04 Eylül 2008

TEMPLATEESSSSLERİNİZİ BOZARIMMM:))

-Anananee bak annem gene bilgisayara oturuyoo (kim bu? cadı tabii)
-Bana bakk okursam ananene neler yazdığını
-Okuuu

Yazı okunur,anane çat güler çat ağlamaklı olur:)

-Bak beni rezil ediyo,nankör! ver o zaman paramı kız!!
-Bende açcam bi tane bunlardan "hiç bi dediğimi yapmıyo kımıldamıyo tembel" yazcam(hah işte bu süper olurdu:P)
-Yaa anane ya sen annemin yazdıklarına baksana resmini bilem koydu(oohh yapıyo bu arada bana)
-Yalan,kısss kimse görüyomu bunu,bakim hangi resmi koydun
(acaip poz verir ve sürekli beğenmediğini sildirir annecim)
-Ayyy ne ara çektin bunu kötü çıkmış
-Yok annecim çok güzel,üstelik ispat niteliği var bunun

Pekte hoşuna gitmiş olucak ki,yemek sırasında
-Bunlar rezil ediyolar beni gasteye,yok neydi oraya bilgisayara nete koydular kalk artık ordan derken denk getirmiş aynı cadı gibi duruyorum orda:)
-E bütün dünya görcek anne yolda tanıcaklar artık senii
-Sahimi kıs,hani çok gören yoktu,çek beni ordan!!

Akşamüstü sebepsiz bir celallenme seansı atlattık,bünyem epey hırpalandı
ama gene yollamadım(başkası olsa elleriyle yollardı:(
Hep diyorum ya,aşırı otoriter ve alışkın değil ona "hayır" denmesine.
Yıllardır da yalnız yaşıyor ve gerçekten seviyor bunu.
Bir yaştan sonra ev ev üstüne olmuyormuş hakikaten.
Neyse yemek yedik,çay içtik eve gitti yarın aldırıcam akşam yemeğine.
Şükür herşey sütliman şu anda.

Bu arada blog dünyasına bodoslama dalan cadı tehditler savuruyo demedi demeyin
-Baaa bak,senin blouna gelipte amanda gördük ne güzel yazıp gitmesinler fena yaparım!
Bana yazsınlar yorum:'(
hepinizin temmplatteee (ağzını yayarak ve çiklet gibi söylüyo) lerini bozarım!!(she-ra mübarek:P
anlasa içim yanmaz birde dalga geçiyo onlarla uğraşıyosun diye kıskançç cadıı)

Yorumu size bırakıyorum yani:))

Ve son olarak kafam dolu olduğu ve okuduğumu zor anlayabildiğim için, yanlış anlamadan mütevellit kırgınlıklarım oldu.
Kırıldığım zaman güçsüz hissediyorum kendimi,koruyucu kalkanım kayboluyor ve o zaman ne dediğimi ne yaptığımı bilmiyorum.
İstemeyerek can yakıyorum bazen.Kasımpatım canımla sebepsiz sallandık ama yıkılmaz bi esintiyle kocaman bir dostluk:)

Blog dünyasında bir küskünlük,bir terslenme,taş atma,bir yanlış anlaşma rüzgarıdır gidiyor zaten bari biz büyükler yol alalım ki yol gösterelim değil mi?

Değer verdiğim insanlarsa eğer buna sebep, o zaman kaale alır ve düzeltmek için elimden geleni yaparım.Mutlaka bir ortak payda buluşuruz.Çok şükür yerine konmayacak kadar değerli dostlarımı kaybetmedim, burda bile dostluk,emek istiyor..

Ama eğer sesimi çıkartmaya değmeyeceğini ve yokluğunun bir şey kaybettirmeyeceğini düşünüyorsam, benden bir beklentisi olduğunu farkedersem,ya da taban tabana zıtsa benimle..o zaman sadece SUSARIM..Ne arkasından ne de kendisiyle konuşma ve iletişmeye gerek duymam.Tek kötü söz etmem ardından.Allah a havale etmek en güzelidir.

Ve asla hakkı yok kimsenin deşarj olmak,kafasını hayatın mengenesinden kurtarmak için burda vakit geçiren,paylaşıma sunan yüreklerin enerjisini bitirmeye..

"Ben" diliyle anlattım ama blog dünyasında gördüğüm gereksiz sürtüşmeler beni şaşırttı ve canımı sıktı fazlasıyla.
Doğru tektir ve yapılması gerken de budur.Saygı gösterin ki saygı bulun.

