11 Mart 2008

VAR MISIN YOOOKK MUSUNN???

Varmısın yoksuunn çok güzel bi şarkı.E yarışmasıda malum,hele kayınannemim favorisi,yarışma programlarını hiç kaçırmaz,ama nasıl bir heyecan,kıyamet izliyo görseniz sanırsınız onada bi pay vericekler:)
Mail gruplarından gelen bu karikatür beni koparttı,bayıldım:))
Çok keyif alınabilicek her şeyi abartmakta üstümüze yok gerçekten.Tek yürek olması birbirini tanımayan insanların ,bizimde kardeşliğe ihtiyacımız olduğu şu günlerde daha bir değer kazanıyor elbette.Ama o kutuları açarlarken kaçasım geliyor.Ve ortada soru bilgi vs olmadan rahmetli cenk koray usulü bir yarışma çok tuhaf geldi bana bana.Şans oyunu işte resmen..
Bir dolu umut bağlanıyor ama suya düşmesi an meselesi.Benim gibi şanssız kelimesi az kalan biri için asla kapısına gidilmeyecek türden bişi bu.
Ama katılanların dilekleri gerçekleşsin elleri boş dönmesinler dilerim.

Neyse,bu pazar hava çok sıcaktı hadi dedik arabayla dolaşalım yazlık buraya yakın deniz kenarında çay bahçeleri,pazar açılmaya başladı oohhh..Hava alırız yürürüz otururuz bi çay bahçesine dedik.
Benim cadıyla mutlaka uğradığımız bir yer var.Kıyafet bluz eşoman ıvır zıvır satar.Arabayla geçiyoruz aa dedik dursana burda,ne mümkün,park edicek illa ömür törpüsü,başladık arka sokaklarda dolanmaya...Orayamı park etsek,burası köşe olmaz,burda dönemezler çarparlar dön babam dön sanki kabeyi tavaf ediyoruz.
En sonunda beğendi bi yer baboli,ama kız patladı:))

-BABA VAR YA SENİN BU PARK ETME KONUSUNDAKİ SEÇİCİLİĞİNE HAYRANIM:))
BİLİYOMUSUN BEN DAHA BEBEKKEN,KONUŞMAYI BİLMİYOKENE BİLE KÜFÜR EDİYODUM İÇİMDEN.!!

Ben zaten hazırda bekliyorum,anında başladım kikirdemeye:))
Adamcıkta gülüyo ama çaktırmamaya çalışıyo..İndik ama yürüyemiyoruz gülmekten gören olsa noldu bu delilere kahkaha bombasımı atıldı dicek ama kız makinalı gibi bi saniye susmuyo saydırıyo(aklımda kalmadıki geldikçe yazıcam ama)

-VAR YA BABA DİKKAT EDİYORUM DA BİZ NE KADAR ÇABUK ARABADAN ATLAMAYA ÇALIŞIYOSAK ANNEMLE, SEN O KADAR YAVAŞ-UZUN TUTUP ÖZEN GÖSTERİYOSUN
BU DURUMA:))TEBRİK ETMEK İSTİYORUM BABOLİM GEL ÖPEM:))

Kız haklı,törpüde alışveri fobisi var,ne kaç para hayatta bilmez en ufak bir fikri yoktur,herşeyini bendeniz alırım giyer yer içer ohh.Biz biyere bakarken rengi değişir hatta buharlaşır bi bakarız ortada yok:) Ona göre her şey "çok pahalı yaaw"
Bu fiyattan piyasadan bihaber tavrından mütevellit te, tarih öncesi tedavülden kalkmış paraları hala geçerli sanabiliyo bazen:))


BUNLARLA EV ARABA HATTA MAĞAZA ALABİLECEĞİMİZE DAİR İNANCI VAR :)
VE HER GÖRDÜĞÜ FATURA,ETİKET,FİYAT DEHŞETE DÜŞÜRÜYO ADAMCIKI YAZIK..

İNŞALLAH BİR GÜN GERÇEK HAYATA ADAPTE OLUCAK..UMUDUM VAR..

BU ARADA HALA KLAVYE SORUNUMU HALLEDEMEDİM Ş LER BASMIYOR.DÖNÜP DÜZELTMEK ZORUNDA KALIYORUM ABANARAK.KALANLAR İÇİN ÇOK ÖZR ARKADAŞLAR.
BUGÜN GİDİP BİR KLAVYE ALDIM AMA EVE GELDİM
AAAA! F KLAVYE..!
İLK PC GELDİĞİNDE KAHROLMUŞTUM NASIL YAZARIM BUNUNLA NE BU TUŞLAR DİYE BEN F KLAVYE BİLİYORUM- ÇÜNKÜ 10 PARMAK DAKTİLO BİLİRİM BAKMADAN AMA BUNA ZAR ZOR ALIŞTIM TUŞLARA BAKARAK YAZIYORUM GERÇİ:s
ÇOCUKLARDA ALIŞTI.DEĞİŞELİM DEDİM AMA OĞLUŞUM OKULDA BUNUNLA ÖĞRETİYOLAR ANNECİM KALSIN DİYOR NETTEDE DOLU YAZI OKUDUM BU GECE.
FOR EXAMPLE:

F Klavye'nin ve F Klavye ile 10 parmakla yazmanın bir çok avantajı vardır.
İşte bunlardan birkaç tanesi :
  • F Klavye Türkçe'ye uygun olarak hazırlanmıştır. Türkçe'de en çok kullanılan harfler, klavyenin ortasına (en güçlü parmakların bastığı alanlara) dizilmiş, daha az sıklıkla kullanılan harfler kullanım sıklığına göre kenarlara doğru yayılmıştır. Bu şekilde mümkün olan en yüksek yazma hızı sağlanmıştır.

