01 Mart 2008

IVIR-ZIVIR GEÇER GÜNLER

Bayağıdır yazamadım biliyorum .Aslında hergün bir sürü şey oluyor ama yazmaya elim varmadı bir türlü.Cadıyla yürüyüş yaptık
"ayy ölü kuşa basıyodum nerdeyse" dedi,aman iyiki görmedim dedim dayanamazdım,
"yok be öylece yatıyodu pörtlememişti kalp krizi geçirmiş gibiydi" dedi..

Kavga dövüş perdelerimi taktı,yanlı taktı horozlandı tekrar taktı,hatta birini değişmedi hala astarın:P

Şablon yapmaya dadandım gene,bisürü şablon buldum,arkadaşlarıma yaptım elimden geldiği kadar.Ama görseniz dudağınız uçuklar,o kadar yanii:))
Bridget illa paraya çevirelim diyo ama önce acık daha meşşhuuurr olucam diyorum ben..hihi:))

Klavyenin ş tuşu basmıyo abanmassam üstüne,görmessem yoklar,siz koyuverin bi zahmet:)

Recep ivedik e gittik çok şekerdi beğenen var beğenmeyen var ama çok güldük sevdik biz:))


Bu arada misafir,canımız istedi derken sürekli bir börek çörek modundayız yani diyet çalımalarımız sürüyor başarıyla hehe:))
Bu "boşalda semerini yiii" resimlerimi hatta tariflerimi yazasım var.Bridget imle hemen çekiyoruz resimleri ne yapsak ne yesek ama utancımızdan koyamıyoruz bi türlü.
e işte ben DÜNYA BİR GÜNDÜR GÜNDÜR ODA BUGÜNDÜR (demin baktım bu lafın bin tane versiyonu var dumur oldum:)) deyip koyuyorum resimleri.Herkeste yapsun denesin elim çok çabuktur üstüne tanımam diyo britgetim ben bilmem yani..Yiyin,yarasın arkadaşlarım öptüm


tarifinide yazıcam merak etmeyin..Bu da tabağın tamamı.Ani misafirdi de,
kendi getirdi poğçaları ama ben süpper poğça yaparım:))

8 yorum:

HAYAT dedi ki...

ellerine sağlık şeker teriflerini dört gözle bekliyoruz ,
bizi bu güzel mamalarda eksik bırakma:)
bazen öyle bi şey oluyor insan yazamıyor işte.sen en iyisi şablon bürosu aç bütün bloglar toplanır başına parayıda kırarsın alimallah.
ucundan bizede bi hediye :P
kal sağlıcakla

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, ellerine sağlık. nefis görünüyor. Tarifleri bekliyoruz. Tüm blog aleminin şablonlarında yardımcı oldun canım yaa çok sağol. Valla sen olmasan bende yapamazdım. Öptüm seni kocaman.

Bri; dedi ki...

Ben o dana kadar tabağı lüplettim di miiiii???
Utandım kendimden ya yuhh:):):)

Sonra ben nie semiriyorum diyorum:)

Ama hakkımı yemiyim 1-2 parça bırakmıştım:)

Cadının asansörde nassı stopa bastığınıda yazzz:)

Nurtella dedi ki...

YOK ARKADAIM NERDE BENDE O ANS TIK OLMAZ PARAYA ÇEVİRSEM:))E SİZE EANTİYON İTE BEDAVA;)
TARİFİ YAZICAM BULİYM DE Bİ..

ÇİÇEĞİM SEN BİTANESİN YOLLADIKLARIMDAN BEĞENDİN DİREK KOYDUN,ÇOKTA YAKITI SENİN EMEĞİN O:)

KIZ BRIDGET GELİYOM YUKARI!
SEN BENİM BLOGUMU HEM YAPTIRTTIN HEM OKUMUYON MU HEE DANA KADAR "ASANSÖR" BAŞLIĞI VAR AŞŞADA AHA ELE VERDİN KENDİNİ HIH:'(
BİKAÇ TENE BIRAKTINDA ÜSTÜNE KEK YEDİN AKILLIM HEHE:ppp

Nurtella dedi ki...

bu arada ş leri unuttum basmamış yerleştiriverin siz:))rezillik yaa klavye alalım bari bugün ooff

Bri; dedi ki...

Benim bilg. tamirdeyken yazmışın napıyım Alla alla...:):):)

Bri; dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Aylin Ünlü dedi ki...

Ellerine sağlık güzel görünüyor ahh ahh:)Rejimdeyim ben:)
Recep İvedik'e gitmedim ben yarın bir sefer düzenleyebilirim aslında şöyle en yanlızından,herkes pek metediyor,gidelim görelim..