26 Mart 2008

TEMATÖR BENDENİZ:))

Bari şurdan toplu bir cevap vereyim,arkadaşlar,çok seviyorum uğraşmayı üşenmiyorum da çünkü öğrenmeyi seviyorum,değişikliği de buda benim zaafım kabul.
Üstelik uzun sürmüyor bildiğim püf noktalarım var kendime göre:))
Ama şimdiye kadar sadece 2 şablon değiştim ve ertesi gün değiştim uymadığını görünce,
gene değişebilirim çünkü çok fazla cafcaflı oldu yapamadım istediğim değişiklikleri,şaşırmayın,alışın bu duruma:PP
Fena mı bakalım bugün ne yapmış diye bakarsınız beğendiğiniz eski şablonumuda size veririm..
ÖPÜYORUM ÇOK
Image Hosted by ImageShack.us


Beyaz tercihim,
Sol baştan başlasın yazı istiyorum yani geniş olsun post bölümü,
sidebar sağda olsun istiyorum,
iki kolonlu olsun istiyorum,
çerçeve istemiyorum ama yazı başlıklarında ayırıcı bişey istiyorum
yaprak,takvim gibi bişi..
hmm bak,m başka ne istiyorum düşüneyim
yapınca zaten görürsünüz..

15 yorum:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Temaları denemek için de bir blog aç. Beğenirsen buraya al o temanı. Bence en iyisi bu...

Nurtella dedi ki...

RECEP;var öyle bi blog ama bizzat kendisinde önizleme yapıyorum kullanırken farkediyosun bazen aksaklıkları mesela çok renkliydi diğeri zaten resimli post kullanıyorum gözü yordu,
bunu çok beğendim ve çok uydu içeriğie:))
tam gayr-ı ciddi+jean rengine bayılırım hemde ama sadece tarih bölümünde hata var onu da görmezden gelicem artık:)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

İnşallah beğenin dâim olur :)

Nurtella dedi ki...

AAHH ADIM ÇIKTI DOKUZA İNMEZ SEKİZE DİMİ:))
GERÇEKTEN ÇOK BEĞENDİM BUNU YAA,
DAHA FAZLA BEĞENMEMEM İÇİN BAŞKA TEMALARA BAKMICAM:)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Benim için farketmez de ben diğer arkadaşları düşünüyorum yani :) www.jackbook.com güzel temalar yapıyor. Ayrıca Türk bir arkadaş da var www.gosublogger.com diye...

Nurtella dedi ki...

Niye ki ya?
E arkadaşlara nolcak isteyene yapıyorum ya seve seve;)
bilmezmiyim keşfetmediğim yerli yabancı blog templature kaldımı:))

hepsindende hevesimi aldım valla gına geldi bugünlerde hele,gasuyu tek geçerim sağolsun bi öncekini ondan buldum ve çok yardımcı oldu sorularıma..görmedinmi teşekkürümü??
ama gözü yordu çok renklilik,sadece komik yazılarda olmadığından değiştim.
bundaki sorunuda çözdüm,mutluyum mutlusunuz mutlular hehe:)))))

Anne Kaz dedi ki...

yok harika olmuş konu arasındaki dikişlerle metal düğmelere bayıldım yep yeni kot gibi duruyor biliyorum zaten jean teması diyeceksiniz ama yok yep yeni jean hala eksiklilkleri var ama çok beğenim :)

Nurtella dedi ki...

ANNEKUŞ:))tarih gözükmüyodu hallettim çok şükür,etiket bulutunuda hallettimmi tamam gibi görünüyor,çok seviyorum bende jean ve hiç görmemiştim bunu yoksa bir dakika durmazdım,çok tşk canım benim:))

fortuna dedi ki...

çok çok yeni blogger olarak ne yapacağımı bilmiyorum.sizin blogunuz harika.nasıl bu hale getiriyorsunuz.lütfen bana yardımcı olun.

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Ben çok ama çok beğendim bu temayı süper olmuş süper !!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gerçekten süper olmuş canım. Çok güzel. Bozma bu temeyı bence. Bayıldım.

Nurtella dedi ki...

Çok teşekkürler bende çok beğendim tam gönlümden geçtiği gibi sadece beyaz değil:)) değiştirmicem bidaha sorun yok:)

PaNDoRa dedi ki...

Selam canım, şablon yine değişmiş ama tamam artık ben olayı anladım sürekli değişiklik yapmak hoşuna gidiyor, olsun ne güzek bu da bir uğraş senin için. Sabahtan beri misafirlerim için hazırlık yapıyordum, az evvel gittiler çok iyi oldu iyi vakit geçirdik kızımın öğretmenini ve bir kaç arkadaşı davet etmiştim güzel güzelde mamalar yapmıştım :) Bu arada birşey diyeyim hani yorum sayfası açılıyor ya yeşilimsi bir renk :s onun rengini değiştirme ihtimalin varmı, sanki morumsu renkler daha uyumlu ve şablona yakışacakmış gibi geldi bana, ukalalık olarak algılama lütfen canımmm :) Öpüyorum sevgiler...

Nurtella dedi ki...

PANDORA,evet tatlım çok hoşuma gidiyor ve acelecliğim,karasızlığım başıma bela oluyo bazende:)
Bende çok sevdim tam aradığım gibi bu tema,çok şükür artık zevkle yazabilirim:))
rengi nerden değişir bilmiyorum ama kot dikişlerine uygun kahve tonları görünüyor bende,bakarım bir..
ve elbette tavsiye ve eleştiriye tahammülü olmayan genele açılmamalı değil mi?
Hele senin gibi dost sözü,iğne olsa batmaz..
çok sevgi...

beyazgece dedi ki...

çok güzel olmuşş:)