  • F Klavye Dünya'nın en bilimsel klavyesidir. Bu özelliğine Tükçe'nin matematikselliği de eklenince ortaya mükemmel bir klavye çıkmıştır.

  • F Klavye sadece Türkçe değil, İngilizce, Fransızca gibi başka latin dillerinde de hızlı yazmayı sağlayan bir klavyedir. Dünya Şampiyonalarında alınan çok dilli yarış dereceleri ve rekorları bunun kanıtıdır.

  • Türkçe'ye uygun olmayan, hatta İngilizce'ye bile uygun olmayan Q Klavye kullanmanın hiç bir avantajı yoktur. Şimdiye kadar hiç bir İngiliz veya Amerikalı Dünya şampiyonu olamamıştır. Q klavyeyi, bu klavyeyi kullanan uluslar bile beğenmemektedir (Bu nedenle Dvorak Tabanlı denilen ve Q Klavye'nin yerine geçmesi düşünülen klavyeler üzerinde pek çok kişi çalışma yapmıştır). Q Klavye'de harfler kullanım sıklığına göre değil, daktilo makinelerinde harf çubuklarının birbirine daha az takılması amaçlanarak dizilmiştir.

  • Q Klavye'yi bırakmak istemeyenlerin ve savunanların genelde iki mazereti bulunmaktadır. Birincisi Q Klavye ile çok hızlı veya yeterince hızlı yazdıklarını düşünmeleri. İkincisi ise yeni bir klavyeyi öğrenmenin zor olduğu yönündeki düşünceleridir. Gerçekte Q Klavye ile yazan kişilerin (özellikle 2 parmak yazanların ne kadar süratli olurlarsa olsunlar) F Klavyeyi sistemli ve bilimsel bir çalışma ile öğrenen ve aynı sürede klavye kullanmış kişilerin süratlerine yetişmeleri mümkün değildir. F Klavye ile on parmak yazmayı öğrenmek sistemli bir çalışma ile günde yarım saat harcanarak sadece 40 gün sürecektir.

  • F Klavye ile on parmak yazan kişiler iki parmakla yazanların onlarca katı sürate ulaşırlar. Ortalama bir süratte yazan bir on parmak F Klavye kullanıcısı saniyede 6-8 vuruş yapar (İyi derecede klavye kullanan kişiler saniyede 12 vuruşun üzerine çıkabilmektedirler).

  • F Klavye ile on parmak yazmayı öğrenerek yazmaya harcadığınız zamanı %80 azaltabilirsiniz. Böylece kazandığınız zamanı bilgisayarda başka işlerinizi yapmaya, daha hızlı çalışmaya veya öğrenmeye ya da canınızın istediği herhangi bir işe ayırabilirsiniz.

  • F Klavye ile on parmak yazmanın pek çok kişinin dikkatini çekmeyen çok önemli bir avantajı daha vardır. Yazarken düşünebilirsiniz. Böylelikle işlerinizi daha doğru yapabilir, hatalarınızı azaltabilir, daha mükemmel yazılar hazırlayabilirsiniz.

BAKALIM NAPICAZ..
İYİ GECELER..

10 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, o yarışma bizim evdede izleniyor. Ama dizi varsa reklam aralarında:))))
Dün çok heyecanlıydı. Çok istedim kazanmasını. neyseki 100.000 YTL yi.
Erkekler bilmiyor bu alışveriş konusunu yaaa. Babamda öyle. Herşey çok pahalıd er. Benim annemde babama alır, babam giyer. Sevmez babam öyle mağaza mağaza gezmeyi nedense.
Klavye işnie gelince bende bakmadan yazıyom valla. Alıştım artık. Benimde klavyenin üzerinde ki harfler silinmiş annem oturdumu bilgisayar başına tek tek baktığı için sinir oluyor. A nerde E nerde diye. Bende yeni klavye alacam:)
Öptüm canımcım seni

HAYAT dedi ki...

bizim evede sadece ben izlerim ablam ve anneme sıkıcı gelir bağırırlar bana dün akşam evde yoktularda izledim birde canlı yayın olsa aslında daha iyi olucak . alışveriş konusunda biz annemle anlaşamayız o benimkini beğenmez ben onunkini fiyat konusunda problem olmaz erkek arkadaşım bu konuda daha duyarlı gibi tabi içine girmeden de bilinmez.ama benim aldığım her şeyide beğenir:)cadının sözleride çok hoş güzel bir aileniz var allah nazarlardan korusun ben bilgisayar kurusuna başladığımda Q klavye ile başladım bitmesine yakın f kalvye geldi o zamanda bütün resmi dairelerde f kalvye kullanma zorunluluğu falan demişlerdi 2005'in şubat ayındaydı sanırım o zaman biraz zorlanmıştım ama alışamadım çünkü dükkanda f kursta Q karıştırdım biraz halada Q'da devam etmekteyim bilgi için tşk ederiz ben bu kadarını bilmiyordum

