04 Eylül 2008

OOFF OFF KÖMÜR GİBİ YANIYORUM OOFF

Eveettt şimdi haberler:)
Bu ara zaten ne dünyadan ne bişeyden haberim yokmuş gibi dünyam dört duvar ve
belalı dörtlü arasında geçmekte,dolayısıyla bilgisayar başına oturabildiğim nadir zamanda kafamı toparlayıp başka konuya adapte olamamaktayım.
Annem iyi maşallahı var ben eve yollamıyorum dinlensin diye hem de cidden bıktı yalnızlıktan gibi geliyor ama o gitme derdinde,olmadı elinde tozbeziyle ballerine cif edasında gezinip vıdır vıdır konuşuyor bütün gün sağolsun:)
Hatta şu an bile aralıksız konuşmakta

Yorumlarınıza çok teşekkürler çok mutlu oldu,ona da okumasam pc başına bir saniye oturmama imkan yok zaten zira anında çocuk gibi tepemde bitip "ııgghhhh" diye iç geçirip gariban edasıyla bakıyo sonra "benle ilgilenmiyosun gideyim ben bile diyor,inanmıyomusunuz yoksa,buyrun;


Diğer maceralarını ise okuyabileceğiniz yeni bir kaynak var,zira annecim sağolsun tükenmez bir eğlence mekezi gibi maşallah:)
Evet asıl haber şu ki,blog yazmayı sevmeyen cadım gaza geldi ve bloguna yazmaya başladı ananesi sayesinde ,ziyaretlerinizle onu bunaltmanızı ve canına okumanızı rica ediyorum hehe:))
Gerçi kısa bi süre sonra derslerden nefes alıp yazabileceğini hiiç sanmıyorum ama,neysee
cadının blogu için TIKLAYALIM (tabi beni okuduktan sonra yada yeni pencerede)

Yazacak çok şeyim var aslında bu ara,ama ne yapalım annem susmadığına göre kalkıyorum görüşmek üzere,lütfen yanlış anlamayın beni bu ara kafam çok dalgın ve sizi ihmal ediyorum ama takipteyim hepinizi..yorum yazamasamda..

12 yorum:

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Ayh foto süper ya :)
Tam olarak anladım yanı bakınca nasıl iç geçirdiğini :) Ama yinede herşey iyi sanıyorum :)
Gördüm senın kızının blogunuu :)
Banada uğramış :)
İlkten kim acaba diye baktım girdim bloga Bendeniz falan yazıyor e tabi mütiş bi şablon dedim ah bu kesin Bendeniz aplanın kızııı :)
E adını gorunce tanımadım tabı hep cadım diyosun ya ondan :)
Sevgiler ablacım :)
Kendine iyi bak..

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım olsun annamiz bizim herşeyimiz.Sen ona iyi bak.Benimde annem hastalandığında hep başındaydım uyuduğunda internetle ilgilenebildim.Tekrar geçmiş olsun canım.Sevgilerle öptüm.

øττøṃαṉṡ dedi ki...

uyyyyyiii ne tatlı bi anane :) benimkine çok benzio :(( ama o şimdi cennette :.(( kıymetini bil istediği kadar söylensede ilgilen hep onunla her zaman yaptığın gibi hiç bırakma sımsıkı bırak balerina gibi dolansın evde konussun rahat rahat :))) ellerinden öperim süper ananemin :))) sölediin bloguda keşfettiydim lakin yorum yazamadım henüz

Nurtella dedi ki...

ezgi foto değil kendi süper canım:))
evet zaten bütün blogları biliyo ama artık kendikimliğiyle yorum yapcakmış cadı..
ee adını ben kullanmak istemedim ama o nickleri sevmiyor o kadar özel bir adı var ki:)
gökkuşağım sağolsunlar da,onlar azmı bekledi başımızda,Allah sağlık versin
ottomans acaip tatlı ama o kadar cadı
bilmiyomuşumkıymetini öyle diyo:(
keşfettinse yorum yaz tehdit ediyo ona göre:)

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

Bendenizim,biricik dizaynırım benim;
anneler vazgeçilmez mesela benimki bilgisayar olmaK istiyor son günlerde bu sayede daha iyi görüşecekmişiz bu sayede evin içinde ahaha:)

Nurtella dedi ki...

tuyu bilgisayar almak mı istiyor öğrenmek mi?:D
evde daha iyi görüşürsünüz evet msn de odadan odaya iyi fikir hehe:)))))

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

Yok canım benim;
düpedüz bilgisayar OLMAK istiyor ekrana ondan çok bakıyormuşum da ahaha:)

Nurtella dedi ki...

tuyu yaa hiç güleceğim yoktu koptum burda haha:))
annemden daha ağır klinik vakalar varmış içime su serptin valla sağol Allah şifalar versin:)
ama azıcıkta annene bak yazıktır,hem senin sağlığın da bozulmasın bitanem,öptüm çok;)

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

Bizim ki pek nazlı,koca gün dışarıda geziyoruz çok görüyor internet sefasını:)

Ders zili çalsın,sınav kağıtlarına bir gömüleyim,o zaman göreceğim ben onu:)

Zeugma dedi ki...

Çok şeker bir hanım annen..
Çok bakımlı ve şirin görünüyor üstelik..Ve şükürler olsun ki son derece sağlıklı duruyor..
Bendenizciğim lütfen ona selam ve sevgilerimi ilet..
Seni dünyaya getirdiği ve böylesine güzel bir evlat yetiştirdiği için bir de benim yerime çokça öp lütfen..
Sevgilerimle..İkinize de : )

Nurtella dedi ki...

tuyu o naz huy haline geliyor ne yazık ki,işin başından aşsa da o aynı ilgiyi bekleyecek:))

Kasımpatım a.slm başım üstüne:)
maşallah iyi,utandırma beni daha fazla tatlı dillim,öpüyorum

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

ablacım bende senin bloguna bakmaya geldım:):)hakkaten çok güzel nasıl yaptın ya bende istiom böle:(yazılarında çok güzel teyzecime slm yollyuyorum(sevgili annenize) esenkal ablacım...