26 Eylül 2008

VISULOG

Olmadığım dönemde sobeler gelmiş gözümden kaçan varsa hatırlatın lütfen ve kusura bakmayın elimde olmayan nedenlerle geç yazdığım için.

Umar tam benlik keyifli bir test bulmuş ve bu konuda mimlemiş.Görsel DNA
Diğer mimlediği 45 arkadaş yazdı mı bakmadım daha ama ben yazayım öyle bakıcam:)
Sanki her bakışımda arttı sayı ya,limitsiz sobe demek bu ben de öyle yapıcam o zaman..
Hoşuma gitti bu.
Çok teşekkür ediyorum testleri sevdiğimi bilmeyen yoktur sanırım..Ama Umar,her şeyi bilir:D
Hadi başlayalım

En kötü alışkanlığımızla başlıyor test:))
Ben yemek dedim ama zevk gibi algılamış sanırım tebrik etmiş hatta :D
Bir de farkettim ki testi size uygun bulmayıp yeniden yaptığınızda kesinlikle seçenekler yani fotoğraflar değişik çıkıyor.Sanatla ilgili hele.Önce tuhaf buldum ama daha öncekiler geçersiz oluyor o zaman sanıp:((
Ama farklı resimler seçsem bile bende ruh hali dışında diğer seçenekler aynı kaldı söylemeden geçmiyim.Biri sofistike diğeri hayalperest çıktı hoş onlarda yakın birbirine.
Tekrar tekrar yapıp kendimizi kandırmak yokmuş onun için yapmadım ben de:PP
Yapsakta samimiyseniz sonuç değişmiyor duyurulur..

Cidden güzel bir test.
İlk aklınıza eseni değil gerçekten ifade edeni seçmeye çalışın.
Gerçekten çok zor yalnız seçilicek gibi değil fotoğraflar birbirinden güzel.Ve birbirine yakın.
Sadece sonuç sayfasının resmini çekip yayınlamamız gerekiyormuş hatta PrtSc ile tıklayıp paintle ctrl- V tuşlarına birlikte basarak alabilirsiniz ekran görüntüsünü.
Bilmeyenler varsa daha açıklamalı anlatabilirim hatta bu işi yaapan güzel bir capture prg vardı bulursam nerden indireceğinizi yazabilirim.

Sadece ilk sayfa fikir sahibi olmanıza yetersiz geldi,hepside çok yer alıcaktı o yüzden ben collage yaptım tıklayıp inceleyebilirsiniz.

..


Ben de BRİ ciğimi,KARAZADE yi,KASIMPATI mı,CADIMI mimledim..Aklıma geldikçede mimlerim.Gözünüz bende olsun.
BURAYA tıklayıp başlayabilirsiniz.

5 yorum:

Flame dedi ki...

Ben mimi beklemedim ve yaptım valla :)

Merak ne de olsa !

Anonymous dedi ki...

ablacım kandilin mübarek olsun

bayramda sevdiklerinle hoşca vakit geçirmen dileğiyle... bu arada diyeceksinki benim bu kardeşim amazonlar arasında kalmış savaşçı hakikaten bir türlü bırakmıyor blog alemini :)) neyse ablacım iyi bak kendine uğrarım arada kal sağlıcakla....

Nurtella dedi ki...

aa bende baylırım sayfamda paylaşmayı akıl edemiyorum bazen ama bundan sonra..

Nurtella dedi ki...

seninde ablacım kandilin mübarek olsun.blogunu bıraktın ama vefalı kalbin ablalarını bırakmadı ne mutlu..

Karazâde dedi ki...

Abla ben bu mimin konusunu anlayamadım?