Gökten 3 elma düşmüş:)))
Anlayana sivrisinek saz..

ve son olarak gene bana gelen güzel bir maille (tam yeri tam sırası) bitiriyorum

Ne güzeldir birine ' İyi ki Varsın' Diyebilmek..
Bu ' biri' hayatınızdaki o boşlukta iyilerin derinliğini bırakmıştır.
Bıraktığı derinlik de, devamında iyi damlalarını ardından getirmek de gecikmeyecek ve
'İyikiler' denizini oluşturacaktır.
Bu deniz berraktır.
Ayaklara batacak çakıldan ıraktır.
Ne kadar derine giderseniz gidin denizin dibi aynı mavilikte olacaktır.
Bu deniz suskundur.
Sizi fırtınalarında savurmaz.
Başka denizlerdeki fırtınaların önceden habercisidir.
Onu izlerken dalıp gidersiniz hayallere, ama şu anki gerçeklerle..
Bu deniz Filizdir.
Yeşilinin taze kokusu,yeni doğuşların müjdesidir.
Emekle beslenir,meyveleri çeşit çeşit renk renkdir.
Bu deniz paylaşımdır.
Lokman ağzındayken, kursağı boş olanları düşünmektir.
Ne fark eder ki' deyip geçmemektir.
Binlerce deniz yıldızı sahile vurduğunda,'hangi birini okyanusa geri göndereceğiz' dememektir.
Bir tanesi için bile çok şey fark ettiğini bilmektir..
Bu deniz ' Sevgi' dir..
Her harfinin hakkını vererek söylemek,değerini bilerek yaşamaktır.

Sözde değil Özde Sevmektir…

Bu gün kaç kişiye ' İyi ki Varsın ' dediniz…? ? ?
.

4 yorum:

øττøṃαṉṡ dedi ki...

ananecim çok güsel çıkmışsın sen aldırma bunnara kıskanıyolar seni meshur olmanı çekemiyolar ama engelleyemiceklerde :P :) anlamlı mesaj anlayana tabide paylaşmak güzel enerji veriyorsun çevrendekilere tşklr...

Murat Özhan dedi ki...

Merhaba bendeniz,
Şu düzyazı yoğunluğunu şiirsel bir atmosferle dağıtmak istedim biraz.
Sen,şiiri sevdiğini söyleyen bir insan olarak,bloğunda belki biraz daha ağırlık vermelisin bu alana.Bunu lütfen bir öneri olarak algıla.
Sevgilerle..
------------------
Sevgili Adnan Yücel'in güzel anısına...

KIRLARA BAHAR YETMİYOR

Herkes kendince seviyor baharı
Kimi ufuklarda yaşamı karşılıyor
Kimi bakışlarda yeni başlayan aşkları
Ey yasa bürünen mayıs sabahları
Kimler onarıyor şimdi
Dallarda dağılan kuşsuz yuvaları

Yapraklar üstünde yanan gözyaşları
Tutulan yasın gizli sözleri
Damlalar
Yine tan vakti analar mı ağlıyor

Ben bu baharlara bahar diyemem
Dersem şivan düşer bahçelere
Nerde yaşamın o fidan coşkuları
Aşkın gelincik yangınları sevgiler
Kırlara bahar yetmiyor ne yapsak
Kara haberlerle soluyor güller

Kim kimden alınıyor bu topraklarda
Bu topraksa tohumu biz
Her bahar boy verip yeşermişiz
Şu çiçeklerse gözlerimiz
Gizli gizli açılıp sevinmişiz
Siz bu sevinmeyi yaşayabilir misiniz
Geleceği besleyen emeğin sabrını
Bir suyun akışında bulabilir misiniz
Ve karanlığın ihanetine karşı
Tetikte nöbetçi bütün sabahları
Ölürcesine sevebilir misiniz
Siz bu sevdayı öldürebilir misiniz

ADNAN YÜCEL

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sıralı gidelim; Bi kere sen annenle ilgileniceene bilgisayar başında tık tık tık oynaşıyosun, hatun da küsmüş haliylen. Sen bakma teyzeciğim onlara. Bu gençler böyle işte.:)Yalnız pek hoş hatunmuş maşallah.

Cadım benim templateeeme kesinlikle dokunmaz bi kere. O kime ne yapacağını iyi bilir.

Kime iyi ki varsın dedim??? Sana dedim şimdicek daha. Öptüm.

Nurtella dedi ki...

otto ben teşekkür ederim canım,ananeyi şımarttınız ama ha:)

beyrek çok teşekkür ederim harika bir şiir,aslında yer veriyorum zaman zaman şiirlere ama bu ara çok ihtiyacım var daha sık yer vermeliyim haklısın.önerileriniz çok değerli benim için,sağolun.

incegülüm sen tehlike hattında değilsindir doğru :))
sende iyi ki varsın canım benimmm