»¦« ÇÍTL€ÑBÍK »¦« dedi ki...

canım benim evet f klavye genelde kullanılıyor. senin için daha rahat olur alıştıktan sonraa.. bende gayet rahat hızlı yazıyorum f kalvye ilee....

araba gezinize de çok güldüm alemsinizzz kız :) simgecik te bi alem kız he :)))

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bende Q klavye kullanıyorum ve f klavyede çok zorlanırmışım gibi geliyor tamamen alışkanlık meselesi sanırım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Var mısın yokmusun resmen hastalık olmuş.Heryerde insanlar ondan bahsediyorlar.Buarada seninkilerin arasındaki dialoğa bayıldım.Çok komikler.Buarada sen Kumla'dan bahsediyorsun di mi?
Alayım ben sana bi q klavye.Öperim:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sanırım bu yarışmayı bu kadar sevdiren, insanların tek yürek olması ve özlediğimiz duyguları tekrar yaşatması. Dediğin gibi bizim için hayal.. ben ilk beş kutuda en büyükleri bulur sonra da k.çıma baka baka döner gelirim herhalde.:)

Canım F klavye kullanmak çok zevkli, hızlı ve hatasız yazmayı sağlıyor. Ben Q klavyeden nefret ediyorum. Bazen kullanmak zorunda kalsam da genelde F le yazıyorum.

O paralar da bir gün çok değerlenip umarım size ev, villa ve hatta araziii olarak geri döner inşallah.:)

berfin dedi ki...

valla ben karikatüre bayıldım:))))))ayrıca cadının hazır cevaplılığına ve zekice espirilerine hayranım söylemişmiydim:)bu arada f klavye ile çok daha rahat olacağını düşünüyorum.öptüm

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Ay karikatür süper ya :)İyi güldüm yani..Var mısın yok musun bizde çok rutin izlenen bi program değil ama yinede izliyoruz,mesela Evrenin olduğu günü büyük merakla izlemiştik :)Allahtan 100.000 çıktı sevindim doğrusu :)Ben sana mail atacaktım güyya..:)Ama atcam en kısa zamanda bende henüz yeni dönebildim..Ay F klavye rezillik resmen iki satır yazayı yazıcam diye can çekişiyorum bende kullandım ama çok az şimdi Q kalvyeye alıştık,iyi böyle iyi iyi..Öptüm çok iyi bak kendine..:)

Aylin Ünlü dedi ki...

Yarışma bizde de izleniyor,annemlerde yani..Güzel bir yarışma gerçekten.İnsanları iyi bağladı kendine..Bu arada bende de silinen harf var ama sadece a harfi..Öptüm

Nurtella dedi ki...

ÇİÇEĞİM REKLAM ARASINDA İZLENECEK GİBİ,BAZI YÜZLEREDE AŞİNA OLUYOSUN MERAK EDİLİYO EVRENİN KAZANMASINA ÇOK SEVİNDİM AMA ONUN BAMBAŞKA Bİ POZİTİF YANI VARDI:))

HİSLERCİM CANISIM İŞİN İÇİNE TAPU GİRİNCE HERŞEY DEĞİŞİYO BUNA İNAN:))
BENİMKİDE HERAN BİŞİLER ALMAYA HAZIR DURUYODU AMA....

ÇİTLENBİKİM BAŞLAMIŞ TURA YERİM SENİ KIJ:)SEN YAKINDAN GÖRCEN O CADIYI MERAK ETME..

MUTLU KUM TANESİ,CANIM BENDE ALIŞTIM TEK SORUN BU YOKSA ÇALIŞSAM GENE ALIŞIRIM F YE AMA SABRIM YOK BAKALIM..

ZARİFEM AL VALLA ERGONOMİK OLANLARDAN BE;))EVET ANLADIN SEN ONU;))

İNCEGÜLÜM BARIŞA VE DOSTLUĞA MUHTAÇ OLMADIĞIMIZ AN VAR MI Kİ?Bİ ALIŞIRIM DİYORUM ZATEN BİLİYODUM Bİ ZOR GELİYO BAKALIM NAPICAZ..O PARALARI YEDİRİCEM SONUNDA O OLUCAK:)

BERFİN BENDE KOPTUM ONA AYNI GECEDE EVREN ÇIKINCA YAZDIM GÖRÜN DİYE KARİKATÜRÜ:))

EZGİCİM MEŞGULSÜNDÜR NE ZAMAN KISMET OLURSA YAZARSIN ABLACIM,TŞK

AYLİN VALLA KANIM KURUYO RESMEN Bİ HARF YÜZÜNDEN YAAA:(