02 Eylül 2008

AÇIKLAMA VE TEŞEKKÜR

YORUM YAZAN DOSTLAR,ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN ANNEME DE OKUDUM DEMİN BENİM VE SİZİN YAZDIKLARINIZI GÖZLERİ DOLDU:)
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAĞLIK HERŞEYİN BAŞI GERÇEKTEN,
ANNEM İYİ ÇOK ŞÜKÜR İLAÇLARINI ALDIK VE BENDE KALICAK
YOLLAMIYORUM EVİNE:))
BÖBREKLERİNDE UFAK MM LİK KİSTLER VE BİRİNİN DUVARINDA İNCELME VAR,ZATEN BİLİYORDUK AMELİYAT ÖNCESİ SÖYLEMİŞLERDİ TEDAVİSİ YOK SANIRIM.
ONUN DIŞINDA BİR SORUN YOK 15 GÜNDE BİR ULTRASONLA TAKİP EDİCEKLER.

OTTOMANS DÜN DOKTORA KARŞI DEĞİLDİ TAVRIM,YORUM YAZAN ARKADAŞTA EMİNİM BAZI DUYARLILIĞINI YİTİRMİŞ OLANLARI KASTETTİ.
SEPETTEKİ BİRKAÇ ÇÜRÜK YUMURTA HEPSİNİ KOKUTMASIN-KOKUTMAZ DA ZATEN.
İSTİSNALAR KAİDEYİ BOZMAZ BAŞIMIZIN TACI DOKTORLAR.
AMA GAYET SOĞUKKANLI VE UMURSAMAZ OLANLAR DA VAR İÇLERİNDE BİLİYORUZ BUNU.HATA YAPANLAR,ZAMANINDA TEŞHİS EDİLEMEYEN HASTALIKLAR YÜZÜNDEN OLAN KAYIPLAR VAR VE BUNLAR KORKUTUYOR.
GÜVENİMİZİ SARSIYOR İSTER İSTEMEZ.
ANNEMİN DAHA UZUN SÜRE ACI ÇEKİCEK OLMASINA DAYANAMADIM SADECE.O ANDA O KADAR DA MANTIKLI DÜŞÜNEMİYORSUN.SICAĞI SICAĞINA YAZILMIŞ BİR YAZI LÜTFEN ALINMA.KİMSE ALINMASIN ASIL ALINMASI GEREKENLER DURURKEN.
BURDA İŞLER "MUAYENEHANEME GEL" ŞEKLİNDE YÜRÜYOR BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?VE BU HİÇ ADİL DEĞİL.
AYNEN BÖYLE:

CANININ PARÇASI ACI ÇEKERKEN HERKES DÜŞMAN GİBİ GELİYOR SEN ÇOK İYİ ANLARSIN BUNU ANNENİ ÖZLEMİŞSİN BAK:)
ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.YANINIZDAYSA DAHA SIKI SARILIN YA DA ARAYIN HEMEN.
KAYBEDENLERE SABIR DİLİYORUM NUR İÇİNDE YATSINLAR.

GÜLÜMSEYİN HADİ..

20 yorum:

HAYAT dedi ki...

toplu tşk bu güzel bendenizcim:)
annenin iyi olmasına sevindim.bizden kocaman öpücük anneye

PaNDoRa dedi ki...

Caaanımm ne güzel bir teşekkür yazısı yazmışsın öyle. Anneciğinin daha iyi olmasına sevindim canım. Selamlar, ve sevgiler bitanem.

øττøṃαṉṡ dedi ki...

hey allam ya allah seni bildiği gibi yapsın emi gül gül öldüm :)))))))) ee her hasta tedaviye cevap verecek hali yok ya :P oyy oyy neticede annen iyileşsinde gerisi mühim değil kim ne düşünürse düşünsün bizim için her zaman başımızın üzerinde yeriniz var bizler sizler için varız . o muayenehaneme gel şeklinde yürüten adamların doktorculuk oynadıklarını düşünüyorum onların gözünü para bürümüş sonucta herkes aynı eğitimi almış gözüksede canımcım bazı eğitimler verilemez okullarda aileler vermesi lazım insanlık gibi ...

çoBAnKızI dedi ki...

bendenizcim,
yeni okudum yazını; birazcık geç olsa da
geçmiş olsun annene..
şimdi iyi olduğuna sevindim =)aileden biri hastalanınca canı çok acıyor insanın, bilirim;
zira bu aralar ben de çok yaşadım..
özetle; ikinize de geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum efendim =))

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Annenin iyi olduuna sevindim ablacm (:
Dikkat edin kendinize:)
Bu arada karikatürler mükemmel ya ,iyi güldüm (:
Öptümm..

