07 Mart 2008

ÖZLEDİM....

BUGÜN MİLYONLARCA ŞEY UÇUYOR BEYNİMDE..
HEP BİR YANIM YARIM..
ÖZLEMLER ACITIYOR CANIMI ÇOK.
NEDEN HİÇ BİR ŞEY AYNI TADI VERMİYOR BİLMİYORUM.
HAYATIN YÖNÜ NASIL BİRDEN DEĞİŞİP HİÇ UMMADIĞIN BİR DÜNYADA
BULUYOSUN KENDİNİ ANLAM VEREMİYORUM..

BİZ BÜYÜDÜK VE KİRLENDİ DÜNYA SANIRIM...

BANA KİTAP OKUMAYI SEVDİRMEK İÇİN,ÖNCE FATOŞ VE BASRİ, GÜNGÖRMÜŞLER KİTAPLARI ALINDI.BABACIK HEP KİTAP OKURDU VE ONA ÖZENİRDİM BENDE..KOCAMAN RESİMLİ KOCAMAN KOMİK KİTAPLAR ALDI BANA...
ONLARI ÇOK ÖZLEDİM..

ONLARI VE DAHA BİRSÜRÜ KİTAP ALDIĞIMIZ HARBİYE DEKİ ERMENİ DEDENİN KLÜBESİNİ ÖZLEDİM..GİTTİKÇE KALINLAŞAN KİTAPLARIMI..
ARTTIKÇA ARTAN OKUMA ZEVKİMİ.

BEŞİKTAŞ IMI DELİ GİBİ ÖZLEDİM..AMA O YILLARDAKİ HALİNİ..
BARBAROS HAYRETTİN PAŞA HEYKELİNE HER GÜN GİDİP ORLARDA OTURMAYI..

BEŞİKTAŞ VAPUR İSKELESİNİ,SİMİTÇİLERİNİ,VAPURLA HER GÜN KARŞIYA GEÇMEMİZİ,

DOLMUŞ SIRALARINI,KOCAMAN SHEVROLET DOLMUŞLARI ÖZLEDİM..



HARÇLIKLARIMDAN KIRPIP HER HAFTA ALDIĞIM GIRGIR DERGİLERİMİ ÖZLEDİM..
AVANAK AVNİ Yİ,MİNİK SERÇE KÖŞESİNİ,ÇILGIN BEDİŞ İ..VE YENİ ÇİZERLERİN YORUMLARINI..(İLKOKULDAYDIM AMA TEK TEK OKURDUM:))



MUHSİN ERTUĞRUL TİYATROSUNA HER HAFTA SEKTİRMEDEN GİDİP BAZEN AYNI OYUNU TEKRAR İZLEMEYİ ÖZLEDİM..
BAZENDE ABİCİĞİMİN PEŞİNE TAKILIP SİNEMAYA GİTMEYİ,AÇIK HAVA SİNEMALARINI ÖZLEDİM.HEPTE KEMAL SUNAL A GİDERDİK:))


VİKİNGLERİ,HEİDİ Yİ,PETER İ,VARYEMEZ AMCAYI,RED KİD İ,ARI MAYA YI
TELEVİZYONUN AKŞAM 8 E KADAR AÇILMAMASINI,12 DE KAPANMASINI,İNSANLARIN HAYATINI FELÇ ETMEMESİNİ,BEYNİNİ BULANDIRMASINI,HİPNOTİZE ETMEMESİNİ,ÖZENLİ YAYINLARINI ÖZLEDİM..
MUPPET SHOW U,DALLAS I,BONANZA YI,TSM KONSERLERİNİ..
KUMANDA KAVGASI OLMAMASINI DA..TELEFUNKEN TV LERİ VE SİYAH BEYAZ TELEVİZYONLARDAKİ RENKLİ DÜŞLERİMİZİ ÖZLEDİM..

