31 Mart 2008

WONDERFUL LIFE:))

Bu haftasonu pek neşeli geçti..
Cuma temizlik yaptım yengoş geldi..
Cumartesi sabah bekledim bridget kahvaltıya gelir diye ama yaldızlı davetiye bekliyolarmış meğersem aramadım tekrar diye gelmemişler:) Öğleden sonra oturuyorum evde tlf çaldı ama illa numarayı görücem ya telsiz tlf yerinde değil,benim cadı iki saatte getirdi tlf u,baktık bri:))
-KALDIRAMADINIZ MI İKİ SAATTE ...NUZU NE AÇMIYONUS:))
çok kibardır aşkım benimmm
-YAA NUMARAYI GÖRMEDEN AÇAMAM KIZIM NE VAR??
-NAPIYON EVDEMİSİN
-EVEET GELCEN Mİ
-İYİ O ZAMAN,GELİYORUM
-BUYUR GEL
-EVİN TOPLUMU İŞİN FELAN VAR MI
-DEĞİLSE YARDIMAMI GELCEN ONA GÖRE GİYİNİP LA:p
-EVET
-YOK İŞİM GEL SEN

Açtık sokak kapısını tam kapının önünde cadım iki elime birden yapıştı kaldırdı havaya bırakmıyo göya küpelerini göstercek başladı kafayıda gövdesinide bi sağa bi sola deli gibi çevirmeye
-baakk küpelerime annee hehehehehe baksana güzelmi hehehe "şarkı şeklinde ama bu"
-yaa bıraksana elimi başım döndü dönüp durma delii
-dansa çevirdi işi tamtam dansı kudurdu cadı bende kurtulamadım elinden en sonunda yumdum gözlerimi
-yaa başım dönüyoo ama yap allahın cezası spor yapmış ol kımılda yeterki hihi:))
nasılsa yorulucak bırakcak
Bi anda açtım gözümü bende başladım ama tarifle olmuyoki o sağa gidiyo ben sola ben sola o sağa manyakötesi bi dans uydurmuş olduk böylece,ama başladıkmı gülmeye,o benden böyle bi aksiyon beklemiyodu gıcık etmek için yapıyodu ya,bende dinsizin hakkından...koptuk tabi biz,bu arada bizim katta ışık yanıyo biz duruyoruz hemen,bakıyoruz yok kimse,tekrar devam,en sonunda baktık asansör durdu biz tabi TIP oynayan çocuklar gibi durduk hemen ama kahkahalarımız zor durdu:))
Bri uzattı kafayı
-noluyonuz gene be
-ee kaçırdın inseydin merdivenden sessizce,neler görcekttiinnn:)
-sen asıl ne görcen bakk

Bi baktık ki,asansöre birini saklamış,süpris yapmış kötümü olmuş,
Çook güzel olmuş hemde kötü olur mu,ZARİFEM gelmiş ziyarete,hemde damla sakızlı kahvesiyle canım benim yaa..
Nasıl mutlu oldum,şaşırdım,habersiz hazırlıksızdık ama bi yandan üzülür gibi oldum (yeterince ilgi alaka ve ikram gösteremicem diye düşündüm o an),bi duygu karmaşası oldu ki sormayınn,ama derler ya ilk görüşte ne hissedersen öyle gider diye,
birbirimizi kakkahalarla karşıladık,hatta ben
-aaa insan haber vermezmi kızım bi kuaföre giderdik,bişiler yapardık dedim:))
hazırlık kastettim göya,hem evde,hem mutfakta:)hemde görüntüde...

Ama o andan itibaren sanki gülme krizine girmiş gibiydik,o kadar tatlı ki,kahveler içtik,resimler çektiler,bridget ve zarife tam foto delileri ellerinde makine bayılıyolar çat çut çekmeye,e pekte güzeller tabii,ama ben küçüklüğümden beri neffrett ederim hatta 4 nala kaçarım foto deyince,ay nooollur beni çekmeyin diye yalvardım genede kırmadım tabi,bakim bende koyarım belki bişiler:))Napim ben kompleksliyiim,agresifim,gizemliyim,öyle kalmak istiyorum anlayın beni..:'(
Resim resimlikten çıktı ama,canım zarifemde kırmadı ben zorla koymadı bloguna,
böyle bi resim koydu oda çok öpüyorum onu..
Kısacası harika bi tanışma oldu,çok memnun oldum,çok teşekkür ediyorum iki fıstığımada..Güzellerime haksızlık olmasın ama,onların resmi işte burda:)
Akşam oldu,sigoya gazı verdi bridget,zaten çoktan beri ayakkabı krizmiz tutmuştu ama fırsatımız olup gidemedik biyere,baboliyi yakaladığı gibi cadı,doğru ayakkabı almaya:))
Çantayıda alsak ta onuda ben ödesem yalanıyla çantayıda aldı,ayakkabısını da mutlu oldu susarım artık ben bi vakit diyo bide ama baboli yemedi bunu kanımca heheh ama oda bize bi numaralar yedirmeye kalktı bizde onu yemedik,anlatmak uzun sürer sonuçta mucuk marka çikolata bulamadım diyen adam yaanii..
Neyse aldılar ufaklıkta ona uydu,hemde sokakta futbol oynasın diye aldırttı pahalı ayakkabıyı(kullanım ömrü en fazla 3 ay ) ben gene almadım,sadece bir çanta aldım geldim.
sonra bugün jeton düştü:))

