21 Mart 2008

içimde prangalar...

Uzun zamandır dargın olduklarımla tek tek görüşmeye başladık ben küsmekten tripten pek anlamam ama inadım tuttuysa da "kendimi yenemiyorum" en kötüsü de bu biliyo musunuz..
Gerçekten kendi canını kendin yakmak bu işte.
Elim tam tlf a giderken aniden aklıma bişey düşüyo ve bırakıyorum,hep bir set var sanki..
Kendime ördüğüm,demirden duvarlar..
Ortada önemli bişey bile olmasa,ah bu alınganlığım ve unutmama tarafım birleşip
kilitliyolar beni kendi içime..
Kendi içime..hapsoluyorum..

Bu çok fena,cadım panikatak yada paranoya krizine girme yolunda olduğumu,
hatta doktordan yardım istememi söyledi geçen gün..
Kendime nasıl işkence yaptığımı ve nasıl zincirlerimi kıramadığımı,nasıl olmadık yerde olmadık bişey aklıma gelip hayattan resmen koptuğumu görüyor o çünkü..
İnsanlara güvenim gitgide daha da sarsılmakta,hep tetikte olmak çok yıpratıcı,işim kötü tarafı sezgilerim..bana eşlik ediyolar ve malesef çoğunlukla doğru çıkıyolar,hatta cadım "dicle" diyo bana küçüklüğünden beri:)) ama ben hissetmek istemiyorum.önceden sezmek te..
Oluruna bıraksam da öyle zarar görsem,daha az canım yanıcak ..
Benden daha güçlü ve gamsız denen bir yapısı var ama o bile benim kadar sert değil,daha affedici..Öyle de kalmasını diliyorum.Ben de biliyorum hatalar bizler için..Ama..ah bu amaaa.....
Neyse,acil şifalar diliyorum kendime..
Yazarak ifade etmekte başarılı değilim duygularımı çünkü.Sonu gelmez bu yazının yoksa....
Bugün bunu dinleyesim var:

9 yorum:

HAYAT dedi ki...

benzer yönlerimiz varmış bu konuda öyle alınganlıklarım yoktur ama eğer bir insanlar dargınsam dargın kalırım eğer bende bi hata varsa konuşurum hatalarında sınırları vardır demi.mesela benimde geçen yıldan beri iyi olduğum dostum dediğim kişiyle şu an sadece merabalığımız olarak sürdürüyoruz aramızda kavga filan olmadı ama bazı sözler vardır ki insanı derinder yaralar ama ben unuttum gitti ama tekrardan aynı dostluk olmaz , diyeceğim kendi tatlı canını üzme cnm hiç bir şey için üzülmee değmiyor yapımız kurusun üzülmeden edemiyoruz nerden daldım nerden çıktım yaz ve içini dök :)

PaNDoRa dedi ki...

Panik Ataklık bir durumun olduğunu sanmıyorum en azından yazıda geçen konulardan dolayı, zira o gerçekten başka duygular yaşatıyor insana çok çok iyi biliyorum nasıl bir şey olduğunu :))) Kin tutma olayına gelirsek şayet yapılan şey çok basitse zaten onu büyütmeyiz ama bazen oyle olaylar yaşanıyor ki bunu yediremiyoruz işte kendimize "arkadaşım nasıl olurda bu konuda dikkat etmez, nasıl olurda bunu yapar" diye düşünüyorum bende çoğu zaman ve uzun süre o kini yaşatıyorum içimde. Çok olmuştur bir şeylere kızdığım ve yıllarca o kişi ile bağlantımı kestiğim fakat her ne hikmetse daha sonra da illa barışmışımdır. Neyse öyle işte kafa karıştıran şeyler bunlar, tek sen değilsin yani boyle düşünen... Sevgiler canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ahh canım ahhh. Aynı dertteyiz. Bende güvenemiyoruma rtık. Hep acaba acaba...
İnsanın aklını kemiriyor bu söz. Kırgınlık iyi birşey değildir ama unutulmuyor bazen o kırgınlıklar işte. Ben çok zor kırılırım ama kırıldımmıda çok zordur gönlümü almak. Canım benim geçmiş olsun bu arada. Dişin için. Dikkat et kendine. Sevgiyle kal. Öptüm

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Öncelikle dişin için geçmiş olsun canım...Valla bende zor güvenirim.Aaaaah ah güvenipte çok hayal kırıklığına uğradım be denizim.Öyle işte...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Kırılmak o kadar kolay ki.Eğer hassasan,olaylara duyarlıysan birileri çat diye hiç çekinmedne seni kırıyor. O zaman o kadar üzülüyorsun ki içinde birşeyler kopuyor..Zaten o saatten sonrada hiçbirşey eskisi gibi olmuyor olamıyor.Tabii birde geçmiş olsunç
Öptüm çok.

