24 Mart 2008

KEH KEH


20 yorum:

Beardy dedi ki...

süper=)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Tembelinin nesi oluyor bu?

Bri; dedi ki...

Abla sende ilaçlardan dolayı bi enerji fazlası sezdim sanki:)
Hayırdır inşallah:)

Nurtella dedi ki...

OZ, çok tşk;)) de ben tavukluyu koyucam illa bayıldım ona,artı bu şablon ie de değişik gözüküyo gitti o akadar emek yaa:((

PaNDoRa dedi ki...

Hey yeter artık değiştirme şablonunu bak hem bu çok güzel olmuş canımm :))

Nurtella dedi ki...

Pandora değişmicem diyorum ama gözüme batıyo bisürü şey napim:((
sayfa açılırken parça parçaymış gibi açılıyo herbişey vs vs ama çok sevdim bende bunu horozu yoketsem mi diyorum ama durdum şimdi yeter yoruldum:))

Nurtella dedi ki...

Recep o tembelin arkadaşı:))

Bridget yaşıyomusun sen şekerim,hadi canlan olamdı benim ilaçlardan vereyim;)

Mutluveumutlu dedi ki...

Şablon değiştirmenin en zor yanı linklerin tekrar yazılması gerçekten, çok güzel olmuş bencede.

Beardy dedi ki...

çok güzel olmuş şablon , bende parça parça açılmıyo acıkcası direkt gelio sayfan ama sende böyle gözükmesinin nedeni sayfana yerlştirdiğin müzik kutusu olabilir

--

i like music / yazısının cıkmamasının nedeni benim hatam , halledince haberdar ederm snı , şimdilik baslık yazma istersen o bölüme

--

baska bi sorun olursa halletmeye calısırm =)

Nurtella dedi ki...

OZ TEKRAR ÇOK TŞK EMEĞİNE SAĞLIK CANIM,evet çok güzel oldu,başta senin sonra azcıkta benim emeğimle,güzel olanda zaten "kişiselleştirebilmek"
başlığı değiştirmemde sakınca yok dimi?
çok önemli değil alt bölümde başlık olup olmaması da haber vereyim dedim sadece,en alttaki notta başlık düzgün baksana,neden böyle oldu ki..
ve bende özellikle IE de sayfa simsiyah gelip sonra bölünerek tamamlanıyo lego gibi:))mozillada arkaplan renginde gelip yerleşiyo takılıyo öyle:)
müzik kutusu yokkende böyleydi:)belkide tek bende böyledir
başka yerlerdende açıp bakıcam ama..
değişmicem sadece horozu yokedebilirim sakıncası yoksa,
benim istediğim bisürü özellikleri var,yazılar birbirinden rennkli bi biçimde ayrılıyor,başlıkta bir obje var,hemde çok şık..tepedeki ayrıntılar hele yorumlara ulaşıma bayıldım,
çok tşk sevgiler sana..

Beardy dedi ki...

tabiki kişiselleştirebilirsin =) ,

temanın demosunda da aynı sorun var mi peki sonradan acılma fln? sayfada 10'a yakın yazı var bu etki edebilir ,bunu 5e düsürüp hem sayfa gösterimini arttırabilrsn hem sayfa daha cabuk yuklenr ,zaten 5 idealdır.

başlıkları baş harf büyük sonrasınıda küçük harflerle yazarsan düzelir mesela temanın demosundada uzun başlıklar var ama baş harf dışındaki harfler küçük oldugundan sorun olmuyor böyle basit bir yöntemle sorunu çözebilirsin =)

Haydins dedi ki...

Ic acici olmus ,gule gule okuyalim hep beraber :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Herzamanki gibi süper canım:)

Anne Kaz dedi ki...

sağolsun oz bana da çok yardımcı oldu böyle insanlar lazım blogspot alemine =))

HAYAT dedi ki...

HİÇ ÜŞENMEDEN HER GÜN BUNLARI YAPIYORSUN YA HELAL YANİ.BİZDE Bİ O YETENEK YOK.BİZ KAPI ARKASINDAYDIK O ZAMAN GALİBA İŞİN ŞAKASI CNMCIM HER YAPTIĞIN ENFES OLUYOR YİYECEĞİM GELİYOR :))))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Yine çok tatlı olmuş valla ben beğendim doğrusu:)Birde sana kahve getiriyorum gelirken damla sakızlı:)

nilay dedi ki...

Ben hakimim masum bey.:)))
Mutlu kum taneleri allah ayırmasın kardeşim olur. Ben rica ettim hop bana bir blog yarattı. Bir de üstüne üstlük isim buldu. Bana da sadece yazı yazıp resim koymak düştü. Gerçi bahsetmişti kendi bloguna da son derece yardım eden ve benim de şablonumu bulan arkadaştan. :)))
Çok çok teşekkür ederim. Bir bakışta blogumun her şeyi içime sindi. Ellerinize sağlık.
Bir garip altı üstü, hepi topu tarif yazarı.

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Senin bu şablonlarla derdin nedir bi çözemedim :)Bölede çok güzell :)Ama bi rahat bırak yaww :D

Nurtella dedi ki...

EZGİCİM BENİM DERDİM EĞLENMEK,BUNUDA EN KEYİFLİ ŞEKİLDE YAPIYORUM:))
VE BANA GÖRE EN MÜKEMMELİ BULMAK.
ÇOK TŞK,BİTTİ AMA..BULDUM ARADIĞIMI.

HADİ SIRA SENDE:)SEN DE BU KADAR RAHAT OLMA KIMILDA BAKALIM..

Nurtella dedi ki...

NİLAY HOŞGELDİN CANIM,ŞAKA YAPTIM SADECE YA,MERHABA DEMEK İÇİN..
TAKİP EDİCEM ELİMDEN GELDİĞNCE:)