin? bence o bıdık ona zaman ayır diye bozmaya niyetlendi,suikast yani..yaaa

Nurtella dedi ki...

çobankızı, canım çok tşk..zaman zaman oluyor böyle bişeyler epey uzun süre etkisinde kalıyorum ne yazık ki..
hayat..

çok tşk seninde ablacım

çoBAnKızI dedi ki...

ayy;
hayırlı olsun demeyi unutmuşum =)
güle güle kullan;
benimkine benziyor,
umarım sen de en az benim kadar memnun kalırsın 'bilgisarayı'ndan.. =))

Nurtella dedi ki...

sağol canım benim,ben de öyle diyorum biliyomusun:)) BİLGİSARAYım benimmmm

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Hayırlı olsun canım senle pcdaş:)) olduk.Bir baktım resme benim pcnin aynısı:))

Nurtella dedi ki...

ee gökkuşağım zevklerimiz bir demek,şaşırmadım:))sen de güle güle kullan bitanem

SeiNeP dedi ki...

yeni oyuncağın hayırlı olsun aplaa ^-^ blogunun tasarımı yine çok güzel olmuş..bayramını şimdiden kutlarımm..ii bayramlar :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bendenizim,bu yıl ramazan beni de çok etkiledi amainşallah önümüzdeki yıl ki ramazanı da görürüz.
Kimse göründüğü kadar katı değil aslında hepimizin içinde ufak birer çocuk her an ağlamaya hazır...
Herşey yoluna girer nasılsa.Bazen akışına bırakmalı hayatı.Bir de iyi bayramlar:)

PaNDoRa dedi ki...

Güle güle kullan canım, laptop'ın keyfi başka oluyor gerçekten de. Bu ara işler karışık canım, görüşemiyoruz o yüzden. Msn de denk gelirsek anlatırım. Öpüyorum, sevgiler...

HAYAT dedi ki...

BENİM SEVDİĞİM ŞU TUŞ TAKIMINA DEĞİNMİŞSİN:) KAYNAN OLMALARI VE SÜPER YAZMALARINA BENDE BAYILIYORUM.DÜKKANDA SATILIK VAR BİTANE VİTRİNE KOYMADAN İKİ EL ATIYORUM MERAĞIMI ALAYIM DİYE:)

AİLENİZE İYİ BAYRAMLAR.....

Flame dedi ki...

Yeni oyuncağın hayırlı olsun. Güzel yazılar yazarsın umarım hep :)

İyi bayramlar...

Nurtella dedi ki...

SEİNEP çok tşk seninde ablacım

ZARİFEM başka çaremiz yok neylersin.bıraktık gitti,iyi bayramlar canımın içi

PANDORA çok tşk,gerçekten çok keyifli bunda yazmak.
seni burda olsun görmek ne şeref,açıyorum msn müsait olunca ama sen olmuyosun napıcaz bilmem..çok birikti konuşmamız lazım..

HAYAT kendine alırsın inş tatlım gerçekten süper:)

Nurtella dedi ki...

flame çok tşk canım sizede mutlu bayramlar