23 Mart 2008

FİKRİM GELDİ..!!

Benim gibi sürekli şablon değişip birde bundan keyif alıyorsa bir insan,ona en çok zor gelen yada elini kolunu bağlayan şey nedir??

Kendinizden biliyosunuz,o yüzden hemen cevap verdiniz dimi?

Tabii ki LİNKLER!!!

Ve yan duvardaki diğer ıvır zıvırlar.Onların yedeklerini bir metinbelgesine alıyorum o kolay.
Ama linkleri illa tek tek yazmalıyım,benim için gerçekten değerliler.
Beni ekleyip eklememesi,bana yorum yazıp yazmaması önemli değildir benim bir blogu severek takibe almam için..Ama değişince eklemeyi unutursam bir blogger komşumu,sebep arayıp kırılabiliyor(haklı olarak) bu da beni çok üzer.
Ve diğer çok uğradığım linkler var,hepsi buraya sığmaz tabi ama resim düzenlemede kullandıklarım mesela,formatta atsam gitmemiş oluyor hem de arkadaşlarımda faydalanabiliyor böylece.

Eeee napıcaz peki?Üstelik uzadıkça uzuyor listeler ve 3 kolonluya kadar getirdi beni gördünüz..
Ayarlara bakarken geçen gün,aklıma geldi hem yedeklemek hem önüme açıp tek tek mutlu mesut ziyaret edebilmek için her birinizi ve her biyeri:))
ayrı bir baloghane açtım.ama bağlantı olarak..Çok rahat oldu.Tavsiye ederim.Çokta şık oldu.
Yandaki kız da oraya gitti sizi ağırlamak için:))Pek te yakıştı.

6 yorum:

pandora dedi ki...

Canım bayıldım valla bu fikre, en çok beğendiğim şey ise tembelinnn. Ne tatlı o öyle yaa :))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

amazonların eline düşmüş bir savaşçı gibi güzel kardeşim benim,bayanların eline kaptırmıcak ama blog dünyasını:))

:))))))))))) ablacım gece gece çok güldürdün beni valla :))))) bazen ben de düşünmüyor değilim bu blog işine yanlışlıkla girdik herhalde bu iş bayanların işi benim ne işim var burda diyorum :))

Nurtella dedi ki...

PANDORA,bende neden daha önce akıl etmediğime şaştım:))
aa o tembelim acaip aynı benim cadı,bazen de ben;)kullanabilirisin istediğin yerde..

GÖKHAN çok sevindim güldürdüğüme,ama kaçma sen tek değilmişin bak teker teker çıkıyo savaşçılar:))
ayrıca sen çok özel şeyler yazıyosun sakın kaybolayım deme:)

berfin dedi ki...

ee ben ben nerdeyim?iki dakika kaybolduk ortadan unutulduk mu ne?
çok güzel olmuş ellerine sağlık öptüm.

Nurtella dedi ki...

ay hiç unuturmuyum berfincim yaa çokta merak ediyorum ne alemdesin diye,yeni bloghanemdesin işte bak:))
çok öptüm seni..
önemli olan kalbine yazmak.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, seni çok seviyorum bunu bil.Çiçeklerimden kocaman bir buket yaptım sana özel canım benim. Hayatın tüm güzellikleriyle dolu.Öptüm kocaman.