26 Eylül 2008

BAĞLANDIM BAĞLANAMADIM..KOPAMADIM..:))

Müthiş sıkıldım..
Sizi çok özledim.pc olmazsa bomboş hissediyorum o gün kendimi.
Hiçbir şey okumamış ve öğrenmemiş,birkaç dost blogunu görememiş azıcık oyuna dalıp eğlenememiş olmak boğucu..
Ama sabit emektar ilk aşkım pc m düzelmek bilmiyor.
Sanırım işlemci arkasındaki bağlantı noktalarında ciddi bir bozulma var
klavye ve mausun bağlantısı kopuyor elinle tutarak sağlıyosun ama açıla kapana
sonunda sistem bozuluyor.
Neyse bu kez bağlantı da yok dedi,modemide sıfırladım ama yeniden kuramadı.
E bende modemi alıp götürdüm ama her zaman ki şanssızlıktan bitap düşmüş bendeniz,telefon ettiğimde eve gelmek için can atan pc ci bayan arkadaşı bekliyorum günlerdir.
Üstelik modem sapasağlammış.Yeni bir kasaya aktar o zaman bundaki herşeyi dedim ama beklemedeyim malesef.


Pc sorunuma ciddi bir çözüm getirdim ama bağlantı olmayınca keyfini süremedim ne yazık ki..
Canım bri m sayesinde bağlandım şimdi ama ne zaman koparım bilmem.

Herşey içimi kararttı temalarım sıktı boğdu.
Ama aslında siyah tema istiyorum ben.
Kullanamıyorum resimlerden dolayı:(
Sıkılınca ilk işim zaten ruh durumumu yansıtmak:))

Herkesin kendine göre bir metodu var değil mi?
Görüşmek üzere..

dipnot;ziyaret ettiğim bloglara yorum yazmam çok zor oluyor bazende bağlantım kopuveriyor sakın gelmedim sanmayın acısını çıkartıcaz söz..ve çok özür..
vee net yokken bol bol header yaptım uzmanlaştım çok mutluyum:)

Hiç yorum yok: