15 Mart 2008

BLOGGER TEMPLATES:))

BİLİYOSUNUZ ARTIK BİR ŞABLON TAKINITLISIYIM BEN
SÜPER KELİME OLDU DİMİ:p) NEYSE,SAYFANIN İÇERİĞİNE VE KONUSUNA UYGUN OLMASI ÇOK ÖNEMLİ TEMANIN ÇÜNKÜ O ZAMAN OKUMASI DA,YAZMASI DA BAŞKA TÜRLÜ KEYİFLİ OLUYOR VE GÜZELLİK KADAR KULLANIMINDA ÖNEMLİ OLDUĞUNU GÜN GEÇTİKÇE DAHA İYİ ANLIYORUM.
ÇÜNKÜ O KADAR BİRBİRİNDEN GÜZEL TEMA VARKEN,
(AMA YERİ GELMİŞKEN SÖYLİYİM,HİÇBİRİSİ HİÇBİR ŞEKİLDE KULLANIMA HEMEN HAZIR DEĞİLDİR SİZ MUTLAKA UYARLAMALISINIZ)
ÇOĞU ZEVKLE ŞABLONUNU YAPTIĞIM ARKADAŞLARIM DA GENİŞ VE BİZZAT BENİM YAPTIĞIM UYDURMASYON ŞABLONLARLA DAHA MUTLU OLDULAR.
ZATEN ÖNEMLİ OLAN TEK ŞEY SİZİ YANSITMASIDIR.
KENDİ ŞABLONUM İÇİN ÇOK FAZLA EMEK VERDİM ÇÜNKÜ UYMUYORDU BAŞLIĞI VS.
VE BENİMDE KURALLLARIM VARDI KENDİME GÖRE
POST BÖLÜMÜ DAR OLMICAK
YAN DUVARLARDA ÇOK BOŞLUK OLMASIN
KLASİK ŞABLONLARLA HİÇ İŞİM OLMAZ(HELE ACEMİYSENİZ,AKLINIZDAN BİLE GEÇİRMEYİN)
ŞEFFAF,ARKAPLAN RESMİ OLAN KAYAN ŞABLON OLMAZ(RESİMLİ POST YAZDIĞIM İÇİN,AMA DÜZ YAZI BLOGLARINA ÇOK YAKIŞIYOR)
RESİM ETRAFINDA VE AYIRICI ÇİZGİLER İSTEMEM
YAZI TİPİ TAKINTIM VAR Bİ SAAT DEĞİŞİRİM ONU HTML DEN HİÇ ÜŞENMEM:pŞ
HELE BU ARA,YAN DUVARDAKİLER AŞAĞI İNDİKÇE ANLADIM Kİ,BEN 3 KOLONLU BİŞEY İSTİYORUM:(( DAHA DOĞRUSU BENİM İÇİN DAHA UYGUN OLUCAK SANIRIM.

ÜŞENMESSEM YAPICAM HEPSİNİ BİR ARAYA GETİREBİLİRSEM TABİİ...
O KADAR LİNKİ DE SİLMEDEN AKTARABİLSEM HARİKA OLURDU AMA..

BAZEN HEADER YAPASIM GELİYO CIVIL CIVIL,BAZEN SADE İSTİYORUM,RUH DURUMUNA GÖRE DEĞİŞEN BİŞİ İCAT EDİCEM SONUNDA O OLUCAK
TARİHE GEÇİCEM HEM DE MİSS GİBİ:)
VE
O YÜZDEN TAMİRAT OLABİLİR HER AN ÇEVREYE VERECEĞİMİZ GEÇİCİ RAHATSIZLIKTAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİZ..

