07 Eylül 2008

Bugün pazar...

Gözünüze bişey mi battı?Sözümü tutamadım:))
Tamam bu konuda konuşmak istemiyorum,nasıl sigara tiryakileri dayamıyosa bende en ufak bi sorunda bunu yapıyorum tamam mı?
Herkesin bir stres atma yöntemi var kendince.
Zaten blogum olmasının da tek sebebi bu desem yalan olmaz.
Başka maddi yada manevi beklentim yok.Bir yaptırımım da olamaz.Ben kalbimi dinlerim:D


Bunaltıcı bir pazar daha geçti.
Yarın okullar açılıyor.
Okula başlayacak bütün çocuklarımıza başarılar,annelere kolaylıklar,öğretmenlerimize sabırlar diliyorum:)))
Güzel bir yıl olur inşallah.
Feci kafiyeli oldu yaaw

Ama bu saat oldu hala banyo savaşı ve paça bastırma kavgası halindeyiz.
Cadı yeni bir pantolon aldı ama bu haftayı annemin nazları vs ile geçirince koca bir hazırlık haftası ziyan oldu.Terziye götürme imkanımız olmadığı için ben bastırıcam malesef:D
Lakin benim üzerine basıp çamur içinde gelme zevkinden onu mahrum bırakacağımı bildiği için çok kahırlı.Onun yorumuna göre nerdeyse kapri gibi bastırıcakmışım daha iğnelerken çığlık atmaya başladı.
-Ya bi dursana kız iğneliyeyim bakıcam
-Kısa bu kısaaaaa
-Bi tarafı uzun bi tarafı kısa oldu Allah ın cezası bi dursana bırakıcam şimdi bak
-Uzun olan tarafı yaappppp
-Ya nereye gidiyosun geri geri gelseneee
-Bak oturunca nereme çıkıyo yaa
-Ne halin varsa gör be! baban bastırsın,hıh!
(balkona kaçar ve onu vızıklatır bendeniz:P)
Neyse şimdi odasında bende onlar yatınca bastırıcam paçayı.

Canımda sıkılıyo zaten,bi çay alayım gelirim...

7 yorum:

ferkul dedi ki...

pazarınız böyle geçmiş, haftanız daha guzel geçer , dilerim..

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

kolay gelsın ablam sana.ahh ahha bu fedakar anneler işte hep böyle.yok paça derdi yok çamaşır yok saç tarama:)hakları ödenmez bu annelerin.şuna eminim ki sende mükemmel bi annesin abla.selametle kal öptüm kocaman

øττøṃαṉṡ dedi ki...

güzel olmus bende bi anda korktum kapının dısında kaldık şifreli oldu die :))

Nurtella dedi ki...

ferkul teşekkür ederim hoşgeldin:)

canısı tşk canım,ee kolay değil sorumluluk..layığıyla evlat olmak ta sorumluluk istiyor.kolay değil.

ottomans haber verirdim bahçedekilere o zaman ya:)

øττøṃαṉṡ dedi ki...

biliodumda senden duymak istedim :))) hiç uykum yok kitaba daldım ...

PaNDoRa dedi ki...

Kuzuuummm güzel olmuş ama yine. Sanırım sen bana ve diğer arkadaşlara template ararken güzellerinden de gözüne kestiriyorsun ve uyguluyorsun blogunda :) Değişiklik iyidir de biliyorsun ben algıda sorun yaşıyorum, çok geç dank ediyor :))

Nurtella dedi ki...

pandoram,algısı kapalım:))tam yapıyrum başka görüyorum hee:)
yok kız çok eski bir tema bu da uymuyodu bana açıklanamayan hatalar oldu nası oldu bende bilmiyorum:D