22 Mart 2008

DEVAM...

BURDA HAYATIN SADECE GÜLEN YÜZÜ OLSUN İSTEDİM.GAYR-I CİDDİ DEDİM BU YÜZDEN:))
AMA HAYAT HER ZAMAN LAY LAY LOM DEĞİL TABİİ VE HEP İÇİME ATMA HUYUMDAN SIYRILMAM GEREKİYOR BAZEN.AMA ELİMDEN GELDİĞİNCE AZ YER VERMEKTE KARALIYIM.MASKEM DÜŞMEMELİ..
GÜLÜMSEYEN MASKEM..
BAŞKA BİR BLOĞUM VAR GERÇİ BU RUH DURUMUM İÇİN AMA,İÇERİĞİ DEĞİŞMEKTE GİTGİDE ONUN DA:))
İÇİMDEKİ PRANGALARI ANLATMAYA ÇALIŞTIM BECERİKSİZCE,AMA GÖRDÜM Kİ VE ELBETTE Kİ HEPİMİZİN İÇİNDE VAR BUNLAR VE PAYLAŞTIKÇA AZALIYOR SIKINTILAR..
BEN GERÇEKTEN ÇOK TEMİZ KALPLİYİM,ÇOK GÜVENİYORUM İNSANLARA AMA ÇOK ZOR GÜVENİYORUM.SONRA KABULLENEMEME BAŞLIYOR..
"YOK YOK ÖYLE DEMEK İSTEMEMİŞTİR",
"BENİM TERSİME GELDİ BEN YANLIŞ ANLADIM"
"BAKALIM ÖZÜR DİLİCEKTİR" DEYİP ÖFKEMİ SOĞUTMAK İÇİN ÇOK ÇABA HARCIYORUM ÇOK SABREDİYORUM,ÜSTELİK BENİM YAPIM BU,BENİ BUNLAR ÇOK YARALAR DİYE SÖYLÜYORUM DA YERİ GELİNCE.

VE BEN ÇOK ÖZEN GÖSTERİYORUM BANA YAPILMASINI İSTEMEDİĞİMİ YAPMAMAYA.VERDİĞİM DEĞERİ GÖSTERMEKTEN ASLA ÇEKİNMEM.BU YÜZDEN İSTİYORUM Kİ GÖZLERİ KAPALI "AA BÖYLE DEMEK İSTEMEZ BİLİYORUM" DESİNLER YANLIŞ ANLADIKLARI ZAMAN.ÇOĞU KEZ DİYORLAR DA..AMA BENİM HEP YANLIŞ ANLADIM SANDIKLARIM MI DOĞRU ÇIKIYO NEDİR ANLAMADIM Kİ??:((
ONA RAĞMEN SUİSTİMAL EDİLİRSEM ARTIK İPLER TAMAMEN KOPUYO VE ASLA ESKİSİ GİBİ OLMUYO ÇÜNKÜ HEP TETİKTESİN GENE YAPAR MI DİYE...
YA DA DAVRANIŞLARIYLA KENDİ YARATTIKLARI DÜŞÜNCE BULUTUNU DAĞITMAK İÇİN SANKİ SUÇ BENDEYMİŞ GİBİ ÇABALARKEN BULUYORUM KENDİMİ.
KUŞKU BİR ZEHİR HEM KENDİNİ HEM KARŞINDAKİNİ AĞIR AĞIR KEMİRİP ÖLDÜRÜYOSUN YAVAŞ YAVAŞ.
VE DİKİŞ TUTMUYO BU SEFER HİÇ BİR İLİŞKİN..
(BUNA DOSTLUK,ARKADAŞLIK,AŞK DAHİL)

BU SEFER DE SEN BAŞKALARINA HAKSIZLIK EDEBİLİYOSUN ÇÜNKÜ DAHA ÖNCE YAĞMALANMIŞ KAPILARINI O KADAR AZ ARALIYOSUN Kİ KORKUDAN,GENE ZARAR GÖRÜCEKSİN DİYE,
İÇERİ ALAMIYOSUN KOCAMAN BİR MUTLULUĞU BELKİ DE..
OLURUNA BIRAKMAK EN İYİSİ GALİBA,AMA GELEBİLECEK EN KÖTÜ ŞEYE BİLE HAZIRLIKLI OLMAK,
İŞTE BU DA MÜMKÜN DEĞİL..
GÖNÜL GÜVENMEK,SEVMEK İSTİYOR ALABİLDİĞİNE..