AYRICA HUZURLA ŞABLONUNU YAPTIĞIM,İÇİNE SİNEN,ZEVKLE KULLANAN,
BANA TEŞEKKÜR EDEN CANIM ARKADAŞLARIMA BENDE TEŞEKKÜR EDİYORUM,SİZİ SEVİYORUM:)) BANA TAHAMMÜL ETTİĞİNİZ İÇİN;)


ÇÜNKÜ BEN BİRİNE YAPIYOSAM,
-Kİ ASLA ÇEKİNMEM YARDIMDAN,PAYLAŞMIYOSAN NE İŞİNE YARICAK BİŞİLER BİLMEK DEĞİL Mİ?PAYLAŞMAK KADAR TATLISI VAR MI-Kİ?
ZATEN İYİCE İNCELEMİŞİMDİR BLOGUNU,KAFAMDA ONA UYGUN BİR FİKİR VARDIR,HATTA MUTLAKA HAZIR ŞABLON DA VARDIR..
VE ELBETTE ONUN İSTEĞİYLE BİRLEŞTİRMEYE ÇALIŞIRIM,AMA ÇOK DIŞINDA BİŞİ HAYAL EDİYOSA ÖZELLİKLE ONA UYMAYACAK,YADA EMEĞİMİ YOK SAYIYOSA TOZ OLMAKTAN ÇEKİNMEM:))(başıma gelenleri yazsam bunca zaman içinde,roman olur roman hehe:))

HAYALLERİME SINIR KOYDURTMAM.BÖYLEDE MANYAK TARAFIM VAR..
EE HER GÜZELİN BİR KUSURU VARDIR,
DELİLERİ İDARE ETMEK KOLAYDIR,
HE HE DEYİN,CİCİİİ DEYİN TAAMMAM:))

ÖPÜLDÜNÜZ

11 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Güzel olmuş canım şablonun ellerine sağlık.Yalnız o kızı oraya nasıl koydun çok merak ettim...Öptüm canım...

Nurtella dedi ki...

ee ben yapamassam şaşır;))
anlatırım sanada lazım olursa tatlım,tk beğendiğin için ama yazı tipi beğenemedim napıcam bilmem..

Space dedi ki...

merhaba... siz bu şablonları hangi programı kullanarak yapıyorsunuz?yandaki kıza da bayıldımmmmm

Nurtella dedi ki...

Merhaba fz, şablonları ya sitelerden yada blogger temalarını kullanarak başlıyorum iskeleti için dieyim:)
sonra yazı tipi,renkleri,header i,yapıyorum.Yan duvar eklentilerini vs vs ne gerekiyosa şekillendiriyorum.
tşk beğendiğin için,ben pek yakıştıramadım sayfaya ama,çokta seviyorum kızı bakalım kalsın biraz:))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sen varya bu konu da bir yetenek abidesisin.Benim şablonumuda süper yaptın.Şimdi sürekli yazmak istiyorum tabii bide öpüyorum:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, süper olmuş. Tabi sen yaparsın da kötü olurmu. Çok beğendim. O yandaki resimde çok harika. Yaa tam anlamıyla çok iyi. Bu konuda çok yeteneklisin.Güle güle kullan tatlım. Kocaman öptüm seni.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hımmm tamam ozaman ben hiç anlamıyorum bu işlerden ablam yapıyordu benim şablonları falan o da binbir naz ile bayağı eziyet çektiriyordu. şimdi senden yüz buldumya artık blogda bir problem olursa sana başvuracağım umarım yardımcı olursun :)

HAYAT dedi ki...

vallahi helal olsun sana kesmişin biçmişin yine kondurmuşsun şahane eserlerinden birini senin kadar heralde aizmli olsam bu konuda yapıcam ama uğraşasım gelmiyor nedense:(((

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Denizcim sen tema uygulama konusunda harikasın benim içinde çok uğraştın. Yandaki kıza bayıldım ama eski şablonunla tanıdım ben seni buna pek alışamadım ben ya :(

Nurtella dedi ki...

zarifem benim,o kadar sevdin ki,kimse bu kadar mutlu etmemişti beni bende çok öpüyorum.
çiçeğim tatlı dillim çok sağol:)
gökhan tabiiki olurum gene ablana devret sen ama bu sefer deniz ablana;))
hislerim içine sinen bi şablon görsen yada header tasarlasan başlarsın.memnunsun demek halinden,çokta güzel oldu,öperim senide:))
mutlucum bende alışamadı ama unu diyim bu daha rahat:))

ZRPNDT dedi ki...

:) bi şablon da ben yaptım senden heves bak bakıym beğenecek misin?