21 Mart 2008

BEN DE BURDAYIM.AMA DİŞİM AĞRIYO YAA:((

Günlerdir dişim ağrıyo,hangisi olduğunu bile bilmiyorum,ağrı kesicinin etkisi geçmeye başlar başlamaz uykumdan uyandırıyo bu ne menem bişeydir anlamadım.Öğleden sonra ayaklarım geri geri giderek te olsa yollanıcam dişçiye sanırım sadece ilaç vericek şimdilik..

NOT:DİŞÇİYE GİTTİM CANISIM BRİJET İMDE GELDİ BENİMLE SAĞOLSUN.
DİŞÇİYE TEHDİTLER SAVURDUM
-O ELİNDEKİ KANCAYI DEĞİRME SAKIN GEBERİYORUM ACIDAN !DEDİM.DEĞDİRDİĞİ GİBİDE İTTİM ADAMI:))
-ACIDIMI YOKSA KORKUDAN MI DEDİ
-ACIYO HEPSİ DİYORUM YAAA DEDİM..(YOK,EĞLENELİM ŞU DİŞÇİYLE DEDİMDİ TÖBE TÖBEEE:p)
ÖNCE BİR ANTİBİYOTİK VERDİ,BİTER BİTMEZ GELCEKSİN AMA BAK DEDİ,
(ÇÜNKÜ 2 SENE ÖNCE DİŞTAŞLARIMI TEMİZLERKEN KAÇIP İZİMİ KAYBETTİRMİŞLİĞİM VAR :)
APSE YAPMIŞ O GEÇSİN ÖYLE BAŞLAYALIM DEDİ,20LİK DİŞLERİ ÇEKİCEKMİŞ SANIRIM,SONRA DOLGU YAPILICAKLAR VAR AMA BEN DEDİM BU KADAR EZİYETE KATLANMIŞKEN ÇEK HEPSİNİ ÇEK EMEL SAYIN GİBİ YAP GİTSİN HEHE:d
GÜLÜYORUM AMA ÜÇ BUÇUK ATIYORUM ÇOK ACITIYO BU DİŞÇİ YAA;'(
NASIL AĞRIYO GECE GÜNDÜZ İLAÇLARDA ALERJİ YAPIYO NASI DAYANICAM BİLMİYORUM BİKAÇ GÜN DAHA...ÇOK TŞK MSJ LARINIZ İÇİN:)




Bir süre önce Mutlu kum taneleri bahsetmişti ama pek önemsemedim,anladım ama işime gelmedi,bazen amaaan ne gerenk var diyesim tutuyo bazende gereğinden fazla merak ediyorum her şeyi.Bir ortası yok mu bunu var da ben mi tutturamıyorum anlamadım gitti.
Bilen varsa beri gelsin.Zira benim frenler tutmamakta.:))
Neyse,aman kusur kalma diyenler olucak biliyorum,ama kalmadım valla ben de zira kum tanem çağırıyodu gitmesem olmazdı..
Oldum da noldu,ben de bilmiyorum ama pek hoş oldu yaa:))Gerçi gösterdiği bölümde değilim ama,ev adreside vermedik ya canım,verve napsın..hiçç.!!

5 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Geçmiş olsun canım, diş ağrısıda kötü sanırım yaşamadım ama yaşayanlardan biliyorum... Görüşmek üzere...

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Geçmiş olsun valla ben de doktora gitmekten üşeniyorum. Sinüzit için gitmem lâzım da....

Nurtella dedi ki...

ÇOK ÇOK TŞK ARKADAŞLAR
Pandora,Allah vermesin kimseye düşmanınız varsa direk beddua bu yani haa off:))
Recephilmi üşenme ablam bendede var sinüzit çok fena oda,olmadı bi sudafed hap al bari:))

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Sudafed dediğin markası mı acaba hapın? Ayrıca Gayr-ı Ciddi'nin sadece anlamını sorduğun için hemen senin yorumunun altına yazdım ablacım...

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Denizcim geçmiş olsun canım. Bilirim diş ağrısı berbattır. Şimdi nasılsın ?
Haritada seni gördüm 4 ü tamamladık :)