HİÇ KAPANMAYAN RADYOMUZU,TÜRK SANAT MÜZİĞİ DİNLENMESİNİ,ANNECİĞİMİN EŞLİK ETMESİNİ,BENİM HEPSİNİ EZBERLEMİŞ OLMAMI..
VE RADYO TİYATROLARINI ÖZLEDİM..BİR DE ÇOCUK YAYINLARI VARDI SINIFLARA ÖZEL..ONLARIDA..

BANA TİYATROYU,SİNEMAYI,SANATI,MÜZİĞİ,OKUMAYI,HAYATI SEVDİREN
AMA KENDİSİ DOYAMAYAN CANIM BABACIĞIMI ÇOK ÖZLEDİM BEN ..

BU LİSTE BİTMEZ..BURALARA DA SIĞMAZ..

10 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım ne güzel ifade etmişsin özlemlerini. Biliyormusun o günleri, çocukluğumu bende çok ama çok özledim. Keşke geri dönme imkanım olsa. Sanırım sende dönmek isterdin o güzel kirlenmemiş dünyaya.Canım benim öptüm.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ay canım benim...Ben uzun yıllar İstanbul'da yaşadım.Eski günlerim aklıma geldi.Vay beeeeeee...
Keşke çiçeğimin dediği gibi geri dönebilsek o günlere...Öptüm canım......

Aylin Ünlü dedi ki...

çocukluk günlerim geldi benimde aklıma,güzel günlermiş ve bende çok özlemişim gerçekten,özlemler ayrı ayrı ama hepsi duygu dolu..

none dedi ki...

"Biz büyüdük ve kirlendi dünya"... Evet doğru, ve evet güzel şarkı. Bir de çamaşır makinesi deterjanı reklamı vardı "Kirlenmek Güzeldir." diye :)) Temizleyebilcek bi şey varsa tabii ki kirlenmesi daha katlanılır bi şey olurdu değil mi :)

HAYAT dedi ki...

o kadar çok şey özlemişsin ki.
özlememesi imkansız mı dimi o günlere dönebilsek keşke.televizyon konusunda da eski telefunken yazmışsın ya canım cnm sen iste ben sana renkli ekranını hemde plazmasını yollarım televizyonun nede olsa telefunken satıyoruz:))))
küçükken izlediğim çizgi film heidi dağlardaki o koşuşturmaları o evleri o kadar uhşeme geliyor du ki çocuk gözüyle.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Aslında ne kadar çok şey var özlenen ve özlenmeye devam edilen.
Keşke zamanı durdurmanın bir şansı olsada istediğimiz zaman dilimlerine dönebilsek.

Nurtella dedi ki...

çiçeğim yerine hiçbişey konmuyor bazı şeylerin..hele anıların ve eski halinin bazı şeylerde..

gökkuşağı ah keşke..öyle bi şansımız olsa..

aylin sen daha gençsin zaman geçsin hele..dahada çok özliyeceğin şey birikicek onun iin tadını çıkart her anının..

ozone ne yazıkki temizlenemeyen ayıklanamayan bi sürü şey var hayatımıza zamkla yapışmış..

hislerim yolla sen hangisi olursa kabulüm;)

zarifem dolu dolu yaşıyosun sen ama hepsini özliceksin gün gelip..onun için değerini iyi bil..

PaNDoRa dedi ki...

İşte bende bu anlattıklarını çok ama çok özledim ve inanıyorumki bizim çocukluk dönemlerimizde dünya daha temizdi, insanlar daha dürüsttü artık bunlar yok ve korkarımki daha da kötü olacak herşey :(

Nurtella dedi ki...

PANDORA,EVET BENİMDE SANA YAZDIĞIM GİBİ,BU DÜNYANIN KİRLENMİŞLİĞİNİ DE ÖZLEYECEK HALE GELİCEKLERSE DÜNYAYA YENİ BİREYLER GELMESİN ARTIK NE OLUR..:((

Anne Kaz dedi ki...

sadece çocukluk özleniyor sanırım ve çocukluktan kalan ne varsa ben de çok özledim ama bugünleri de özleyeceğiz o yüzden tadını çıkarmak lazım sanırım..