08 Eylül 2008

2008 Yılında Yaşamak

1. Şifrenizi yanlışlıkla mikro dalga fırınınıza girmeye çalışıyorsanız
2. Gerçek iskambil kâğıtlarıyla yıllardır fal bakmadığınızı fark ettiyseniz
3. 3 kişilik ailenize ait 15 adet telefon numaranız varsa
4. Yan masada çalışan arkadaşınıza e-mail gönderiyorsanız
5. Arkadaşlarını ve yakınlarını arayamama sebebin e-mail adreslerinin olmamasıysa
6. Alışverişten dönerken evinizde aldıklarınıza taşımaya yardım edecek birinin olup olmadığını anlamak için cep telefonunuzu kullanıyorsanız
7. Televizyondaki her reklâm, ekranın altında bir web adresi içeriyorsa
8. Hayatınızın ilk 20, 30 belki de 60 yılında sahip olmamanıza karşın, bugün evinizden cep telefonunuzu almadan çıkmak sizde paniğe yol açıyor ve almak için geri döndürüyorsa
10. Sabah uyandığınızda kahvaltıdan önce online oluyorsanız
11. Gülümserken başınızı yana yatırıyorsanız :)
12. Bu yazıyı okuyorsanız, başınızı sallıyor ve gülümsüyorsanız
13. Daha da kötüsü, bu maili kimlere forward edeceğinizi şimdiden biliyorsanız
14. Listede 9. maddenin olmadığını fark edemeyecek kadar meşgulseniz
15. Yukarı çıkıp listede 9. madenin olup olmadığını kontrol ettiyseniz


ve şu an kendi kendinize gülüyorsanız
2008 Yılında yaşıyorsunuz demektir.

11 yorum:

emine dedi ki...

haklısın, işte ben. Birinci madde tam bana göre. Herhangi bir yanlış yaptığımda bekliyorum ger alsın diye...

øττøṃαṉṡ dedi ki...

kendimi koyun gibi hissettim bu kadarda senaryoya bağlı rol oynanmazki kardeşim :(

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

ilahi abla nerden bulursun böyle şeyleri valla:)güldüm bide 9.maddeye bakmaya çıktım:D:D:D çok tatlısın ya abla yazılarını zevkle okuyorum valla

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne kadarda doğru bir yazı.Gülümsetti beni:)

Zeugma dedi ki...

Çok güzel ve gülümseten bir paylaşım.. : ))
Teşekkürler Bendenizciğim..
Sevgilerimle..

umar dedi ki...

Bunlar olcakki hayat neşelensin biraz.

PaNDoRa dedi ki...

Durum çok vahim kuzum yaaa, tüm şıklar bize uyuyor sanırım :s

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şu anda cep telefonumun nerde olduğu hakkında hiçbir fikrim olmadığını söylesem, şarjı bittiğinden çaldırarak bulma şansımın olmadığını eklesem, bulmak için gerekli olan 'arama' eylemini gerçekleştirmiyor olduğumu da belirtsem Bütün bunlar 9. madde gerçeğini değiştirmiyor ki.:)))

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Aaaa ama yok artık canım xD
Bu ne ya dediği herşeyi yapıyomuşum gibi hissettim xP
9.maddeden geri dönüyorum -eğer 9. maddeye gidip baktıysanız diyo..AAa! ama xD
Demekki ben 2008 yılında yaşıyorum xD xP
Yani post un anafikri-teması bu olmalı.. xD

nilay dedi ki...

Valla ne diyeyeim hepsi uymasada uyanlar var ne yazık ki. Saat şu an 22. 30 ve hala bilgisayar başındayım. Gideyim oğluşumu yatırayım bari

Nurtella dedi ki...

hepinizin hoşuna gitmiş belli ki,teşekkür ederim seviyorum sizii...