Dedim kalkın bende alıcam yaaw:) Baboli mırın kırın etti ama kıyamadı gene gittik lakin burdaki mağazada çeşit yok,bende bi tane aldım kafama göre takıldım annemide almıştık pek sever gezmeyi:)dışarda biyerde ızgara balıkta yeriz dedik ama hava bugün buzzz gibiydi inanamadım nolur eve gidelim ben size sofra kurarım dedim geldik(başıma iş çıkartmakta sınır tanımam)
neyse yemek yedik,zarifemin damla sakızlı kahvesinden içtik üstüne, sonra çay bile yaptık hatta.Baboli ve annem gitti bri annecikle geldi onlarda gezmekten ve aynı yerden geliyolardı ne hoş görüşmedik bilmem,bi fasılda onlarla oturduk muhabbet ettik,briyle yoluştuk:P geberticez bigün birbirimizi yaa faili meçhul değil ha,ona göre bu bi suç duyurusudur:))
Ama çok seviyorum onu dünyalar bi yana bridgetim bi yana o ayrııı,nede olsa kan bağı var bize kadar epey kan karışmış ama olsun:)
Kapıyı bi açtık tam onlar giderken,baboli zeytin ve zeytinyağ getirmiş kapıya bırakmış yürüyüşe gitmiş rahatsız etmemk için bizi,bayıldım bu düşünceliliğine,her zaman böyle ol canımı ye dimi:))
nerdeeeee....

ÇOK UZATTIM KAPTIRDIM GİDİYORUM AMA OKUMAYIN HEPSİNİ BİR KEREDE
NAPİM AYRAÇ KOYUN YARISINDA:)
GEVEZELİĞİM TUTTU..İYİ GECELER...

8 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Canım benim hafta sonunun güzel geçmesine çok sevindim, komşuluğun kalmadığı şu günlerde insanın yakın çevresinde böyle güzel dostlarının olması ne kadar da hoş senin adına mutluyum...

Görüşmek üzere sevgiler...

PaNDoRa dedi ki...

Wonderful life, bayılıyorum bu şarkıya dinlemekten sıkılmayacaklarımdan biriside bu şarkıdır... Sağol canımmm

berfin dedi ki...

ya ne kadar güzel buluşmanız.resimde olması harika:)özlüyorum yazılarını valla. keşke orada olsaydım demeden de geçemeyeceğim.öpüldünüz

HAYAT dedi ki...

SİZİN EVİN HALLERİDE PEK HOŞ BE CNM .ÖYLE GÜZEL YAZIYORSUN Kİ İNSAN ROMAN MI OKUYORUM DEMEKTEN ALAMIYOR KENDİNİ:))))
NE ARARSAN SİZDE VAR YANİ
CANIM CEKTİ BENİMDE YAWWWW

Bri; dedi ki...

Ben bu Bridgeti severim numarasını yer miyim??Tabiki yemeeemm....Bloghastasını merak eden arkadaşları benim bloguma bekliyorummm:):):)

Yok yok yapmam öle bişey,gizemli kişiliğine saygı dayarım sadece..

Ohhh sigo iyi yaptı,bence o ayakkabıyla çantaya uygun yazlık bi montada ihtiyacı var kızcağızın ama neyse o konuda da gazlarsam sen beni eve barka almazsın o olur:)
nasıl ama zarifem sevdin di mii???Zaten ben sevilmicek kişiyi severmiyim yahuu...Neyse iyiki varsınız dicemde sen şımarırsın şimdi o yüzden demiyorum:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tatlım, ne güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz. Çok güzel. Keşke bende yakın olabilseydim.Öyle elinden kahve içebilseydim:)) Öyle çat kapı geleyim:))Canım benim öptüm seni kocaman.

Nurtella dedi ki...

PANDORA,ben de çok şanslı olduğumu düşünüyorum az ve öz dostum var..yalan bir kalabalıktansa ben onları kendim seçtim:))şarkı benimde en sevdiklerimden:)

BERFİN,çok tşk,bir gün kesişir yollarımız belki kim bilir:)

HAYAT,dizi olucaz bu gidişle,ama anlatımım yetersiz görmek lazım,gel buyur beklerim

BRİDGET,yersin tersin üstünde kahve bilem yaparım damla sakızlı:))çünkü gerçek sende biliyosun kiii,
valla montta baktık zaten bidahaki haftada onu alırız,
ZARİFE sevilmicek gibi değil ki,çok tatlı,sen deme şımarmıyım da ben diyim
İYİKİ VARSINIZ,İYİKİ TAŞINDIM BURAYA:))

ÇİÇEĞİM,bende çok isterim inşallah bir gün gelirsin kapım açık her zaman:)

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Çok kıskandım ben sizi ama :(