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Geçmişler olsun canım.Annenin iyi olmasına sevindim.Annenin ellerinden öpüyorum sevgilerle...

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ay ben yeni okudum seni... çok geçmişler olsun:(
yani mesele anne olunca, hemen şöyle iftarın üstüne bi dua edelim.. inşallah en kısa zamanda iyileşir annecin.
inşallah yaşadığınız en büyük sıkıntı bu olur, geçer gider...

piyes: ben şahsen ölmedikçe doktora gitmeyenlerdenim:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bendeniz'im çok çok geçmiş lolsun.Neyse şükürler olsun ki iyi olmasına çok sevindim:)
Birde özledim seni.

SeiNeP dedi ki...

anneciğine çok geçmişler olsun aplaa ...bu arada karikatürler çok güzeldii ^-^

Zeugma dedi ki...

Yorumumu silmişsin Bendeniz..Acaba seni kıracak bir şey mi yazdım..
Tüm iyi niyetimle yazmıştım ama kıracak bir şey var idiyse özür dilerim..
Belki kendi annem aklıma gelince üzüntüden saçmaladım mı ne yaptım.Silinecek kadar kötüydü demek..Malum oruçun ilk günü..Kafa pek sağlam olmuyor..
Yorumumu göremeyince çok üzüldüm..
Anneciğine geçmiş olsun diliyorum..
Hoşçakal..

KASIMPATI dedi ki...

Ne kadar etkilendim..Çünkü ben annemden uzaktayım..
Çok çok geçmiş olsun..
Annem de tıpkı senin annen gibi binbir çeşit dertle boğuşuyor..
Şeker,tansiyon,safra kesesi taşı,kolestrol..Bizimki senin annen gibi söz dinlemiyor ama ..Asla yanıma gelmek istemiyor.Kendi evini özlermiş hanfendi..Sanki bilmiyorum.Asıl amaç rahatsız etmemek.
Annenin senin gibi bir evladı var,dünya iyisi..İşini gücünü bırakıp sırf onunla ilgileniyor ve üzülüyorsun bak..
Ne mutlu berabersiniz.Hayırlı evlat olmak böyle bir şey..
Seni kutluyorum bendenizciğim..Ve tekrar ''Geçmiş Olsun'' diyorum..

Nurtella dedi ki...

KASIMPATI CANIM NASIL BÖYLE BİR ŞEY DÜŞÜNÜRSÜN BENİ HİÇ Mİ TANIMADIN?
YORUMLAR ONAY İÇİN MAİLLE GELİYOR GMAİLE VE ORDAN ONAYLIYORUM ÇOKÇA GELDİĞİ İÇİN YANLIŞLIKLA ONAYLAMAMIŞIM SADECE.
ÇOK ÖZÜR DİLERİM CANIM ARKADAŞIM.
AMA ÇOK ÜZÜLDÜM BİRİNCİSİ SENİ BİLMEYEREK İNCİTTİĞİM İÇİN,İKİNCİSİ DOST GÖNLÜNDE "YAPMAZ BİLEREK" DEDİRTİCEK KADAR KREDİM OLMADIĞI İÇİN:((

Nurtella dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR DERİM ARKADAŞLAR EKSİK OLMAYIN :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim. Tekrar gelmiş geçmiş olsun. Yanından ayırma onu. Varken, varlığı yakınında olsun tabi. Allah yokluklarını yaşatmasın.

Öpüyorum seni ve anneciğinin elini.

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

aağğnneeyyy ben geldimm :D
burda da varım hehhehheh

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Geçmiş olsun canım.

Zeugma dedi ki...

Canım,senden özür dilerim..
Ben seni kıracak bir şey yine yazmadım..Lütfen okur musun?
Teknik konularda iyi değilim..
Öyle sanmışım demek ki..
Ramazanın da etkisi var..İlk gündü..
Ben seni o kadar çok seviyorum ki..Kredi ne demekmiş..Çok da iyi anlayabiliyorum üstelik..
Senin için can feda..Öpüyorum..Çok..
Anneciğine iyi bak..
Tekrar tekrar geçmiş olsun ..
Sevgilerimle..

Nurtella dedi ki...

KASIMPATIM ÖZR DEYİP EZME BENİ
BİTANEM BEN ÖZÜR DİLERİM,KIRMIŞ OLDUĞUMU SANMAM ÜZDÜ BENİ..SENİ SEVİYORUM DOSTUM KUSURUMA BAKMA..

øττøṃαṉṡ dedi ki...

ne kadar içten ve duygu dolu bi yorum sayfası oldu benim bile içim huzur doldu desem yalan sölemiş olmam ...

Karazâde dedi ki...

Ablacığım daha yeni gördüm yazıları, büyük geçmiş olsun;)