KAPILARINIZI KAPATMAYIN..
SAÇMALAMACALARIN SONUDUR BU.AYYUKUDUR.
BANA UYMAYIN.
OKUMAMANIZI TAVSİYE EDERİM ZİRA GELİP GİDİP DEĞİŞTİRİRİM BEN BU YAZIYI KENDİMİ TANIYORSAM:))))))))))))

ÇOK KARMAN ÇORMAN OLDU,AMA BİLİN Kİ,YEDİĞİM TAZE BİR KAZIKTAN SONRA YAZILMAMIŞTIR BU YAZI:)UNUTAMADIKLARIMDAN DİYELİM EN İYİSİ...

8 yorum:

HAYAT dedi ki...

cnm benim yüreğine sağlık ,demişsin ya özür dilemek için beklediğini bazo insanlar bunları huy ediniyor nasıl olsa beni affeder diye özür dilemenin bile yeri vardır ,bi zamanı,bi özelliği vardır öyle değil mi?karşındaki hata yapsın seni kırgsın hiç bi şey yok gibi özür dileyip dursun bu tür şeylerle bende karşılaştım. içimize atmamayalım ama atıyoruz işte ben öyle pat diye insanların yüzüne kızsamda söyleyemiyorum hep içimden belki öyle yatıştırıyorum kendimi, sonra öfkem geçiyor yine.sonra seviniyorum yine insanları kırmadım diye,
an sonundada demişsin ya hayatımıza girecek belki bizim mutluluğumuz olacak kişiyi bile bilemiyoruz ben o yoldan geçmiştim hayatıma öyle bir zamanda girdiki aşkım benim mutluluğum hayat ışığım oldu şanslıyım bu konuda her bitiş bazen yeni başlangıçlıklara yol açıyor....
allah sevenleri ,iyi dostluklarını kimseyi birbirinden ayırmasın
kocaman öptüm uzun oldu fazla ama insan içini döküyor işte güzel bir yazı olunca yazmadan olmuyor böyleeeee

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, benim send e benim gibi çok hassassın.En çok da şu lafına ahh ahh dedim.''GÖNÜL GÜVENMEK,SEVMEK İSTİYOR ALABİLDİĞİNE''
Ama güvenmek çok Denizim. Hele güvendiğin dağlara çoğu zaman kar yağdıysa. HAtta dün bende çok duygusal moda girdim ve bir yazı yazdım, sitemde yayınladım. Okuyunca benimde güven duymak istediğimi anlarsın.
İnsan acabalarla yaşamaktan yoruluyor bazen. İstiyor ki herşey dürüstçe olsun, güven içinde sürsün. Bir insan birine güvenemeden nasıl içten olabilirki. Neyse umarı güvendiğimiz insanlar bizi hayal kırıklığına uğratmaz canım bu hayatta. Zor da olsa güvenmek istiyorum.
Öptüm kocaman seni.

etki alanı dedi ki...

Kim olursa olsun,eğer kendini savunmaya geçtiğini anlarsan,ilişkiyi bitir.
Arkadaşlıkta kendini savunman gerekmiyor...
Evlilikte 18 sene kendini savunursan,sonunda kalemi kırıp karar veren hakim olabiliyorsun..
Sana zarar vermeye başlayan herşeyden kaç..Çünkü düğüm olunca hiç açılmıyor..
Bu bir büyük tavsiyesi bendenizim..
TüTü

Nurtella dedi ki...

HAYAT canım benim,sen elinden geldiği kadar "olmasını istediğin kişi" gibi ol ki,o anlasın ne istediğini.5 sevgi dili bunu anlatır.İnş mutluluğun daim olur.

ÇİÇEĞİM sadece olabilidğimiz kadar doğru olmakta fayda var.başkada çare yok.okudum yazını çok güzel..canımsın..

TÜTÜ,benim için çok değerli senin söylediğin her söz biliyorsun.
benimde tıpkı sana benzicek sonum..neyse,zaten ben aynen dediğini yapıyorum çok sevsem de,alışkın olsam da,bana zarar verdiğini anladığım an uzak kalıyorum ama kendimi yiyerek..Gururma yem ederim sevgimide.
Ama bu savunma var ya,peki bu güvensizlik yüzünden sürekli sen savunmak zorunda bırakıyosan karşındakini?
ve sırf bu yüzden kaybedersen onu?
Haketsin yada etmesim..şüphelendiğin zaman "bana güvenmiyomusun" lar başlıyo ve yapmadıysada nasılsa inanamıcak diye yapmaya meyledip eski özeni göstermemeye başlıyorlar..
Anlatabildim mi??

etki alanı dedi ki...