Haydins dedi ki...

Ben kimseyle kus kalamam ama kirildigim zaman cabuk gitmiyor nedense..Icime atarim genelde herseyi bu da cesitli hastaliklar olarak geri doner:)
26 yasindayim mide de sinire,strese bagli ulser ve banzeri hastaliklar..Arada deri de cikan kirmizi lekeler doktorlar sinir,stres mi var diyor her seferinde..Yookk diyorum ama icten parcaliyorum galiba kendimi farkinda olmadan..

'Berrin' dedi ki...

kin tutamıyorum..
keşke bıraz tutabılsem..
geçen bir arkadasla konustuk beraber bebek gormesıne gıdecektık o bana haber verecektı..bebegı olan arkaadsı aradım hayırlı olsuna bızde gelecegız dedım demesınmı nevınler geldı!! bana haber vermeyı unutmus hanım! hadı unuttun nıte tlfon edıp uzgun oldugunu soylemıyorsun hala aramadı bende aramayacagım..kırıldım mı? hayır..artık hıc bır seyı onemsemıyorum..
sende rahat ol bırak dagnık kalsın..

Nurtella dedi ki...

HAYAT,SAĞOL ABLACIM İÇİMİ DÖKÜCEM DAHA VE GÖRDÜM Kİ HERKESİ YARALAYAN BİR KONU BU..

PANDORA,BİRKAÇ YIL ÖNCE SEVDİKLERİME ZARAR GELRİMİ KORKUSUYLA CİDDİ BİR PANİKATAK KRİZİ GEÇİRDİM,EN KÖTÜSÜ ANLAMADILAR VE MİDE KANAMASI SANIP MİDEMİ YIKADILAR,MALESEF TANIŞTIĞIM Bİ DURUM BU DA:((
PARANOYA İSE CİDDİ BELİRTİLER OKUDU CADI GEÇEN GÜN BU YAPILANI UNUTMAMA VE SANA SET ÇEKMESİ GİBİ,YANİ BİZİM BİLDİĞİMİZ TEMEL "İZLENİYOMUYUM" DURUMU DEĞİL,KENDİMİZİ HEP EN SONA İTMESEK OLMICAK BELKİ BU KADAR.
AYNEN BEN DE SADECE "BUNU NASIL YAPAR" DURUMUNU KALDIRAMIYORUM..TABİİ HEPİMİZ UĞRUYORUZ BU HAKSIZLIKLARA..ONUN İÇİN BELKİ İÇİMİ DÖKMEK İSTEDİM..
SEVGİLER BENDEN CANIM..

Nurtella dedi ki...

ÇİÇEĞİM BU "ACABA" LAR VAR YA,KUŞKU BİR ZEHİR HEM KENDİNİ HEM KARŞINDAKİNİ KEMİRİP ÖLDÜRÜYOSUN YAVAŞ YAVAŞ ..

GÖKKUŞAĞIM ÖYLE..ÇOK TŞK..HASSASAN DAHA KOLAY İNCİNMEN.

ZARİFEM KIRMAK KOLAY AMA ESKİSİ GİBİ OLMAMASI DAHA FENA..

HAYDİ DİKKAT ET SAĞLIĞINA İŞTE KENDİ İÇİMİZE HAPSOLUNCA HASTA OLMAK KAÇINILMAZ OLUYOR..

BERRİN KIRILMADIM OLSUN DESEN DE ÇOK HAKLI OLARAK İNCİNİYOSUN ÇÜNKÜ SENİN VERDİĞİN DEĞERİN SANA VERİLMEDİĞİNİ GÖRÜYOSUN VE BU ÇOK BETER BİŞEY..