"Tek bir gerçeğin,yani bizim gördüğümüz gerçeğin,doğruluğuna inanmak tehlikeli bir yanılgıdır."
Paul Watzlawick

canım bendeniz,
belli ki çok bunalmışsın.
Bir kitapta şöyle bir konu başlığı vardı;İkinizden biri hatalıysa,bu sizsiniz..
Bu ne demek?
Yanlış strateji içindesin demek..Eğer karşındaki oyun oynuyorsa,tuzağına çabuk düşüyorsun..Amaaa herhangi bir şüpheyle ,eleştirel davranış içindeysen,ilişki çok kötü bir savaşın içine girer..Söylediğin herşey,bumerang gibi geri döner..
İyi bir iletişim içindeyseniz,ve eğer çok seviyorsan,lütfen değer ver karşındakine..
Senin önce kendini eğiterek,görüşünü genişletmen gerekiyor..Eğer konuşma esnasında kendine odaklanıyorsan,karşındakini duymazsın..
Ben eğer birileriyle aram açılıyorsa,aynanın karşısına geçiyorum."Eksiğin ne?Neden böylesin diyorum""Hatayı karşındkinde arayacağına,bak bakalım sen ne psikolojidesin?"diye kendimle konuşuyorum..
Hemen,iletişim konusunda yararlı olabilecek kitaplar alıp okuyorum.

Bendeniz,
Öfkeyi beslersen,çok çabuk filiz verir.Karşındakini küçük görme,karşındakine de küçük görmesine izin verme..İltifat et,güzel yönünü abart,toplum içinde yücelt.Göreceksin,bumerang gibi davranışların sana dönecektir..Çünkü,karşındaki rakibin değil,sevdiğin!
Dedemin bir sözü vardı"Sana taş atana ekmek at " diye...
Sağlıcakla kalın..
TüTü

Nurtella dedi ki...

TÜTÜ,canımın içi,diyorum ya daha bu yazıyı ben çok değişirim ve kendimi yazarak ifade edemiyorum diye,elbette kendimi anlatmadığım için ve konuyu genel tutmaya çaba harcadığımdan,beni sanırım eksik anladın(çünkü ben anlatmadım:))
Gerçi biraz olsun anlatmışım sandım ama..
Sorduğum soruyu ise hiç anlatamamışım..
Evet cam kırığı gibi içime batan şeyler çok ayyuka çıktı bu ara..bunaldım haklısın..

Ben karşımdakine sonsuz güvenirim,tam 100 puandır herkes.sadece onun yarattığı her bir negatif durum o tam puanı günbegün indirir.ve eksilere geçmeden de ben hala umut olduğuna benim yanlış anladığıma inanırım..
Önce "ben" derim yani..Ve asla karşımdakiyle "sen" diliyle konuşmam.bunun onu yaralayacağını bilirim.Rencide etmem,bittiği bir an vardır bazı şeylerin,ipler kopar ve ben sadece giderim..Konu hakkında bir daha konuşmam..Kavga etmem,hakaret asla..
kişisel gelişim kitapları okurum,hemde sürekli.Felsefe okurum.Blogları bile "öğrenmek"için okurum..
arkadaşlarıma faydam olur ama derler ya,ÇOKLARI İÇİN TÜNELLER AÇTIK AMA KENDİ KARANLIĞIMIZDA KAYBOLDUK(böyle bişidi:)o hesap.
Strateji yapmam,plan yapmam,denemem karşımdakini.testlere tabi tutmak bana göre değil ve bana bu yapılırsada zararlı çıkar karşımdaki.Sürekli söz hakkı veririm ve onu dinlerim ben.Konuşmaktan çok dinlerim..Onun için sözün bittiği an bir daha konuşmam..Onuda dinlemek gelmez içimden.
KARŞILIK BEKLEMEDEN NE VERİRSEN KENDİNE VERİYORSUN ASLINDA mmantığına inanırım.mutluluk kitabında vardı sanırım bu.Beş sevgi dilini anlarım çözmeye çalışırım.
İçimden geleni dürüstçe yaparım ben.onore ederim,kan yutarım kızılcık şerbeti derim.Ama geçmişten gelen kötü tecrübeler yüzünden güvensizlik zehiri var ve onu atamıyorum.
Ve herkesin pişman olma ve affedilme,yenibir şansa hakkı olduğunu söylesede aklım,kalbim bunu kabul etmiyor gene aynı şeyleri yapıcaktır affedilen diye..
işte sorun bu..
Çok tşk senin her dediğin başım üstünde..öpüyorum

etki alanı dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Nurtella dedi ki...

tütü,anladın sen beni..ama sadece bu değil,arkadaşlıkta vs de yediğim kazıklar da var diyim:)
eksik kalanlarıda anlatırım inşallah msn de..adresin gözükmesin diye sildim yorumunu ama yazdım bir yere ve kalbime..çok tşk